Web Analytics Made Easy - Statcounter

نخست وزیر لبنان با فرمانده نیروهای مرکزی ارتش آمریکا و هیئت همراه وی دیدار کرد و دو طرف در جریان این دیدار به بررسی کمک‌های نظامی واشنگتن به ارتش لبنان پرداختند.

به گزارش ایسنا، سعد الحریری، نخست وزیر لبنان عصر روز دوشنبه با ژنرال جوزف ووتل، فرمانده نیروهای مرکزی ارتش آمریکا و هیئت همراه دیدار کرد.

در جریان این دیدار  دو طرف درخصوص کمک‌های ارائه شده از سوی آمریکا به ارتش و نیروهای امنیتی لبنان به بحث و تبادل‌نظر پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنا بر گزارش الیوم‌السابع، آمریکا نخستین کشور حمایت‌کننده برای ارتش لبنان به شمار می‌آید و مقادیر زیادی سلاح و تجهیزات و نیز دوره‌هایی آموزشی برای نیروهای لبنانی ارائه داده که هدف آن تقویت توانایی‌های ارتش لبنان و بالابردن سطح توانایی ارتش و نیروهای این کشور در سایه مبارزه با تروریسم و درگیری‌های منطقه‌ای است.

انتهای پیام

مترجم: مریم مینایی

دبیر: منصوره زالی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: آمريكا نخست وزیر لبنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۶۸۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات گسترده یمنی‌ها علیه کشتی‌ها و ناوهای آمریکا و انگلیس

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المسیره، یحیی سریع سخنگوی نیروهای مسلح یمن در بیانیه‌ای تصویری اعلام کرد: برای اعلام حمایت از فلسطین و قدردانی از ۱۰ سال مقاومت ملت یمن در مقابل تجاوز آمریکا و انگلیس، نیروهای ما طی سه روز گذشته شش عملیات را با تعداد زیادی از موشکها و پهپادها علیه مواضع دشمن انجام دادند که به شرح زیر است:

نیروی دریایی و نیروی موشکی یمن چهار عملیات مشترک علیه چهار کشتی انجام دادند که شامل کشتی آمریکایی MAERSK SARATOGA در خلیج عدن، کشتی آمریکایی APL DETROIT در دریای سرخ، کشتی انگلیسی HUANG PU در دریای سرخ و کشتی PRETTY LADY که عازم بنادر فلسطین اشغالی بود.

نیروی هوایی یمن با استعانت از خداوند متعال یک عملیات نظامی استثنایی را با هدف قرار دادن دو ناوشکن آمریکایی در دریای سرخ انجام داد.

یگان موشکی نیروهای مسلح یمن با استعانت از خداوند متعال در عملیات نظامی تعدادی از اهداف اسرائیلی را در منطقه ام الرشراش در جنوب فلسطین اشغالی هدف قرار داد.

کد خبر 6062983

دیگر خبرها

  • شروط روسیه برای مذاکره با آمریکا درباره اوکراین/قرار گرفتن رئیس اطلاعات نظامی اوکراین در لیست ترور روسیه
  • کشته شدن بیش از ۵۰۰ نظامی اوکراینی در شبانه روز گذشته
  • کشته‌شدن ۱۰۰ تروریست در عملیات ارتش بورکینافاسو
  • جزئیات تجاوز بامدادی آمریکا به شرق سوریه
  • بیانیه ارتش سوریه درباره حمله هوایی آمریکا به دیرالزور
  • بیانیه نیروهای مسلح یمن همزمان با آغاز دهمین سال مقاومت
  • عملیات گسترده یمنی‌ها علیه کشتی‌ها و ناوهای آمریکا و انگلیس
  • حمله موشکی سنگین حزب الله به مواضع ارتش اسرائیل/زخمی شدن ۳ هزار سرباز اسرائیلی
  • اوکراین| سرنوشت کمک مالی آمریکا به کی‌یف روشن می‌شود
  • راهبرد نظامی مقاومت برای اخراج اشغالگران آمریکایی از عراق