Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@06:01:56 GMT

گفت‌وگوی تلفنی رئیس‌جمهوری لبنان با امیر قطر

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۶۸۱۶۳

گفت‌وگوی تلفنی رئیس‌جمهوری لبنان با امیر قطر

رئیس‌جمهوری لبنان و امیر قطر طی گفت‌وگویی تلفنی، به بررسی روابط دوجانبه و تقویت و توسعه آن پرداختند. ۰۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۴ بین الملل آسیای غربی نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از خبرگزاری رسمی قطر (قنا)، «میشل عون» رئیس‌جمهوری لبنان طی تماس تلفنی با «شیخ تمیم بن‌حمد» امیر قطر، از او به دلیل مشارکتش در چهارمین نشست توسعه اقتصادی و اجتماعی اتحادیه عرب، که در بیروت برگزار شد، تشکر و قدردانی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عون اظهار داشت که حضور امیر قطر در نشست بیروت عاملی در موفقیت‌آمیز آن بود.

رئیس‌جمهوری لبنان و امیر قطر همچنین در جریان این گفت‌وگوی تلفنی، روابط دوجانبه و راه‌های تقویت و توسعه آن را مورد بررسی قرار دادند.

کنفرانس اقتصادی و توسعه عربی بیروت، روز یکشنبه در سطح پایینی برگزار شد و تنها شخصیت‌های بلندپایه شرکت کننده در این نشست علاوه بر رئیس‌جمهوری لبنان و امیر قطر، «محمد ولد عبدالعزیز» رئیس‌جمهوری موریتانی بودند.

علت مشارکت امیر قطر در نشست اقتصادی بیروتحضور بسیار کوتاه امیر قطر در بیروت؛ ترک لبنان پس از شنیدن اظهارات میشل عونادامه ورود هیئت‌های عربی به بیروت برای شرکت در نشست اقتصادی

منابعی در هیئت قطری گفتند حضور تمیم بیانگر اهتمام وسیع به اوضاع اقتصادی کشورهای عربی و همچنین پیام قدرتمندی در تاکید بر نقش محوری قطر در جهان عرب است.

انتهای پیام/

R1016196/P/S8,90/CT10 واژه های کاربردی مرتبط لبنان اخبار "قطر"

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لبنان اخبار قطر لبنان اخبار قطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۶۸۱۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شیر خشک موضوع اصلی نشست شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی شد

به گزارش خبرنگار مهر، هفتاد و نهمین جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان فارس با هدف پیگیری مشکلات مربوط به شیرخشک به ویژه بحث بیمه شیر خشک و عدم پرداخت بهنگام مطالبات توسط سازمان‌های بیمه گر و کوتاه بودن زمان بازپرداخت هزینه شیرخشک توسط داروخانه‌ها به شرکت‌های توزیع پیش از ظهر دوشنبه در سالن شهید قاضی استانداری فارس برگزار شد.

استاندار فارس در ابتدای این جلسه از مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس خواست با صدور نامه‌ای، داروخانه‌های دولتی را ملزم به فروش شیرخشک کند.

ایمانیه گفت: بحث سلامت کودک نباید اسیر بروکراسی اداری شود و باید مسائل مربوط به سلامت نوزادان و کودکان هرچه سریع‌تر حل شود.

در پایان این جلسه تصمیم بر این شد که شرکت‌های پخش سایه سمن و رازی، توزیع شیر خشک را با مهلت بازپرداخت سه ماهه به داروخانه‌ها تحویل دهند.

همچنین استاندار فارس نیز قول داد در خصوص اعطای مهلت سه ماهه به تمام داروخانه‌های استان فارس جهت تسویه با شرکت‌های توزیع شیرخشک با وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مکاتبه کند.

کد خبر 6085332

دیگر خبرها

  • دیدار و گفت‌وگوی احمدیان و دبیر شورای امنیت ملی فدراسیون روسیه
  • ایران می‌تواند با صدور خدمات فنی و مهندسی در توسعه سریلانکا مشارکت کند
  • فردا: مصاف نخست شهرداری گرگان در خانه الریاضی
  • گفت‌وگوی کامالا هریسر با رئیس رژیم صهیونیستی
  • وزیر دفاع اسبق لبنان: اسرائیل عامل انفجار بندر بیروت بود
  • عزم مقام‌های عالی تهران - اسلام‌آباد برای توسعه روابط تجاری و اقتصادی
  • عزم مقام‌های عالی ایران و پاکستان برای توسعه روابط تجاری و اقتصادی
  • رئیسی روز ملی سوریه را تبریک گفت
  • شیر خشک موضوع اصلی نشست شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی شد
  • گفت‌وگوی اجتماعی با پرونده‌ ویژه‌ توسعه نامتوازن منتشر شد