Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-24@13:16:35 GMT

انتصاب رئیس پژوهشگاه و شبکه آزمایشگاهی آزاد

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۶۷۹۹۵

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور حکمی بابک نگاهداری را به عنوان رئیس پژوهشگاه و شبکه آزمایشگاهی این دانشگاه منصوب کرد.

به گزارش مهر، به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، در متن این حکم آمده است: « باتوجه به مراتب تعهد و سوابق اجرایی ارزنده جنابعالی به موجب این حکم به عنوان «رئیس پژوهشگاه و شبکه آزمایشگاهی دانشگاه» منصوب می شوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علاوه بر این مسئولیت باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه نیز به جنابعالی واگذار می شود. نظر به تغییرات صورت گرفته در ساختار جدید دانشگاه وظایف و اختیارات مسئولیتی به پیوست این حکم ابلاغ می شود.

امید است با رعایت تقوای الهی و بهره گیری شایسته از توانمندی های سرمایه های انسانی دانشگاه، تمامی توان و کوشش خود را مصروف حفظ مصالح و شئونات دانشگاه کنید.»

بابک نگاهداری دارای مدرک دکتری تخصصی بیوتکنولوژی پزشکی، دکتری حرفه‌ای پزشکی از دانشگاه علوم پزشکی تهران و کارشناسی ارشد مطالعات فرهنگی از دانشگاه علامه طباطبایی است.

وی که عضو بنیاد ملی نخبگان است، سوابق اجرایی زیادی ازجمله رئیس مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی شهر تهران، معاون ارتباطات شورای عالی انقلاب فرهنگی، معاون نظارت و راهبری شورای عالی انقلاب فرهنگی، دبیر نقشه جامع علمی کشور، مدیرکل حوزه ریاست، مطالعات فرهنگی، اطلاع رسانی و سنجش افکار شورای عالی انقلاب فرهنگی، معاون نظارت و ارزیابی ستاد راهبری نقشه جامع علمی کشور، مدیرمسئول انتشارات دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی، مدیرمسئول ماهنامه تخصصی مهندسی فرهنگی، موسس پارک فناوری شهر و... را در کارنامه خود دارد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: دانشگاه آزاد انتصاب پژوهشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۶۷۹۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه‌های در دست اقدام شورای فرهنگی چیست؟

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: تقویت دانش بنیان‌ها، به روزرسانی نقشه جامع علمی کشور، استفاده از دیپلماسی علمی، اصلاح آیین نامه ارتقای هیئت علمی، پیگیری تدوین سند در خصوص هوش مصنوعی و فناوری‌های کوانتومی از دیگر موارد در دست پیگیری این شوراست. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، حجت‌الاسلام عبدالحسین خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی امروز در سفر یک روزه به استان زنجان سفر کرد. نخستین برنامه وی حضور در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان زنجان بود.

وی در این جلسه اظهار کرد: شورای فرهنگی عمومی یک قرارگاه فرهنگی بوده و ضمانت اجرای مصوبات آن، اقتدار شورا و پیگیری مطالبات است؛ در قرارگاه شورای فرهنگ عمومی مسئله‌شناسی انجام می‌گیرد و بعد از آن فرآیندهای لازم برای حل آن طبق چارچوب‌های تعیین شده انجام می‌شود.

 نشست با رؤسای حوزه علمیه، رؤسا و هیات رئیسه دانشگاه‌ها، اساتید و نخبگان دانشگاهی زنجان، نشست صمیمی با فعالان جبهه مردمی و فرهنگی انقلاب اسلامی استان زنجان و نهایتاً  نشست با فعالان تربیتی استان زنجان از دیگر برنامه‌های خسروپناه در زنجان بود.

خسروپناه در نشست با شماری از استادان دانشگاه و حوزه و نخبگان استان زنجان، مطرح کرد: قانون جهش تولید دانش‌بنیان،‌ فرصت مطلوبی برای فعالیت‌های علمی است و باید دانشگاه‌ها از این فرصت به نحو مطلوب استفاده کنند.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در بخش دیگری از سخنان خود به فعالیت‌ها و عمکرد این شورا اشاره کرد و افزود: 86 درصد مراکز آموزش عالی در کشور توسط شورای عالی انقلاب فرهنگی ایجاد شده است.

وی ادامه داد: توسعه آموزش عالی و نیروی انسانی و تدوین اسنادی از قبیل نقشه جامع علمی کشور، سند هوا فضا، سند فناوری های نانو، ‌ سند زیست فناوری، سند علوم شناختی، سند فناوری‌های صنایع فرهنگی نرم، سند طب سنتی، سند سلول‌های بنیادین، صندوق توسعه علم و فناوری و جایزه علمی المصطفی از جمله اقدامات مهم شورای عالی انقلاب فرهنگی در چند سال گذشته است.

خسروپناه به لزوم ارتباط بین المللی در حوزه علم و جدی گرفتن آن تاکید کرد و گفت: تقویت دانش بنیان‌ها، به روزرسانی نقشه جامع علمی کشور، استفاده از دیپلماسی علمی، اصلاح آیین نامه ارتقای هیات علمی، پیگیری تدوین سند در خصوص هوش مصنوعی و فناوری‌های کوانتومی از دیگر موارد در دست تدوین و پیگیری شورای انقلاب فرهنگی است.

وی از تشکیل اتاق وضعیت علم و فرهنگ در شورای عالی انقلاب فرهنگی خبر داد و گفت: البته در کنار کارهای مهم انجام شده، ضعف‌هایی هم وجود دارد و باید با کمک هم کاستی ها را رفع کنیم.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • گزارش تصویری | تقدیر دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی از سریال رستگاری
  • شورای عالی انقلاب فرهنگی جایگاه قانون‌گذاری ندارد!
  • حمایت دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی از طرح‌های فرهنگی
  • حمایت شورای عالی انقلاب فرهنگی از طرح‌های فرهنگی در کشور
  • سند هوش مصنوعی به زودی تصویب می شود
  • خسروپناه: برداشتن موانع قانونی؛ راهکاری برای جلوگیری از مهاجرت نخبگان
  • در مسیر جلوگیری از مهاجرت نخبگان باید موانع قانونی را برداریم
  • شورای فرهنگ عمومی باید به قرارگاه تبدیل شود
  • فراجا وظایف ذاتی و قانونی در حوزه عفاف و حجاب، به موجب قوانین مختلف و مصوبات شورای‌عالی انقلاب فرهنگی دارد
  • برنامه‌های در دست اقدام شورای فرهنگی چیست؟