Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24- بازیکن تیم ملی ایران پس از پایان دیدار برابر عمان اتفاق عجیبی را رقم زد.

 تیم ملی فوتبال ایران شب گذشته در دیدار خود از مرحلۀ یک‌هشتم نهایی جام ملت‌های آسیا به مصاف تیم ملی عمان رفت که این مسابقه در نهایت با پیروزی 2 بر 0 تیم کشورمان به پایان رسید.

پس از پایان این دیدار، بازیکنان به سمت هواداران رفته و در حال خوشحالی بودند، در این میان یکی از هواداران از میلادمحمدی خواست تلفنش را به طارمی و آزمون که مشغول سلفی گرفتن با هواداران بودند برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از گرفتن عکس، محمدی تلفن آن هوادار را به صورتی پرتاب کرد که گوشی به طبقۀ پایین استادیوم افتاد. محمدی پس از این اتفاق  با شرمندگی دست خود را به نشانۀ عذرخواهی از هوادار ایرانی  بالا آورد.

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۶۶۶۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تساوی تیم میلاد محمدی و شکست خانگی کایسری‌اسپور

دو تیم لژیونرهای ایرانی سوپرلیگ فوتبال ترکیه برابر حریفان‌شان به یک تساوی و یک شکست رسیدند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در چارچوب هفته سی‌ودوم سوپرلیگ فوتبال ترکیه امشب (شنبه) تیم آدنا دمیراسپور با حضور میلاد محمدی در خانه سامسون‌اسپور به تساوی یک - یک دست یافت.

استیون مندوزا در دقیقه 41 گل نخست بازی را برای آدنا دمیراسپور به ثمر رساند. گل تساوی تیم میزبان نیز در دقیقه 2+90 توسط لاندری دیماتا به دست آمد.

کونسیسائو: طارمی حالا همان بازیکنی است که همیشه بود

در دیگر بازی امشب نیز کایسری‌اسپور در غیاب بازیکنان ایرانی‌اش یعنی سیدمجید حسینی و علی کریمی در خانه با نتیجه 2 بر یک از ترابزون‌اسپور شکست خورد.

تک گل کایسری‌اسپور را مهدی بورابیا در دقیقه 87 زد. انیس دستان (24) و نیکولاس پپه (54) زننده گل‌های ترابزون‌اسپور بودند.

در جدول رده‌بندی 20 تیمی سوپرلیگ فوتبال ترکیه آدنا دمیراسپور با 41 امتیاز یازدهم است و کایسری‌اسپور 37 امتیاز جایگاه چهاردهم را در اختیار دارد.

انتهای پیام/

  

دیگر خبرها

  • یوزهای ایرانی یک‌قدم نزدیک‌تر به جام سیزدهم / خداحافظی ژاپن با قهرمانی آسیا و جام‌جهانی
  • حرکت خفن این راننده کامیون پربازدید شد
  • واکنش عجیب آرون بروکس به رویارویی با حسن یزدانی
  • حرکت جنجالی بلینگام در پایان ال‌کلاسیکو (عکس)
  • همه علیه ستاره بارسا: حق با گواردیولا بود!
  • کاپیتان آبی ها: قصد اهانت نداشتم ؛ از جریمه ۳۰۰ میلیونی جا خوردم!
  • استوری معنادار هلدینگ خلیج فارس برای استقلال
  • تساوی تیم میلاد محمدی و شکست خانگی کایسری‌اسپور
  • میلاد محمدی با انگیزه در بازی شماره ۹
  • ماجراجویی بنفش پوشان فوتبال ایران تمامی ندارد!