Web Analytics Made Easy - Statcounter

بزرگداشت مرحوم آیت‌الله العظمی حاج آقا رحیم ارباب،‌ با حضور علما، استادان، فرهیختگان و ‏دوستداران علم و دانش در انجمن آثار و مفاخر فرهنگی برگزار می شود.

خبرگزاری شبستان،‌ گروه اندیشه: بزرگداشت مرحوم آیت‌الله العظمی حاج آقا رحیم ارباب،‌ فقیه، فیلسوف، ریاضی‌دان و منجم در انجمن آثار و مفاخر فرهنگی برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در این نشست که همراه با رونمایی از کتاب «ارباب معرفت» تألیف «محمدحسین ریاحی» است، علما، استادان، فرهیختگان و ‏دوستداران علم و دانش سخنرانی می کنند.


این مراسم روز چهار‌شنبه، ۳ بهمن از ساعت ۱۷:۳۰ تا ۱۹:۳۰ در تالار اجتماعات شهید مطهری ‏انجمن ‏واقع در خیابان ‏ولی‌عصر(عج)، پل امیر بهادر، خیابان سرلشکر علی‌اکبر بشیری، شماره ۷۱‎برگزار ‏می‌شود.‏

 

 

پایان پیام/248

منبع: شبستان

کلیدواژه: خبرگزاری شبستان انقلاب اسلامی استان بوشهر هرمزگان حضرت زهرا س کانون های فرهنگی هنری مساجد آسیب های اجتماعی شهید شیراز اردبیل مفاخر انجمن آثار و مفاخر فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۶۷۳۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳ اردیبهشت بزرگداشت شیخ بهایی + بیوگرافی و آثار

بزرگداشت شیخ بهایی هرسال در تاریخ سوم اردیبهشت ماه در کشور برگزار می‌شود. شیخ بهایی به خاطر مهارت در فنونی مانند فلسفه، عرفان، فقه، نجوم، ریاضی، ادبیات، منطق، مهندسی، اخلاق و تاریخ، حکیم فرزانه زمان خود بود و آثار بسیاری از او بر جای مانده است. در ادامه به مهم‌ترین کتاب‌های شیخ بهایی اشاره می‌شود.

کد خبر 746867

دیگر خبرها

  • نشست «ارمغان سعدی» برگزار شد
  • آیین اختتامیه هفته بزرگداشت سعدی شیرازی برگزار شد
  • بزرگداشت سالگرد ارتحال آیت‌الله بروجردی در قم برگزار شد
  • نمایشگاه آثار هنرمندان تجسمی دربهشهر
  • شصت و پنجمین سالگرد ارتحال آیت الله العظمی بروجردی برگزار شد
  • آغاز‌گر اصلاحات بزرگ
  • «تبادل ظرفیت‌های متقابل» قدرت تهران و اسلام‌آباد را افزایش می‌دهد
  • استاندار اردبیل از شاعر و پژوهشگر نمینی تجلیل کرد
  • مراسم شصت و پنجمین سالگرد ارتحال حضرت آیت الله العظمی بروجردی
  • ۳ اردیبهشت بزرگداشت شیخ بهایی + بیوگرافی و آثار