Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد، آیت‌الله سید محمدکاظم مدرسی با اشاره به تامین هزینه‌های ساخت مدینه العلم کاظمیه از طریق کمک مردم و خیرین گفت: بنا به گفته بسیاری از متخصصین، اگر مدینه العلم کاظمیه توسط بخش غیرخصوصی قرار بود ساخته شود حداقل هزینه‌ها ۳ برابر می‌شد.

وی در خصوص ضرورت اختصاص هزینه برای ساخت این مدرسه بیان کرد: با توجه به اینکه تبیین معارف دین اسلام باید توسط روحانیت انجام شود و نهاد دیگری مکلف این مهم نیست باید برای جمعیت کنونی برنامه داشته باشیم و در این راستا نیرو تربیت کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدرسی عنوان کرد: هجمه علیه روحانیت و مراکز دینی تنها در قالب جریان نفوذ صورت می‌گیرد که ممکن است بعضی از این افراد نفوذی عوامل دشمن باشند و بعضی هم به‌صورت ناخودآگاه در دام نفوذی‌ها افتاده باشند. چرا که بیش از ۹۵ درصد معلومات دینی مردم توسط روحانیت انجام می‌گیرد و همین امر موجب حرکت دشمن برای اقدامات انحرافی مردم می‌شود.

وی بیان داشت: روحانیت و مراکز دینی و حوزوی، جزء محکمات اسلام و انقلاب هستند و کسانی که دوست دارند متشابهات را در جامعه حاکم کنند باید با محکمات برخورد تخریبی و یا حذفی داشته باشند.

مدرسی در پایان ابراز امیدواری کرد: ان‌شاءالله بخش‌های پایانی ساخت این بنا نیز در اسرع وقت با کمک خیرین برای بهره‌برداری آماده خواهد شد و به حول قوه الهی تا سال آینده این مدرسه به بهره‌برداری می‌رسد. انتهای پیام/ د

منبع: بسیج نیوز

کلیدواژه: یزد مدرسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۶۶۵۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سهم مالیات در عمران و آبادانی کشور باید برای مردم تبیین شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، آیت الله جعفر سبحانی، در دیدار رئیس سازمان امور مالیاتی کشور با بیان اینکه مردم باید نسب به نقش مالیات در آبادنی کشور توجیه شوند، گفت: مردم باید متوجه شوند که مالیات پرداختی آنها در کشور هزینه می‌شود و به هیچ عنوان مورد اتلاف قرار نمی‌گیرد.

وی گفت: مالیات باید از درآمد افراد اخذ شود و درآمد حاصل از فعالیت‌های اقتصادی مشمول پرداخت مالیات شود.

این مرجع تقلید خاطرنشان کرد: نباید منابع مادی کشور مثل نفت و معادن برای هزینه‌های جاری مورد استفاده قرار گیرند چرا که این منابع سرمایه کشور محسوب شده و باید به صورت‌های مفیدتر از آنها بهره برد تا شاهد رشد و شکوفایی هرچه بیشتر در سطح کشور باشیم.

دیگر خبرها

  • سهم مالیات در عمران و آبادانی کشور برای مردم تبیین شود
  • علم الهدی : در هر شهر ایران، مردم به قدری که از خدمات شهرداری ها برخوردار هستند، از خدمات هیچ اداره و سازمانی استفاده نمی‌کنند
  • تسهیل امر زیارت، تکلیف مدیریت شهری در مشهد است/ باید برای هر تدبیر شهری، پیوست فرهنگی تعریف کنید
  • تسهیل امر زیارت تکلیف مدیریت شهری در مشهد است
  • استاندار تهران: ​دستگاه‌ ها در حوزه عفاف و حجاب از موازی کاری بپرهیزند/ دشمن از هر فرصتی استفاده می‌کند تا اعتقادات مردم را مورد هدف قرار دهد/ به عنوان افسران جنگ نرم موظف هستیم جلوی جریان سازی های دشمن بایستیم
  • سهم مالیات در عمران و آبادانی کشور باید برای مردم تبیین شود
  • تذکر استاندار تهران درباره موازی‌کاری در حوزه حجاب
  • دستگاه‌های استان تهران در حوزه عفاف و حجاب از موازی کاری بپرهیزند
  • ترغیب مردم به مشارکت در ساخت مسکن محرومین
  • حضور کاظم صدیقی در تریبون نماز جمعه از نگاه دو عضو جامعه روحانیت