Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-24@02:14:15 GMT

داعش، نیروهای آمریکایی در سوریه را تهدید کرد

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۶۶۹۷۸

داعش، نیروهای آمریکایی در سوریه را تهدید کرد

به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، داعش بعد از دو عملیات تروریستی علیه نیروهای ائتلاف بین‌المللی و همپیمانانش محلی‌اش در ریف حسکه و منبج در سوریه، نیروهای آمریکایی مستقر در سوریه را به حملات بیشتر تهدید کرد.

حساب‌های کاربری متعلق به داعش در تلگرام، تهدید کرده‌اند که حملات در حسکه و منبج «اول باران» است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



گروه تروریستی داعش، بعد از ظهر روز گذشته مسئولیت حمله به کاروان نیروهای آمریکایی، که با خودروی بمب‌گذاری شده در منطقه «الشدادی» در جنوب شهر حسکه واقع در شمال سوریه صورت گرفت را بر عهده گرفت. در این حمله، 5 تن از افراد «نیروهای دموکراتیک سوریه» کشته و دو نظامی آمریکایی مجروح شدند.
هفته گذشته نیز انفجاری در شهر منبج در ریف حلب واقع در شمال سوریه به وقوع پیوست که طی آن، شماری از شبه‌نظامیان کُرد و همچنین 4 نظامی آمریکایی کشته شدند. داعش عهده‌دار این حمله تروریستی شد.

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۶۶۹۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله پهپادی به پایگاه نظامی عین‌الاسد

به گزارش همشهری آنلاین، رویترز به نقل از این مقام آمریکایی مدعی شده است که تلفات جانی یا مالی در نتیجه این حمله پهپادی به پایگاه عین‌الاسد مخابره نشده است.

شب گذشته نیز پایگاه اشغالگران آمریکایی در میدان نفتی العمر سوریه با ۴ موشک و پایگاه اشغالگران آمریکایی در خراب الجیر سوریه با ۳ موشک و یک پهپاد هدف قرار گرفتند.

کد خبر 846437 منبع: باشگاه خبرنگاران جوان برچسب‌ها خبر ویژه آمریکا و عراق ایالات متحده آمریکا عین الاسد

دیگر خبرها

  • رویترز: حمله به نیروهای آمریکایی در عراق و سوریه
  • نیروهای آمریکایی در عراق و سوریه هدف حمله قرار گرفتند
  • حمله پهپادی به پایگاه نظامی عین‌الاسد
  • حمله پهپادی به پایگاه عین‌الاسد عراق
  • حمله مقاومت عراق به پایگاه آمریکا در شمال شرق سوریه
  • حمله به پایگاه آمریکا در شمال حسکه
  • پایگاه آمریکا در فرودگاه حسکه سوریه هدف قرار گرفت
  • پایگاه آمریکا در فرودگاه حسکه سوریه هدف گرفته شد
  • پایگاه آمریکا در شمال حسکه هدف حمله پهپادی قرار گرفت
  • حمله پهپادی به یک پایگاه آمریکایی در شمال سوریه