Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@18:33:50 GMT

حریفان تیم مهتاب قم در لیگ بسکتبال کشور مشخص شد

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۶۸۱۲۱

حریفان تیم مهتاب قم در لیگ بسکتبال کشور مشخص شد

به گزاری خبرنگار مهر، دومین مرحله از مسابقات لیگ بسکتبال مردان کشور که حکم انتخابی حضور در لیگ دسته اول کشور را دارد به میزبانی قم برگزار می‌شود و ۳ تیم برای کسب جواز صعود به قم سفر می‌کنند.

تیم بسکتبال مهتاب قم، میزبان این مسابقات به شمار می‌رود و طی ۳ روز با تیم‌های احسان تولز گنبد کاووس، شکلی تهران و رعد فسا مسابقه می‌دهد البته این رقابت‌ها دور رفت از مرحله دوم به حساب می‌آید و تیم‌های حاضر، در دور برگشت نیز به میدان خواهند رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسابقات از ساعت ۱۸ روز چهارشنبه ۳ بهمن آغاز می‌شود و تیم‌ها به صورت دوره‌ای با هم رقابت می‌کنند. این ۴ تیم با کسب عناوین اول یا دوم دور نخست مرحله گروهی موفق به کسب جواز حضور در دور دوم شده‌اند و پس از برگزاری مسابقات دور برگشت، ۲ تیم از این ۴ تیم به مرحله سوم و نهایی راه پیدا می‌کنند.

تیم بسکتبال مهتاب قم یکی از ۲ تیم قمی حاضر در این مسابقات به شمار می‌رود که در دور نخست مسابقات با پیروزی در ۳ بازی دور برگشت، نتایج دور رفت خود را جبران کرد و به مرحله دوم رسید و اکنون شانس مناسبی برای راهیابی به دور سوم مسابقات دارد و سودای حضور در لیگ دسته اول را در سر می‌پروراند.

کد خبر 4520126

منبع: مهر

کلیدواژه: بسکتبال فدراسیون بسکتبال لیگ دسته اول بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۶۸۱۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی نماینده گرمسار به مراحل پایانی لیگ ملی بسکتبال

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️  دور رفت این مسابقات برای سه روز به میزبانی سالن دانشگاه آزاد سالامی واحد گرمسار برگزار شد و تیم بسکتبال گرمسار توانست نمایندگان تهران، کرج و اصفهان را مغلوب کند.
تیم بسکتبال شوان گروه پارسه ابتدا تیم نفت و پالایش اصفهان را شکست داد و سپس مقابل مهگل کرج نیز با پیروزی با اختلاف ۲۰ امتیاز برد و در بازی پایانی خود در دوره رفت توانست عقاب تهران را با نتیجه ۱۰۱ بر ۷۹ شکست دهد و به عنوان تیم صدرنشین گروه به رمحله یک هشتم نهایی مسابقات لیگ ملی بسکتبال راه پیدا کند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • کسب ۱۰ مدال توسط ووشوکاران ایران در پایان روز نخست مسابقات
  • اعلام برنامه نیمه‌نهایی لیگ برتر بسکتبال
  • زمان پایان لیگ تنیس روی میز مشخص شد
  • برتری موسوی و تقوی برابر حریفان
  • لیگ NBA| یک دقیقه سرنوشت‌ساز دیدار دنور و لیکرز + عکس
  • حریف ایران در مرحله یک چهارم نهایی مشخص شد | برنامه ادامه مسابقات
  • حریف ایران در مرحله یک چهارم نهایی مشخص شد/ برنامه ادامه مسابقات
  • ۹ گزینه سرمربیگری تیم ملی بسکتبال مشخص شدند/ هاکان دمیر از گزینه‌های فدراسیون خارج نشد
  • راهیابی نماینده گرمسار به مراحل پایانی لیگ ملی بسکتبال
  • ژاپن حریفی برای فوتسال ایران نیست/ از حریفان آسیایی ترس نداریم