Web Analytics Made Easy - Statcounter

پول‌نیوز - وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: مبالغ دریافتی براساس قیمت خودروهای پیش فروش شده به روز می شود و خودروسازان باید با پرداخت سود و جریمه، رضایت مشتریان را به دست آورند.
«رضا رحمانی» امروز- دوشنبه- پس از حضور در جلسه کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی افزود: خط تولید برخی خودروهای کم شمارگان که قطعات آنها وارداتی است پس از تحریم‌ها متوقف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته تعداد این خودروها بسیار کم است اما برای حل این مشکل خودروسازان موظف شدند براساس اصل مشتری‌مداری محصولی جایگزین متناسب خودرو پیش فروش شده به مشتری تحویل دهند.
وی درباره تصمیم اتخاذ شده برای ساماندهی مشکلات موجود در بازار خودرو اعلام کرد: خودروسازان موظفند به تعهدات خود درباره خودروهایی که به صورت قطعی پیش فروش شده‌ است عمل کنند و تردیدی در این مطلب وجود ندارد.
رحمانی درباره برخی اخبار مبنی بر اینکه مردم می‌توانند با مراجعه به خودروسازان پول خود را دریافت کنند، بیان کرد: این مطلب درباره خودروهای کم شمارگان است و به خودروهای تولید داخل ربطی ندارد.

«پیش فروش‌ها تحویل داده خواهد شد و وضعیت تولید داخل روز به روز بهتر می‌شود».
وزیر صنعت، معدن و تجارت یادآوری کرد: حداقل 80 درصد تولید خودروسازان برای عمل به تعهدات و 20 درصد دیگر نیز برای فروش نقدی در بازار است؛ اگر تعداد خودروهای پیش فروش شده‌ای که تاکنون به مشتریان تحویل داده نشده است زیاد باشد، سهم این خودروها برای فروش نقدی صفر می‌شود.
سی ام دی ماه معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: یکی از محورهای اصلی مورد نظر وزارت صنعت، تامین نقدینگی لازم برای تولید خودروست و در این زمینه دستکم چهار هزار میلیارد تومان به خودروسازی اختصاص می یابد.
«فرشاد مقیمی» افزود: صنعت خودرو سهم 25 درصدی در اقتصاد صنعتی کشور دارد و بیش از 110 هزار نفر در این صنعت و افزون بر 500 هزار نفر در صنوف مرتبط با آن مشغول به کارند.


منبع: پول نیوز

کلیدواژه: خودروسازان پول نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۶۷۶۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشتریان منحصر بفرد سینماتیکت به بیش از ۵ میلیون نفر رسید

این سامانه از ابتدای فروردین ۱۴۰۳، ۸۷۰ هزار قطعه بلیت به ارزش ۵۹ میلیارد تومان فروخته است که «بی‌بدن» و «تمساح خونی» به ترتیب در رده پر فروش‌ترین فیلم‌های فروردین امسال قرار می‌گیرند. سامانه فروش بلیت آنلاین «سینماتیکت» با در اختیار داشتن نزدیک به ۹۰ درصد از سهم بازار فروش بلیت سینما، تاکنون ۲۵ میلیون خرید موفق و فروش بیش از ۶۵ میلیون قطعه بلیت را برای خود ثبت کرده است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896378

دیگر خبرها

  • مشتریان منحصر بفرد سینماتیکت به بیش از ۵ میلیون نفر رسید
  • وزیر صمت : به حدی خودرو وارد شده که در بنادر جا نداریم
  • آغاز فروش اقساطی رقیب جدی پژو ۲۰۷ اتوماتیک
  • مشتریان سینماتیکت به بیش از ۵ میلیون نفر رسید
  • به‌ حدی خودرو وارد شده که در بنادر جا نداریم
  • به حدی خودرو وارد شده است که در بنادر جا نداریم
  • وزیر صمت: واردات خودرو به حدی بوده که در بنادر جا نداریم
  • به حدی خودرو وارد شده که در بنادر جا نداریم
  • وزیر صمت: به حدی خودرو وارد شده که در بنادر جا نداریم
  • وزیر صمت: خودروسازان متخلف به قوه قضاییه معرفی می شوند