Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از جمهور، «عبدالله عبدالله» رئیس اجرایی دولت وحدت ملی افغانستان، امروز سه شنبه (دوم بهمن) برای شرکت در اجلاس اقتصادی داووس، وارد سوئیس شد.

عبدالله ضمن شرکت در افتتاحیه این اجلاس، در چندین نشست درباره افغانستان، منطقه و جهان سخنرانی می‌کند.

رئیس اجرایی دولت وحدت ملی افغانستان در نخستین روز کاری مجمع اقتصادی داووس در نشست های «صلح و آشتی در جهانّ چند قطبی» و «آخرین تحولات استراتژیک در جنوب آسیا» سخنرانی خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین در حاشیه این اجلاس با شماری از نخست وزیران، روسای سازمان‌های بین‌المللی و مقامات سایر کشورهای شرکت کننده در این نشست دیدار می کند.

گفتنی است که اجلاس اقتصادی داووس امروز  ۲ بهمن ( ۲۲ ژانویه) با شرکت بیش از  ۳ هزار  سیاست‌مدار، تجار، نمایندگان کشورها، نهادهای بین‌المللی و جامعه مدنی آغاز و به مدت ۵ روز ادامه می‌یابد.

کد خبر 4520128

منبع: مهر

کلیدواژه: اجلاس داووس افغانستان سوئیس عبدالله عبدالله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۶۷۹۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس‌جمهور وارد شاهرود شد

دیدار با مردم شاهرود در ورزشگاه تختی جشن واگذاری زمین در قالب طرح جوانی جمعیت، نشست «حل مساله» با محوریت تامین آب از برنامه های سفر رئیس‌جمهور به شاهرود است .

 از ۱۴۵ مصوبه دور اول سفررییس جمهور ۱۱۷ مصوبه عمرانی و ۲۸ مصوبه اقتصادی بود که با اعتبار ۱۱ هزار و ۲۶۵ میلیارد تومان شامل هفت هزار و ۹۸۵ میلیارد تومان در بخش اقتصادی و سه هزار و ۲۸۰ میلیارد تومان در بخش عمرانی اجرایی شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • رئیس‌جمهور وارد شاهرود شد
  • رئیس جمهور وارد شاهرود شد
  • برگزاری سومین نشست سازوکار تعامل افغانستان و چین در پکن
  • نشست سازوکار ارتباطی کابل و پکن برای کمک‌ به افغانستان
  • امیرعبداللهیان برای شرکت در نشست شورای امنیت وارد نیویورک شد
  • رهاسازی حقابه هیرمند به ایران
  • روایت سفری متفاوت به افغانستان پس از حمله ایران به اسرائیل؛ «خوش‌آمدی قهرمان ایرانی»!
  • ◄ اجلاس اکو همزمان با نمایشگاه ریلی/ نمایشگاه یازدهم کلید خورد
  • افزایش مناسبات منطقه‌ای از سیاست‌های مهم دولت سیزدهم است
  • روند توسعه دیپلماسی منطقه‌ای تداوم می‌یابد