Web Analytics Made Easy - Statcounter

ذکریا اشکپور سخنگوی مرکز فوریت‌های پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،گفت: در ساعت ۵:۵۴ بامداد امروز سه شنبه ۲ بهمن درخواست کمک از اورژانس به مرکز پیام اورژانس آمل اعلام شد.

وی افزود: در این ماموریت، تیم اورژانس آمل یک در سریعترین زمان ممکن به محل اعزام شد و پس از حضور دریافتند بیماری که با اورژانس تماس گرفته است اکبر عبدی بازیگر پیشکسوت کشورمان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سخنگوی مرکز فوریت‌های پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: آقای اکبر عبدی هنرپیشه معروف و دوست داشتنی کشور مان به دلیل تعریق شدید و افزایش فشار خون توسط تیم اورژانس مورد ارزیابی قرار گرفت و پس از کنترل علایم حیاتی با توجه به سابقه دیابت و پیوند کلیه ایشان را جهت بررسی کاملتر به بیمارستان منتقل کردند.

اشکپور ادامه داد بر اساس آخرین گزارش‌ها دربیمارستان جهت اقدامات کامل درمانی و ارسال آزمایشات تکمیلی تحت نظر قرار گرفته است.

انتهای پیام/ک


اکبر عبدی در بیمارستان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اورژانس سینمای ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۶۷۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی به ۲۰۴۷ حادثه ترافیکی در اصفهان طی ۱۰ روز گذشته

ایسنا/اصفهان سرپرست اورژانس استان اصفهان گفت: امدادرسانی به ۲ هزار و ۴۷ حادثه ترافیکی طی ۱۰ روز توسط نیروهای اورژانس استان اصفهان انجام شد.

محسن زمانی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره آخرین آمار امدادرسانی به مسافران نوروزی، اظهار کرد: از ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ تا پایان ۴ فروردین ۱۴۰۳، کارشناسان اورژانس پیش‌بیمارستانی استان به ۷ هزار و ۹۲۶ مأموریت امدادرسانی اعزام شدند که از مجموع آنها ۵ هزار و ۸۷۹ مورد مربوط به حوادث غیرترافیکی و ۲ هزار و ۴۷ مورد حوادث ترافیکی بود.

وی با بیان اینکه تعداد تماس امدادخواهی با ۱۱۵ استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۵ درصد افزایش یافته است، تصریح کرد: از ۲۴ اسفند سال ۱۴۰۲ تا ۴ فروردین سال جاری ۵۰ هزار و ۵۷۸ تماس امدادخواهی با شماره ۱۱۵ استان برقرار شد.

سرپرست مرکز اورژانس استان اصفهان خاطرنشان کرد: از ابتدای اجرای طرح امداد سلامت نوروزی ۱۰۸ هزار و ۲۱۶ نفر به بخش اورژانس بیمارستان‌های سطح استان مراجعه کردند.

وی با اشاره به انجام ۳۱ هزار و ۸۱۴ بازرسی نظارتی در استان اظهار داشت: در طرح امداد نوروزی ۷۱ بازدید از پایگاه‌های اورژانس ۱۱۵ استان، ۳۰ بازدید نظارتی توسط معاونت درمان از مراکز درمانی، ۳۰ هزار ۶۹۳ بازرسی میدانی توسط معاونت بهداشتی و یک هزار و ۲۰ بازرسی میدانی توسط معاونت غذا و دارو انجام شده است.

زمانی یادآور شد: در طرح امداد نوروزی ۱۶۲ پایگاه فوریت‌های پزشکی و ۳۲ ایستگاه سلامت نوروزی شامل ۱۸ ایستگاه سلامت جاده‌ای و ۱۴ ایستگاه سلامت شهری به شهروندان و مسافران نوروزی خدمت رسانی می‌کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • خدمت رسانی هلال احمر آذربایجان غربی به بیش از یک صد هزار تن
  • هلال احمر خراسان رضوی به ۳۰۹ مصدوم خدمت رسانی کرد
  • ۴ هزار و ۵۰۰ مأموریت اورژانس قم در طرح سلامت نوروزی ۱۴۰۳
  • اورژانس قم به سه هزار ۶۰۰ مسافر نوروزی امداد رسانی کرد
  • امدادرسانی به ۲۰۴۷ حادثه ترافیکی در اصفهان طی ۱۰ روز گذشته
  • امداد رسانی به گرفتاران کولاک در آذربایجان‌غربی (فیلم)
  • خدمت رسانی شبانه روزی ۲۶ هزار نفر در اورژانس کشور
  • ایستگاه سلامت اورژانس۱۱۵سروآباد آماده خدمت‌رسانی به مسافران نوروز
  • خدمت رسانی به ۲۷۶ مصدوم توسط جمعیت هلال احمر خراسان رضوی
  • ثبت ۵۰ هزار امدادخواهی از اورژانس اصفهان