Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-20@03:18:19 GMT

حمله شبانه به خانه بهاره رهنما !+فیلم

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۶۸۵۶۶

‍‍‍‍‍‍

رکنا: بهاره رهنما که در روزهای اخیر بخاطر مصاحبه‌اش با فائزه هاشمی در شبکه‌های مجازی خبرساز شده، از حمله سارقین به خانه‌اش خبر داد و گفت دزدها طلاهای او را به سرقت برده‌اند.

حجم ویدیو: 5.16M | مدت زمان ویدیو: 00:00:50

اخبار 24 ساعت گذشته را از دست ندهید.

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

پایان مرگبار مثلث عشقی یک دختر و دو پسر تهرانی +عکس دستگیری یک آدم خوار معروف+ عکس راز جسد حلق آویز در کلاس مدرسه ای در غرب تهران آموزش استفاده از گوگل ترنسلیت و امکانات آن + فیلم آموزشی خودسوزی پسر 17 ساله تبریزی بعد از نجات از میان شعله های آتش زن عصبانی شوهرش را به خاطر رمز تلفن همراهش به آتش کشید+ عکس ارتباط نامتعارف مرد مشهدی با دوست دوران دبیرستان همسرش / از وقتی که باردار شد همه چیز بهم ریخت زنده شدن فوتبالیست قرمزپوش بعد از مرگ در زمین فوتبال / در شوش رخ داد «راز وحشت در لانه سیاه» چیست؟! / زن بی حجاب با مرد مشهدی چه کرد؟! دردسر با هم بودن زن 47 ساله مشهدی با پسر 23 ساله / ازدواج با مهران جنجال به پا کرد اغفال دخترهای پولدار تهران برای عملی کردن نقشه شیطانی+ عکس اکبر عبدی در شمال بستری شد قتل مامور مرزبانی در زابل + عکس کار کثیف زن و شوهر لرستانی در مراسم مردگان قرص های ممنوعه اخلاقی علت مرگ شاه پهلوی بود! +فیلم جنجالی وزیر بهداشت شاه.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: رکنا

کلیدواژه: بهاره رهنما مصاحبه حمله شبکه های مجازی فیلم عکس زن تهران فیلم دختر مرد قتل ازدواج عاشق پرونده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۶۸۵۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهپیمایی ضدصهیونیستی نمازگزاران مشهدی

به گزارش قدس خراسان، در این راهپیمایی که ظهر امروز با حضور هزاران نفر از مردان و زنان، جوانان و نوجوانان از باب الجواد آغاز و در خیابان های اطراف حرم مطهر برگزار شد، نمازگزاران و مردم مشهد با اعلام حمایت همه‌جانبه از اقدام غیرتمندانه سپاه پاسداران در مجازات رژیم صهیونیستی در حمله به کنسولگری ایران در دمشق، این حرکت را تحسین‌برانگیز دانستند.

حاضران در این تجمع حرکت آمریکای جنایتکار از هر گونه اقدام در حمایت از رژیم صهیونیستی را محکوم کردند و درباره هر گونه اقدامی در این زمینه هشدار دادند.

دیگر خبرها

  • راهپیمایی ضدصهیونیستی نمازگزاران مشهدی
  • راهپیمایی با شکوه مشهدی‌ها در حمایت از مردم غزه
  • حمله شبانه اسرائیل به ۷ شهر ایران؟ | اقدام عجیب و جنجالی خبرنگار اسرائیلی را ببینید
  • (تصویر) جدال هولناک زن ۶۰ ساله و خرس در پیرانشهر
  • جدال زن ۶۰ ساله و خرس در ارتفاعات پیرانشهر
  • قتل دلخراش مادر ۴۵ ساله به دست پسرش
  • قتل دلخراش مادر ۴۵ ساله به دست پسرش/ «پدرم حرف‌های بدی درباره مادرم می‌زد، آنقدر گفت تا باور کردم»
  • ۸ شهید از جمله ۵ کودک در حمله به آوارگان غزه
  • افشاگری بهاره رهنما از شایعات ازدواج مجددش
  • حکم مرگ برای مادر و ۲ فرزندش در محکمه خانوادگی