Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-03-28@11:44:58 GMT

دردسر‌های شیرین چهارقلو‌ها

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۶۶۵۳۵

دردسر‌های شیرین چهارقلو‌ها

اسدالله حیدری اظهار کرد: در حال حاضر ۱۳۵۹ کودک چندقلو در استان زندگی می‌کنند که ۱۰۱۴ نفر از آن‌ها دوقلو، ۳۳۳ نفر سه قلو و ۱۲ کودک نیز چهار قلو هستند.

وی ادامه داد: در مجموع ۶۲۱ خانواده دارای چند قلو در استان از حمایت بهزیستی برخوردارند که و سهیه شیرخشک، پوشک و البسه بخشی از آنهاست. از ابتدای سال تاکنون ۱۱۲ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان برای حمایت از خانواده‌های دارای فرزند چند قلو اختصاص داده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل بهزیستی البرز با اشاره به حمایت خاص از نوزادان چهارقلوی استان عنوان کرد: چهارقلو‌ها تا دو سالگی از شیرخوارگاه امام علی (ع) سمهیه رایگان پوشک و شیر خشک دارند.

حیدری گفت: در کنار این خدمات، کمک موردی و به صورت بلا عوض به خانواده‌های چند قلو ارائه می‌شود ضمن اینکه ارائه این خدمات در حال حاضر تا سن دبستان ادامه دارد، اما در تلاش هستیم تا پس از سن دبستان نیز ادامه دار باشد.

وی در پاسخ به اینکه در البرز خانواده دارای چندقلوی در نوبت حمایت وجود دارد یا نه، افزود: در برخی از استان‌ها، خانواده‌های چندقلوی پشت نوبتی وجود دارد، اما در استان این مساله وجود ندارد و تمام خانواده‌ها از خدمات مناسب برخوردارند.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: بهزیستی چهارقلو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۶۶۵۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادی ۴ نفر زندانی همزمان با میلاد امام حسن مجتبی (ع) در مراغه

همزمان با ماه میهمانی خدا و میلاد سبط ، نبی مکرم اسلام خانواده مرحوم دکتر مهدی احمدی صالح با حضور درانجمن حمایت زندانیان مراغه، هزینه مراسم سالگرد پدر را صرف آزادی زندانی کرد.

این خانواده خیّر با پرداخت ۸۰ میلیون تومان، سبب ساز آزادی ۴ نفر از زندانیان جرایم غیر عمد از زندان شدند.

کمک خانواده‌های برای اعطای هزینه‌های مراسمات به یک سنت حسنه در شهر‌های جنوب استان تبدیل شده است.

خانواده‌هابرای مشارکت در سنّت خیرخواهانه آزادی زندانیان به واحد مددکاری زندان مراغه یا انجمن‌های حمایت از زندانیان در شهر‌های مراغه، بناب و ملکان مراجعه کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • اهدای ۵۰۰ بسته معیشتی به خانواده‌های ایتام و محسنین بندرعباسی
  • همکاری 350 هزار خیّر با کمیته امداد درآذربایجان‌غربی
  • حمایت از خانواده‌های زندانیان نیازمند استان بوشهر متوقف نمی‌شود
  • آثار هنرمندان صنعتگر کردستانی دارای ظرافت و اصالت بالایی است
  • آزادی ۴ نفر زندانی همزمان با میلاد امام حسن مجتبی (ع) در مراغه
  • سال۱۴۰۳، سال ارتقاء شاخص های عملکردی بانک کارآفرین
  • بلیت موزه‌ها برای کدام گروه رایگان است؟
  • اجرای طرح اکرام و اطعام ایتام در استان
  • تلاش ها برای تامین آب پایدار جزیره قشم ادامه یابد
  • گاز گرفتگی جان ۴ عضو یک خانواده در تالش را گرفت