Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-25@04:27:30 GMT

هشدار دادستانی به سگ گردانان کرجی

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۶۸۵۵۰

هشدار دادستانی به سگ گردانان کرجی

 به گزارش خبرگزاری برنا؛ حسن جهانشاهلو طی نامه‌ای به فرماندهی انتظامی شهرستان فردیس عنوان کرد: در پی مطالبه به حق مردم در برخورد با افرادی که مبادرت به سگ گردانی می‌کنند و نظر به اینکه آوردن سگ در خیابان ترس بین اطفال و افراد ایجاد می‌کند و مصادیق متعددی از حمله و آسیب به شهروندان در دادسرای فردیس وجود دارد، موضوع منطبق با مواد 618، 619 و 688 قانون مجازات اسلامی از حیث وظیفه پیشگیری از وقوع جرم تعرض به افراد، ایجاد ترس، ایجاد جرح و تهدید علیه بهداشت عمومی به کلیه کلانتری‌ها و یگان‌های تخصصی ابلاغ می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  به کلیه کلانتری‌ها و یگان‌های تخصصی ابلاغ می‌شود به محض مشاهده افرادی که مبادرت به سگ‌گردانی در سطح شهر، پیاده‌روها و پارک‌ها به عنوان تفریح یا خودنمایی می‌کنند متذکر شوند تا نسبت به انتقال حیوان، اقدام کنند.

این افراد در صورت اجرا نشدن دستور قضایی، جلب و تحت الحفظ به دادسرا اعزام شوند و همچنین سگ تحویل مراکز نگهداری حیوانات شود. بدیهی است مامورین شهرداری هم موظف به همکاری در اجرای دستور قضایی هستند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: انقلاب حیوان دادسرا قانون نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۶۸۵۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع انسداد بیش از ۱۳۰۰ کارت ملی در قزوین

دادستان عمومی و انقلاب قزوین از رفع انسداد ۱۳۱۵ کارت ملی مسدودی طی سه روز و پس از دستور رئیس قوه قضائیه خبر داد.

حسین رجبی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قزوین اظهار کرد: طی سال‌های اخیر در بعضی احکام، محرومیت‌های اجتماعی از جمله مسدود کردن اسناد هویتی و کارت ملی باعث می‌شد تا زندگی فرد دچار مشکل شود و تا زمانی که با دستور قضائی این محدودیت رفع نشود افراد نمی‌توانند از خدمات بهره‌مند شوند.

وی افزود: به همین منظور، پس از دستور رئیس قوه قضائیه و به منظور رعایت حال حقوق شهروندان، نسبت به آزادسازی اسناد هویتی و کد ملی این افراد اقدام شد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان قزوین خاطرنشان کرد: بر اساس بررسی‌های صورت گرفته، اسناد هویتی ۱۳۱۵ نفر در استان قزوین توقیف شده که دستورات لازم برای رفع مسدودی این اسناد به اداره ثبت احوال استان صادر شده است.

رجبی اضافه کرد: به قضات ابلاغ شد تا پس از صدور دستور مسدودی از ارائه کد ملی و اسناد هویتی محکومان خودداری شود.

کد خبر 746883

دیگر خبرها

  • دستور بارگیری قریب به ۲۰۰۰ موتور سیکلت توقیفی به کرمان صادر شد  
  • دستور بارگیری قریب به ۲۰۰۰ موتور سیکلت توقیفی بدون صاحب به مرکز کرمان صادر شد  
  • هشدار پلیس فتا در رابطه با پیامک‌های طرح فجرانه کالابرگ الکترونیکی و ابلاغ دولتی
  • ضارب متواری دانش آموزان آملی دستگیر شد + فیلم
  • سخنگوی دولت: آیین نامه ابلاغ نشده واردات خودرو نداریم
  • دستور دادستانی لرستان درباره رفع توقیف وسایل نقلیه فاقد بیمه شخص ثالث
  • دستور دادستانی برای تخریب تمام ویلا‌های باغ‌سرهنگ توسکستان
  • رفع مسدودی بیش از هزار و ۳۰۰ کارت ملی در استان قزوین
  • رفع انسداد بیش از ۱۳۰۰ کارت ملی در قزوین
  • شلیک داماد خشمگین به ۴ عضو خانواده همسرش