Web Analytics Made Easy - Statcounter

یوسف‌زاده با بیان اینکه گیلان در بین استان های کشور در اجرای نظام الکترونیک سلامت پیشتاز بوده است گفت: این طرح در ۶ شهرستان گیلان اجرا شده است.

به گزارش  خبرگزاری شبستان از رشت، «شاهرخ یوسف زاده » امروز(سه‌شنبه، ۲ بهمن)  در جمع خبرنگاران اظهار کرد: گیلان در راستای اجرای نظام ارجاع الکترونیک نسبت به دیگر استان‌ها پیشرو است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه در حال حاضر این طرح در 6 شهرستان گیلان اجرا شده است گفت: بالاترین سطح نظام ارجاع الکترونیک برای نخستین بار در کیلنیک بعثت گیلان به اجرا درآمده است.

 

یوسف زاده اذعان کرد: یکی از ضروریات پزشک خانواده شهری استقرار نظام ارجاع الکتروینک است تا خدمات راحت‌تر و سریع‌تر ارائه شود.

 

وی ادامه داد: در حال حاضر اجرای نظام ارجاع الکتروینک در بین دو استان گلستان، زنجان، استان گیلان بالاترین بازخورد را در سطح کشور داشته است.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان خاطرنشان کرد: با اجرای نظام ارجاع الکترونیک در گیلان شاخص‌های بهداشتی بهبود یافته و ارتباط مطلوب‌تر بین دو حوزه بهداشت و درمان برقرار خواهد شد.

 

 

پایان پیام/383

منبع: شبستان

کلیدواژه: خبرگزاری شبستان انقلاب اسلامی استان بوشهر هرمزگان حضرت زهرا س آسیب های اجتماعی مجلس کانون های فرهنگی هنری مساجد شهید چهل سالگی انقلاب اسلامی طرح ارجاع الکترونیک بهداشت و درمان سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۶۸۷۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختلال در سامانه نسخه نویسی الکترونیکی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛مدیرکل بیمه سلامت خوزستان در ارتباط با خبر ساعت ۱۷ آبادان گفت: اختلال در سامانه نسخه نویسی الکترونیک بیمه سلامت به روز رسانی و ارتقاء این سامانه است و تا حدود یک هفته این مشکل برطرف خواهد شد. 
محمدرضا رضایی می گوید: برای اینکه مشکلی در روند دریافت خدمات بیماران ایجاد نشوند به تمامی موسسات طرف قرارداد اعلام کردیم تا زمان رفع مشکل نسخه‌نویسی کاغذی را جایگزین کنند تا مردم مجبور به پرداخت هزینه به صورت آزاد نشوند.
به گفته رضایی در سطح کشور روزانه حدود ۶۰۰ هزار نسخه به صورت الکترونیک صادر می شود که این تعداد در استان خوزستان به ۱۴ هزار نسخه در روز می رسد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • روزانه ۵۰۰۰ نسخه الکترونیک در زنجان صادر می‌شود
  • نظام ارجاع در تمام شهرستان‌های استان کرمان اجرایی می‌شود
  • روزانه ۵ هزار نسخه الکترونیک در زنجان صادر می‌شود
  • برنامه سلامت خانواده؛ موازی کاری یا ایده‌ای نو!
  • برنامه سلامت خانواده؛ موازی کاری یا ایده ای نو!
  • رفع اختلال سامانه نسخه نویسی الکترونیک
  • بررسی اختلال در سامانه الکترونیک بیمه سلامت
  • تکمیل پروژه‌های عمران شهری «دیلم » تسریع می‌شود
  • اجرای طرح نصب فیبر نوری به زودی در شهرستان سیاهکل
  • اختلال در سامانه نسخه نویسی الکترونیکی