Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@21:38:56 GMT

دریافت عوارض در پنج تونل شهری منتفی شد

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۶۸۲۵۰

دریافت عوارض در پنج تونل شهری منتفی شد

سخنگوی شورای شهر تهران گفت: موضوع دریافت عوارض در پنج تونل شهری در حد یک پیش نویس در شهرداری بود و حتی شهردار هم با آن موافقت نکرد.

به گزارش ایسنا، علی اعطا که در یک برنامه رادیویی با موضوع «دریافت عوارض در تونل‌های شهری و چالش نبود درآمد پایدار برای شهرداری ها» در ارتباط تلفنی سخن می‌گفت، در این باره بیان کرد: این لایحه به عنوان پیش نویس در کارگروه های معاونت برنامه ریزی تنظیم شده و هنوز قطعی نشده و برای شهردار هم ارسال نشده و حتی به شورا هم نیامده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: در یکی از برنامه های پرمخاطب تلویزیون اعلام شد این موضوع در کمیسیون های شورا مورد بحث بوده و وقتی با عکس العمل مردم مواجه شدند شورا آن را منتفی کرده است، درصورتیکه اینگونه نبود و حتی به شهردار هم ارسال نشده تا آن را تأیید کند.

سخنگوی شورای شهر تهران متذکر شد: اگر این لایحه به شورا می آمد قطعاً در چنین شرایط اقتصادی به تصویب نمی رسید. اگر این لایحه به شورا رسیده بود شورا حتما همه ابعاد را برای تصمیم گیری بررسی می کرد. بنابراین این موضوع منتفی است.

وی در پایان مطلب در رابطه با حذف طرح زوج و فرد نیز گفت: این موضوع هنوز به شورا نیامده است.

انتهای پیام

دبیر خبر: منیره کربلایی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شهرداري تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۶۸۲۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«صادقانی» سرپرست اداره کل طرح‌های توسعه شهری و منطقه‌ای شهرداری اصفهان شد

شهردار اصفهان در حکمی سرپرست اداره کل طرح‌های توسعه شهری و منطقه‌ای شهرداری اصفهان را منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، «علی قاسم‌زاده» شهردار اصفهان در حکمی سعید صادقانی را به عنوان «سرپرست اداره کل طرح‌های توسعه شهری و منطقه‌ای» منصوب کرد.

در متن حکم شهردار اصفهان خطاب به سعید صادقانی آمده است:

«با عنایت به لزوم نظارت بر حسن اجرای طرح‌های توسعه شهری و فرایندهای مرتبط با تغییر کاربری، بنا به پیشنهاد معاون محترم شهرسازی و معماری به موجب این حکم جنابعالی را که فردی متعهد متخصص و صاحب تجربه در حوزه شهرسازی و معماری هستید، به سمت سرپرست اداره کل طرح‌های توسعه شهری و منطقه‌ای منصوب می‌نمایم.

در این مسیر از شما می‌خواهم در افق نگاه و اندیشه رهبر حکیم انقلاب با نگاهی تحول‌آفرین و با بهره‌گیری از نظرات صاحبان اندیشه و با رعایت ضوابط و مقررات شهرسازی در ارائه خدمت صادقانه متواضعانه و بدون منت به مردم همت گمارید تا اصفهان بیش از پیش شهر زندگی باشد.

امید است صرفاً رضایت خداوند متعال را در امور و تصمیم‌هایتان در نظر بگیرید و با بهره‌گیری از ظرفیت همکاران و کارشناسان متخصص در انجام وظایف آن اداره کل موفق و پیروز باشید.»

کد خبر 747510

دیگر خبرها

  • تصویب بودجه ۲۱ میلیارد تومانی برای شهرداری پیربازار
  • «صادقانی» سرپرست اداره کل طرح‌های توسعه شهری و منطقه‌ای شهرداری اصفهان شد
  • آنچه بهتر است درباره سرخک و واکسیناسیون آن بدانید
  • رعایت قوانین و حفظ کیان شورا سرلوحه اقدامات شهردار باشد
  • الکترونیکی شدن نیمی از خدمات شهری در رشت
  • تذکر رییس شورا به کیانی ؛ رعایت قوانین و حفظ کیان شورا باید سرلوحه کار شهردار کرج باشد
  • شهردار بندر دیر معرفی شد
  • تقدیم لایحه تشکیل سازمان گردشگری در شهرداری تهران به شورای شهر
  • عدم تعیین تکلیف لایحه بودجه ۱۴۰۳ شهرداری کرمانشاه
  • رای اعضای شورای شهر به استیضاح شهردار ارومیه