Web Analytics Made Easy - Statcounter

رسول کربکندی دروازه‌بان پیشین تیم ملی ایران گفت: هنوز زود است که علیرضا بیرانوند را در بین بزرگترین دروازه‌بان‌های تاریخ فوتبال ایران قرار دهیم.  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، رسول کربکندی، در خصوص پیروزی ۲ بر صفر تیم ملی برابر عمان در مرحله یک هشتم نهایی جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ گفت: عبور از عمان حداقل‌ترین انتظار از تیم ملی بود و قرار نیست تیم اول آسیا به چنین تیم‌هایی ببازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عمان در این بازی تحت تاثیر نام بزرگ ایران قرار گرفت، همین موضوع باعث شد آن‌ها دو اشتباه مهم داشته باشند که یکی به از دست دادن ضربه پنالتی و دیگری به اشتباه مدافع عمان ختم شد. ترس حریفان از تیم ملی می‌تواند باعث اشتباه آن‌ها شود، ضمن اینکه کاپیتان عمان هم هنگام زدن پنالتی تحت تاثیر حضور بیرانوند در درون دروازه قرار گرفت.

وی ادامه داد: تیم خوبی داریم و وقتی از حریفان جلو هستیم خیلی منطقی‌تر و با برنامه‌تر بازی می‌کنیم. وقتی تیم ملی از حریف عقب بیفتد یا بازی مساوی باشد، شاید گاهی اوقات با استرس بازی می‌کنیم، ولی در مجموع تیم خوبی داریم و مردم هم انتظار دارند که این تیم قهرمان شود.

کربکندی با اشاره به درخشش بیرانوند در خط دروازه تصریح کرد: مهمترین موضوع برای یک دروازه‌بان‌داشتن روحیه و اعتماد به‌نفس است. بیرانوند نسبت به جام جهانی کم اشتباه‌تر بازی می‌کند و روحیه بالایی هم دارد. درخشش بیرانوند و سابقه این دروازه‌بان هم باعث می‌شود که مهاجمان حریف مقابل بیرانوند استرس داشته باشند.

دروازه‌بان پیشین تیم ملی در رابطه با اینکه آیا بیرانوند را می‌توان در بین گلر‌های بزرگ تاریخ فوتبال ایران قرار داد، خاطرنشان کرد: هنوز زود است که بیرانوند را در بین بزرگترین دروازه‌بان‌های تاریخ فوتبال ایران قرار دهیم. مسئله مهم تداوم این شرایط است و بیرانوند می‌تواند این مسیر را هدایت کند و خودش را در شرایط بهتری قرار دهد. مقایسه بیرانوند با دروازه‌بان‌هایی مثل حجازی و عابدزاده زود است، اما این دروازه‌بان قابلیت تبدیل شدن به یک گلر بزرگ را دارد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: تیم ملی ایران تیم ملی فوتبال جام ملت های آسیا ضربات پنالتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۶۷۸۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهم ترین تصویری که پرسپولیسی ها منتظرش بودند | یک بازگشت خبرساز + عکس

به گزارش همشهری آنلاین علیرضا بیرانوند که بعد از بازی مقابل ترکمنستان در دوم فروردین از ناحیه مچ دست دچار مصدومیت شدید شده بود، پس از چند هفته گچ دست خود را باز کرد.

او که روز گذشته اولین تمرین خود بدون دست گچ‌گرفته را در این ماه سپری کرده بود، امروز علاوه بر تمرینات اختصاصی در بخشی از تمرینات دروازه‌بانی در ورزشگاه کاظمی نیز حاضر بود.

تصویر خندان علیرضا بیرانوند کنار دروازه می‌تواند برای پرسپولیس در کورس قهرمانی امیدبخش باشد.

سرخ‌ها سه روز دیگر در چارچوب جام حذفی باید در اراک به مصاف آلومینیوم بروند و باید دید وضعیت بیرانوند برای این مسابقه چگونه خواهد بود.

کد خبر 846787 برچسب‌ها ویژه ورزشی عليرضا بيرانوند

دیگر خبرها

  • حذف دیوید تیلور استرس را از روی حسن یزدانی برداشت
  • محمدی: حذف تیلور استرس را از روی یزدانی برداشت/ حریف او را دست کم نگیرید
  • حذف تیلور استرس را از روی یزدانی برداشت/ حریف او را دست کم نگیرید
  • گل شماره پنج تیم ملی به یاد روزهای اوج شمسایی
  • صعود یوزهای ایرانی به نیمه‌نهایی با کم‌ترین دردسر / ازبکستان حریف احتمالی شاگردان شمسایی
  • استرس فوتسالیست هاباید کنترل شود/ سرعت پیشرفت آسیا ازما بیشتر است
  • مهم ترین تصویری که پرسپولیسی ها منتظرش بودند | یک بازگشت خبرساز + عکس
  • بیرانوند بالاخره در محلی که دوستش دارد (عکس)
  • سرمربی تیم فوتسال قرقیزستان: مقابل ایران بدون استرس بازی می‌کنیم
  • اعتماد اجباری به رفیعی در پرسپولیس؛ حالا نوبت خالد آبادی و استقلال است