Web Analytics Made Easy - Statcounter

 برای خرید مسکن در منطقه ۱۱ بسته به موقعیت مکانی و منطقه‌ای باید هزینه‌های متفاوتی را پرداخت کرد.

قیمت برخی از آپارتمان‌های منطقه ۱۱ به شرح زیر است:

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: مسکن خرید مسکن منطقه ۱۱

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۶۶۵۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش نیاز رونق و جهش تولید, سرمایه انسانی ماهر و متخصص است

معاون پژوهش، سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور با بیان اینکه پیش نیاز رونق و جهش تولید, وجود سرمایه های انسانی ماهر و متخصص است گفت:سایر کشورها به دلیل اثر بخشی نیروی کار در مشاغل و صنایع مختلف توجه به آموزش مهارت را در دستور کار دارند. - اخبار اقتصادی -

علی حسین شهریور، معاون پژوهش، برنامه ریزی و سنجش مهارت سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور در گفت وگو با خبرنگاراقتصادی خبرگزاری تسنیم، درباره شعار سال و اهمیت صنعت و آموزش های فنی و حرفه ای در سایر کشورها گفت:پیش نیاز رونق و جهش تولید، وجود سرمایه انسانی ماهر و متخصص است. با هدف چگونگی مهارت آموزی و تامین نیروی انسانی کارآمد می توان تجربه کشورهای دیگر را بررسی کرد. به طور مثال
آلمان، برنامه اولیه برای آموزش مهارت در صنایع، سیستم آموزش حرفه ای دوگانه است. این سیستم به دلیل اثربخشی آن در آماده سازی افراد برای مشاغل مختلف در صنایع مختلف از جمله تولید، مهندسی، مراقبت های بهداشتی، فناوری اطلاعات و غیره بسیار مورد توجه است. در اینجا برخی از ویژگی های کلیدی سیستم آموزش حرفه ای دوگانه در آلمان آورده شده است:

 شهریور در بررسی صنعت و آموزش های فنی و حرفه ای در آلمان  بیان کرد: 1. ساختار آموزش دوگانه: این آموزش ترکیبی از آموزش های نظری در مدارس حرفه ای با آموزش عملی حین کار در شرکت ها است. این ساختار دوگانه به کارآموزان این امکان را می دهد که هم مهارت های عملی و هم دانش نظری مرتبط با حرفه انتخابی خود را کسب کنند.

وی اظهار داشت:2. برنامه درسی مبتنی بر صنعت: برنامه های آموزشی با همکاری انجمن های صنعتی و کارفرمایان ایجاد می شود تا اطمینان حاصل شود که مهارت های آموزش داده شده با نیازهای بازار کار همسو هستند. این به کارآموزان کمک می کند تا شایستگی های خاص صنعت را که مورد تقاضای کارفرمایان است، به دست آورند.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و سنجش مهارت سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور افزود:3. صلاحیت های شناخته شده: پس از اتمام موفقیت آمیز برنامه آموزشی، کارآموزان یک صلاحیت حرفه ای شناخته شده مانند دیپلم یا گواهی نامه حرفه ای دریافت می کنند. این صلاحیت ها توسط کارفرمایان بسیار ارزشمند است و می تواند منجر به فرصت های شغلی پایدار و با درآمد مناسب شود.

وی ادامه داد:4. قراردادهای کارآموزی: کارآموزان قراردادهای رسمی کارآموزی را با شرکت ها امضا می کنند که شرایط آموزش آنها از جمله مدت، وظایف و پاداش را مشخص می کند. این ترتیب قراردادی یک چارچوب ساختاریافته برای فرآیند آموزش فراهم می کند.

شهریور بیان کرد:5. حمایت دولت: دولت آلمان برای شرکت هایی که در سیستم آموزش حرفه ای دوگانه شرکت می کنند، مشوق های مالی مانند معافیت های مالیاتی و یارانه ها ارائه می کند. این حمایت شرکت ها را تشویق می کند تا در آموزش و توسعه نیروی کار خود سرمایه گذاری کنند.
به طور کلی، سیستم آموزش حرفه ای دوگانه در آلمان به دلیل کیفیت بالا، جهت گیری عملی و ارتباط قوی با صنعت شناخته شده است و آن را به یک الگوی موفق برای آموزش مهارت در صنایع تبدیل کرده است.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • اتمام زیرساخت‌های آبرسانی به نهضت ملی مسکن بافق
  • راهنمای خرید سرور های اچ پی مناسب برای سازمان و ارگانها
  • آب شیرین‌کن «کاشی کرتی جاسک» وارد مدار می‌شود
  • حدود ۳ میلیون راس دام سبک مازاد بر نیاز کشور است
  • قیمت آپارتمان در منطقه ۱۵ تهران
  • قیمت‌های جدید خرید مسکن در شهر تهران/ مسکن در این منطقه ۴۰ میلیون تومان! + جدول
  • قیمت‌های خرید مسکن در منطقه ۱۵ تهران
  • نرخ خرید در بازار مسکن تهران؛ مسکن در این منطقه۴۰ میلیون تومان!
  • سرمایه درگردش نیاز عشایر برای جلوگیری از فروش دام نورس است
  • پیش نیاز رونق و جهش تولید, سرمایه انسانی ماهر و متخصص است