Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مسئولان باشگاه صنعت نفت با رقم قابل توجهی برای رضایت نامه منشا سعی کردند پرسپولیسی‌ها را وسوسه کنند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، با وجود تلاش زیاد مسئولان باشگاه صنعت نفت آبادان، باشگاه پیکان هیچ مذاکره‌ای با این باشگاه انجام نداد و عملا باید پیوستن سجاد مشکل‌پور و عیسی‌آل‌کثیر به این تیم آبادانی را منتفی دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صنعت نفتی‌ها، اما در مذاکره با سپاهان موفق بودند و به نظر می‌رسد رضایت آنها را برای جذب میلاد سرلک جلب کرده‌اند. با این شرایط احتمالا به محض بازگشت سپاهان از اردوی ترکیه میلاد سرلک از این تیم جدا و راهی آبادان می‌شود.

در این میان تنها مشکل صنعت نفتی‌ها پرسپولیس و گادوین منشا است. این مهاجم در لیست مازاد برانکو قرار دارد و صنعت نفت هم سخت به دنبال این مهاجم نیجریه‌ای است. آنها حتی راضی شدند پول خوبی برای گرفتن رضایت نامه این مهاجم بدهند، ولی پرسپولیسی‌ها هنوز رقم مورد نظر خود را اعلام نکردند و تکلیف این باشگاه را مشخص نمی‌کنند.

البته سایپا هم یکی دیگر از مشتریان منشا است ولی به نظر می‌رسد صنعت نفت در خرید این مهاجم مصر‌تر بوده و حاضر است رقم خوبی برای جذب وی بپردازد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: لیگ برتر پرسپولیس سپاهان صنعت نفت آبادان صنعت نفت میزان سایپا منشا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۶۸۶۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پشیمانی بانک‌ها از گرفتن پرسپولیس و استقلال

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در شرایطی که تلاش‌ها برای تغییر مالکیت پرسپولیس و استقلال با اولویت واگذاری پرسپولیس به یک نهاد بانکی اوج گرفته بود، حالا خبر می‌رسد هیچ یک از دو بانک ملت و تجارت، علاقه‌ای به در اختیار گرفتن سهام پرسپولیس و استقلال ندارند و آن را زیان‌ده و برخلاف نظر سهامداران و مجامع خود می‌دانند.

بنابر روایت ورزش سه، در صورت قطعی‌شدن این شایعه، این چندمین تلاش سازمان خصوصی‌سازی برای واگذاری این دو باشگاه به یک نهاد مطمئن مالی است که به شکست منجر می‌شود. نکته جالب اینکه بعد از اخبار اولیه، فضای مجازی در نقد این تصمیم فرابخشی به نوعی برای این انتقال‌ها مزاحمت ایجاد می‌کند و از آنجایی که شرکت‌های بزرگ علاقه دارند در فضای دور از هیاهو به کار خود ادامه بدهند، از اقدام برای خرید دو باشگاه منصرف می‌شوند.

این خبر هنوز تایید نشده و ظاهرا مذاکرات بین طرفین در جریان است اما آنچه مشخص است کاهش تمایل اولیه این دو بانک برای نقش آفرینی در حوزه فوتبال ایران است.

اهمیت این موضوع به این دلیل است که مالکیت پرسپولیس و استقلال باید تا روز یازدهم فروردین از یکدیگر تفکیک شود و گفته می‌شد که بانک ملت در این روز رسما مالکیت پرسپولیس را برعهده خواهد گرفت.

به همین دلیل عدم تمایل آنها در فاصله ۷۲ ساعت تا پایان مهلت ای اف سی، کابوس جدید هواداران این دو تیم برای حذف آنها از لیگ نخبگان و قهرمانان آسیا خواهد بود.

۲۵۸۲۵۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1889061

دیگر خبرها

  • ایران باشم فقط پیراهن پرسپولیس را می‌پوشم/ متوجه شدم این تیم را مردم و هودارانش می‌چرخانند
  • افزایش فروش نفت و بازگشت منابع ارزی با تلاش‌های وزارت نفت
  • پشیمانی بانک‌ها از گرفتن پرسپولیس و استقلال
  • ناترازی‌های مالی، منشا اصلی ناترازی برق در کشور
  • مهاجم جوان پرسپولیس مخالف استخدام خارجی!
  • دستیاران کمالوند در نفت معرفی شدند/ ادامه همکاری الماس سیاه با آبادانی‌ها
  • مسئولان قم، از نگاه جزیره‌ای فاصله بگیرند
  • جایزه جی‌ئی‌سی‌اف قدردانی از تلاش‌های وزارت نفت برای توسعه صنعت گاز است
  • ویرا دوباره به پرسپولیس مهاجم معرفی می‌کند
  • کاش هیچ وقت به استقلال نمی‌رفتم!/ اگر زمان به عقب برگردد...