Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، حشمت بهمنی در اولین نشست صمیمی فرماندار دلفان با خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد. ضمن تقدیر و تشکر از اصحاب رسانه با تأکید بر جایگاه خطیر رسانه ها در جامعه اظهار کرد: رسانه ها به عنوان چشم بینا و زبان گویای جامعه می توانند مسائل را به مسئولین گوشزد و شفاف و آزادانه نسبت به انعکاس اخبار،گزارشات و مشکلات مردم فعالیت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار دلفان در ادامه از اصحاب رسانه شهرستان خواست به شکل ویژه ای ظرفیت های دلفان را شناسایی کنند وبا برجسته کردن نقاط مثبت و ارائه آن به مسئولین نقش موثری در پیشرفت منطقه داشته باشد.

فرمادار دلفان عنوان کرد: جایگاه رسانه ها در برقراری ارتباط بین مردم و دستگاههای اجرایی ، پی گیری مطالبات مردم ، هدایت افکار عمومی و تأثیر در تصمیم گیری ها بسیار مهم است و اگر با نقد منصفانه و به دور از تخریب و به دور از هیجان باشد می تواند در جهت رشد و توسعه شهرستان نقش بسیار موثری ایفا نماید.

بهمنی در ادامه با اشاره به گلایه برخی فعالان رسانه‌ای شهرستان از عدم پاسخگویی برخی مدیران دستگاههای اجرایی، بر پاسخگویی مدیران در چارچوب قانون تاکید کرد و افزود: مدیر در حوزه شهرستان دارای اختیاراتی است و باید پاسخگو باشد، ضمن اینکه تعامل توام با انصاف نیز باید رعایت شود تا فضایی خوب و صمیمی درکارها پیشرفت و تعالی حاصل شود.

فرماندار دلفان در بخش دیگری از سخنان خود به مشکلات موجود در کشور اشاره کرد و گفت: کشور ما کشور فقیری نیست با داشتن منابع عظیم خدادادی ،موقعیت خوب جغرافیایی و سرمایه های مردمی نباید بعد از گذشت چهل سال از عمرپربرکت نظام هنوز درگیر مشکلات اولیه باشیم .

وی افزود : خیلی از مشکلات موجود ناشی از سومدیریت است لذا در شرایط کنونی با بهره گیری از توانمندی های افراد دلسوز و با کمک همدیگر سعی کنیم تا مشکلات و گرفتاری های مردم کمتر شود .

در پایان این نشست مسائل و مشکلات اصحاب رسانه شهرستان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۶۷۸۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی سامانه الکترونیکی ارتباط با رئیس جمهور در سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️  سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (سامد) با شماره تماس ۱۱۱ این امکان را ایجاد می‌کند که مردم از امروز به مدت چهار روز مشکلات، معضلات، مطالبات، انتقاد‌ها و پیشنهاد‌های خود را به شکل مستقیم ارائه کنند.
استاندار سمنان در حاشیه آغاز بکار رسمی این سامانه گفت: در دور اول سفر ریاست جمهوری به استان سمنان بیش از ۳۶ هزار نامه مردمی در سامانه سامد ثبت و رسیدگی شد.
سید محمد رضا هاشمی افزود: همچنین بیش از ۱۳ هزار فقره وام قرض الحسنه به همت نهاد ریاست جمهوری به مردم استان پرداخت شد.
وی گفت: این سامانه بهترین راه ارتباطی بین مردم و دولت است و فضای مناسبی است تا مردم از این طریق مطالبات و خواسته‌های خود را اعلام کنند.
به گفته استاندار کار سامانه بعد از سفر آغاز و مسائل و مشکلات ثبت شده در آن بررسی و رسیدگی میشود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • مطالبات مردمی روی میز بررسی
  • رفع ناترازی انرژی از مطالبات جدی صنعتگران است
  • پیگیری مطالبات جامعه آزمایشگاهیان کشور
  • مطالبات شهرداران کلانشهرها پیگیری می‌شود
  • استانداردسازی راه‌ها در بلوچستان با سرعت پیگیری شود
  • وزیر کشور: مشکلات سیل‌زدگان براساس اولویت پیگیری و رفع خواهد شد
  • تاکیدوزیرکشور:جدیت استانداردسازی راه‌ها درسیستان وبلوچستان
  • رفع ناترازی برق یکی از مطالبات جدی صنعتگران
  • ارتش جایگاه مهمی در حفظ و حراست کشور دارد
  • راه اندازی سامانه الکترونیکی ارتباط با رئیس جمهور در سمنان