Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: امسال ۱۰ غرفه برای رسانه های دیجیتال درنظر گرفته شده و سال گذشته نیز همین تعداد غرفه درنظر گرفته شده بود.

رضا خردمند، معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد به خبرنگار خبرگزاری شبستان در یاسوج، گفت: به مناسبت گرامی داشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، هجدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب کهگیلویه و بویراحمد در شهر یاسوج برپا می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی اظهار داشت: از ابتدای انتشار فراخوان تا پایان مهلت ثبت نام ناشرین، 525 ناشر از سراسر کشور ثبت نام کردند که در مجموع از بین این تعداد، 145 ناشر برای حضور در نمایشگاه انتخاب شدند.

 

خردمند با اشاره به اینکه تاکنون سه انتشاراتی از این استان برای حضور در نمایشگاه کتاب ثبت نام کرده اند، ادامه داد: کتاب های این نمایشگاه در همه زمینه ها از جمله عمومی، فرهنگی، مذهبی، دینی، سیاسی، تاریخی، علوم پایه، کامپیوتر، فنی، کودک و نوجوان و ... هستند.

 

معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: کتاب های این نمایشگاه ها برای همه ذائقه ها در نظر گرفته شده است.

 

خردمند خاطرنشان کرد: امسال 10 غرفه برای رسانه های دیجیتال درنظر گرفته شده و سال گذشته نیز همین تعداد غرفه درنظر گرفته شده بود.

 

وی یادآور شد: با توجه به استقبال کودکان و نوجوان در سنوات گذشته، امسال تلاش شد که بخش کودک و نوجوان بیشتر از سایر ناشرین حضور داشته باشد.

 

خردمند به تخفیف های درنظر گرفته شده برای خریداران کتاب در این نمایشگاه اشاره کرد و گفت: در زمینه کتاب های عمومی و مذهبی تخفیف تا حدود 50 درصد پیش بینی شده، ولی دیگر کتاب ها را 20 درصد بن و 10 درصد ناشرین تخفیف می دهند که بعضی از ناشرین شاید تا 40 درصد هم تخفیف داشته باشند.

 

وی اضافه کرد: نمایشگاه کتاب استان با حضور ناشرین برتر کشوری در دو نوبت صبح (ساعت 9 تا 12 ظهر) و عصرها (ساعت 15 و 30 تا 20 شب) پذیرای علاقه مندان است.

 

معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری دومین نمایشگاه رسانه های دیجیتال و نخستین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها در ذیل نمایشگاه کتاب خبر داد و گفت: این نمایشگاه ها نیز از سوم تا هشتم بهمن ماه در محل مصلی امام خمینی (رضوان الله تعالی علیه) یاسوج پذیرای علاقه مندان خواهد بود.

پایان پیام/82

منبع: شبستان

کلیدواژه: خبرگزاری شبستان انقلاب اسلامی هرمزگان شهید شورای عالی انقلاب فرهنگی حضرت زهرا س انقلاب مسجد شهدای مدافع حرم چهل سالگی انقلاب اسلامی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ناشر نمایشگاه مطبوعات نمایشگاه رسانه های دیجیتال نمایشگاه کتاب کتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۶۸۷۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبگیری همه طرح‌های آبخیزداری کهگیلویه و بویراحمد در بارش‌های اخیر

 جاوید بخت افزود: تاکنون در سطح استان حدود ۲/۶ میلیون متر مکعب انواع طرح‌های آبخیزداری در استان اجرا شده است.

 وی اضافه کرد: این طرح‌ها شامل سازه‌های سنگی ملاتی، گابیون، بند‌های خاکی و سازه‌های تغذیه مصنوعی سفره‌های آب زیرزمینی است.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گفت: این سازه‌ها نقش مهمی در کنترل سیلاب، ذخیره آب، پیشگیری از فرسایش خاک و افزایش آب قنوات و چاه‌ها دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • بازدید  بیش از ۲۲۶ هزار مسافر و گردشگر نوروزی از کهگیلویه و بویراحمد
  • بازدید  بیش از ۱۹۳ هزار مسافر و گردشگر نوروزی از کهگیلویه و بویراحمد
  • آبگیری همه طرح‌های آبخیزداری کهگیلویه و بویراحمد در بارش‌های اخیر
  • جزییات حضور انتشارات جمکران در نمایشگاه قرآن
  • سد کوثر گچساران سرریز کرد
  • آمار بازدیدکنندگان از اماکن گردشگری کهگیلویه و بویراحمد به ۱۵۹ هزار نفر رسید
  • بازدید حدود۱۶۰ هزار گردشگر نوروزی از کهگیلویه و بویراحمد
  • بازدید حدود ۱۶۰ هزار نفر از اماکن گردشگری کهگیلویه و بویراحمد
  • ثبت بیش از ۴۰۰ هزار تردد در ورودی‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • خسارت سیل به ۳ هزار کیلومتر راه عشایری کهگیلویه و بویراحمد