Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سیما فیلم، مجید میرخان تهیه‌کننده «آخر خط» در ارتباط با شروع مجدد تصویربرداری این مجموعه پس از ۲ هفته توقف گفت: به دلیل مشکلات مالی تصویربرداری این پروژه دو هفته متوقف شد و با گفتگوهایی که با مدیر سازمان صداوسیما و مسئولان شبکه سه سیما داشتیم، این سریال برای پخش در شبکه سه آماده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تصویربرداری مجموعه «آخر خط» به نویسندگی و کارگردانی علیرضا مسعودی از ۲ ماه پیش در منطقه سوهانک شروع‌ شده است و تا پایان اسفندماه نیز همچنان در این منطقه ادامه دارد و پس‌ از آن گروه برای ضبط پایان کار به مدت ۲ ماه راهی لبنان می‌شوند.

امیر غفارمنش به‌ عنوان جدیدترین بازیگر، سه هفته پیش با این پروژه قرارداد بست و جلوی دوربین رفته است که در «آخر خط» در نقش یک روحانی بازی دارد.  

مجموعه «آخر خط» مضمونی کمدی و بسیار طنز دارد و داستان ۲ پسرخاله است که بسیار شرور هستند و خانواده‌ها از دست این ۲ نفر به ستوه آمده‌اند. این ۲ به دلیل انجام جرمی به زندان می‌افتند و از آنجا تصمیم به مهاجرت از کشور می‌گیرند که...

شهین تسلیمی، کمند امیرسلیمانی، عباس جمشیدی فر، اشکان اشتیاق، داریوش سلیمی، علی صبوری، غزال وکیلی، مهسا باقری، مهران رجبی و امیر غفارمنش تاکنون جلوی دوربین این سریال رفته‌اند.

کد خبر 4520133 عطیه موذن

منبع: مهر

کلیدواژه: سریال ایرانی شبکه سه سیما علیرضا مسعودی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۶۸۷۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای گرم در انتظار مازندران

معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی مازندران، گفت: تا اوایل هفته آینده پیش‌بینی می‌شود هوای گرم و آفتابی در استان داشته باشیم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، احمد اسدی،  اظهار داشت: پیش‌ینی شده هوای استان از امروز پنجشنبه 9 فروردین صاف تا نیمه ابری است و در ارتفاعات گاهی ابری با احتمال بارش های پراکنده و وزش باد داریم.

وی با تاکید بر اینکه آسمان استان جمعه تا صبح یکشنبه هفته آینده صاف تا کمی ابری است تصریح کرد: پیش بینی می‌شود در این روزها آسمان همراه با افزایش دما پیش بینی شود.

معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی مازندران گفت: از یکشنبه تا عصر سه شنبه ٖآسمان استان نیمه ابری گاهی ابری همراه با بارش پراکنده و وزش باد و کاهش نسبی دما پیش بینی می‌شود و چهارشنبه تا جمعه هفته آینده هوایی صاف و آفتابی همراه با افزایش دما داریم.

اسدی خاطرنشان کرد: دریا امروز موج کوتاه دارد و برای فعالیت های دریایی توصیه می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: دیروز گلوگاه با دمای 17 درجه سانتیگراد گرمترین نقطه استان بوده و دلیر چالوس هم صبح امروز با دمای 3 درجه زیر صفر سرد‌ترین نقطه استان بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خبر‌هایی از برگزاری مجمع علما و روحانیون در بسطام
  • توقف مهمترین پروژه برق آبی در حال توسعه پاکستان پس از ترور مهندسان چینی
  • آغاز یک سریال جدید از فردا
  • هوای آذربایجان‌غربی تا هفت درجه گرم‌تر می‌شود
  • جریمه تخلفات حادثه ساز ۵ برابر شد / اعمال از هفته آینده
  • هوای گرم در انتظار مازندران
  • خبر‌هایی از توزیع غذاهای نذری بین نیازمندان
  • پیش بینی رگبار و رعد برق تا اوایل هفته آینده
  • خبر‌هایی از توزیع نذری های نیمه رمضان در سمنان
  • پیش بینی ورود سامانه ضعیف بارشی به البرز