Web Analytics Made Easy - Statcounter

نبیان از ساخت ۴۰۰ هزار واحد مسکن تا پایان کار دولت تدبیر و امید در کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «علی نبیان» شامگاه (1 بهمن) در نشست شورای مسکن استان خراسان جنوبی اظهار کرد: بحث مسکن مهر و پیگیری آن در سطح کشور یکی از مباحث مهمی است که اکنون بر اساس منویات رئیس‌جمهور و وزیر راه و شهرسازی در دستور کار قرار گرفته است تا با همکاری استانداران پرونده مسکن های مهری که مشکل حقوقی ندارند در سال 98 بسته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون وزیر راه و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن با اشاره به اینکه ساخت 400 هزار واحد مسکونی طی دو سال آینده به عنوان اقدام ملی در دستور کار وزارت راه و شهرسازی قرار گرفته است، گفت: از این میزان 200 هزار واحد آن در شهرهای جدید، 100 هزار واحد با همکاری بنیاد مسکن و 100 هزار واحد در حوزه بازآفرینی شهری احداث می شود.

 

نبیان با بیان اینکه امیدواریم با احداث 400 هزار واحد شاهد رونق مسکن در کشور باشیم، ادامه داد: در سفر به استان خراسان جنوبی از مسکن مهر و طرح آماده سازی 450 هکتاری بیرجند بازدید شد که براساس پیشرفت فیزیکی دغدغه ها حل و فصل می شود.

 

وی به واگذاری زمین برای ساماندهی صنوف آلاینده اشاره کرد و افزود: این مسئله در هیات مدیره سازمان مطرح می شود تا بتوانیم دغدغه 14 ساله شهرستان بیرجند برای ساماندهی صنوف آلاینده را حل کنیم که طبق برنامه ریزی‌های انجام شده واگذاری در سه فاز و براساس پیشرفت فیزیکی تعریف شده اما در بازدید از پروژه مقرر شد تا گزارشی ارائه شود تا واگذاری فاز 2 و 3 را سرعت ببخشیم.


مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن با تاکید بر اینکه شهرک آی تی از دغدغه‌های است که در بسیاری از استان‌ها مدنظر قرار می‌گیرد، عنوان کرد: اگر در خراسان جنوبی منابع آب این شهرک تامین شود مجوزهای لازم برای زمین مورد نیاز را صادر می کنیم.

 

نبیان با اشاره به اینکه آماده‌سازی مهرشهر و پارک خطی هم در راستای تفاهم نامه ای با شهرداری منابع مالی بررسی و تصمیم گیری می شود، گفت: همچنین با توجه به دغدغه شهرداری بیرجند برای شهرک زعفرانیه بحث زمین مورد نیاز پیگیری می شود.

 

به گفته وی خروج پادگان‌ها از داخل شهر تکلیفی است که مقام معظم رهبری در خصوص آن دستور داده‌اند اما باید سند مالکیت آن به نام دولت صادر شود که در خصوص مشکل اراضی پادگان 04 بیرجند جلسات مستمری با مجموعه وزارت دفاع برگزار شده که امید است تا دو هفته آینده موضوع تعیین تکلیف شود.

 

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن با بیان اینکه  ایجاد پارک در اراضی پادگان 04 مشکلی ندارد که اگر این پارک ایجاد و بعد از مدت‌ها سیم های خاردار این مجموعه برداشته شود شاهد نشاط در شهر خواهیم بود.
 

نبیان به بازدید از پروژه مسکن مهر ارتش در بیرجند اشاره و بیان داشت: از این پروژه 798 واحد باقی مانده است که امیدواریم با حضور وزیر راه و شهرسازی (به جز 43 واحد که مشکل دارد) پرونده مسکن مهر در استان بسته شود.

 

وی از صدور مجوز برای واگذاری زمین به درمانگاهی در شمال شهر بیرجند اشاره کرد و ادامه داد: برگزاری جلسات شورای مسکن در استان‌ها می تواند به حل مشکلات ساخت و ساز مسکن کمک کند.

 

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن در پایان اظهار داشت: این سازمان مکلف است اراضی مورد نیاز دستگاه های اجرایی را تامین کند لذا باید در بازنگری طرح‌های جامع شهری زمین‌های مدنظر استان در اختیار مجموعه‌ها گذاشته شود.

 

 

 

 

پایان پیام/375

منبع: شبستان

کلیدواژه: خبرگزاری شبستان انقلاب اسلامی استان بوشهر مجلس حضرت زهرا س آسیب های اجتماعی شورای عالی انقلاب فرهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد هرمزگان شهید ۴۰۰ هزار واحد احداث مسکن خراسان جنوبي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۶۶۸۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فردا ؛ افتتاح بیش از دو هزار واحد مسکونی در سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ مدیرکل راه و شهرسازی استان سمنان گفت: تاکنون هزار و ۹۵۷ واحد نهضت ملی مسکن بهره برداری شده و با این تعداد واحد قابل افتتاح تعداد واحد‌های بهره برداری شده استان سمنان به چهار هزار و ۱۵ واحد خواهد رسید
مدیرکل راه و شهرسازی استان سمنان با اشاره به ارائه تسهیلات ۵۵۰ میلیون تومانی برای ساخت این واحد‌ها گفت: واگذاری هزار و ۱۵۸ قطعه زمین ۲۰۰ متری به خانواده‌های سه فرزندی و چند فرزندی در قالب اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت به خانواده‌های سه فرزندی و چند فرزندی /از دیگر برنامه هاست
سید محمد حسینی طباطبایی آغاز عملیات آماده سازی ۳۰۰ هکتار از زمین‌های تامین شده طرح نهضت ملی مسکن با حضور وزیر راه و شهرساز‌ی را از دیگر برنامه‌ها در سفررییس جمهور اعلام کرد
به گفته مدیر کل راه و شهرسازی استان سمنان: تاکنون ۱۹ هزار واحد مسکونی درقالب طرح نهضت ملی مسکن در استان در حال ساخت است که از این تعداد ۴۰ درصد ویلایی است
حسینی طباطبایی افزود: علاوه برآغاز عملیات آماده سازی ۲۰۵ طرح مطالعاتی نهضت ملی مسکن در استان سمنان طرح الحاق زمین به محدوده عملیاتی هم از برنامه‌های دردست اقدام نهضت ملی مسکن است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • احداث ۳ هزار و ۱۸۰ واحد طرح نهضت ملی مسکن در اردبیل
  • ساخت ۲ میلیون و ۵۱۸ هزار واحد مسکونی در سراسر کشور آغاز شده است
  • سقف‌های مهربانی، سرپناه مددجویان کمیته امداد لرستان
  • احداث ۱۹ هزار واحد مسکونی در استان سمنان
  • ۱۸۰۰ واحد مسکونی ویژه محرومان در البرز احداث می‌شود
  • ۱۰۹ واحد مسکن از محل حساب ۱۰۰ امام احداث شده است
  • بیش از ۲ میلیون خانه در حال ساخت است
  • ۲ میلیون و ۵۱۸ هزار خانه در حال ساخت است
  • پرداخت ۸۵۰ میلیارد تومان تسهیلات برای احداث ۱۵۰۰ واحد مسکونی در ماکو
  • فردا ؛ افتتاح بیش از دو هزار واحد مسکونی در سمنان