Web Analytics Made Easy - Statcounter

قائم مقام سازمان عشایری ایران گفت: از 230 هزار خانواری که در بخش عشایری داریم تا کنون 18 هزار خانوار از پنل‌های خورشیدی برخوردار شده‌اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شاهپور علایی‌مقدم قائم مقام سازمان عشایری ایران در گفت‌وگو با خاورستان، با اشاره به بحث پنل‌های خورشیدی، اظهار کرد: پنل‌های خورشیدی که از سیاست‌های اصلی سازمان امور عشایری است از 230 هزار خانواری که در بخش عشایری داریم تا کنون 18 هزار خانوار از پنل‌های خورشیدی برخوردار شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه  85 درصد سهم را دولت به صورت بلاعوض پرداخت می‌کرد و 15 درصد را عشایر، افزود: اما اختلافی بین سازمان استاندارد و معاونت توزیع برق اتفاق افتاد که در بحث استاندارد این پنل‌های خورشیدی بود و خوش‌بختانه اخیرا این اختلاف شده است.

 

 قائم مقام سازمان عشایری ایران بیان کرد: پیش‌بینی می‌شود تا پایان برنامه ششم 100 هزار خانوار صاحب پنل و پکیج‌های خورشیدی شوند که مطابق با مسائل زیست محیطی، حفظ محیط زیست و مراتع کشور بوده و زمینه رفاه عشایر نیز فراهم خواهد شد.

 

علایی‌مقدم خطرنشان کرد: با راه‌اندازی پنل‌های خورشیدی در مناطق عشایری ارتباط اینترنتی، موبایلی، سمعی بصری عشایر فراهم خواهد شد.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۶۸۸۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسهیل صادرات فرآورده های سلامت محور در سال گذشته

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا، آصف مهدوی با بیان این مطلب گفت: سازمان غذا و دارو در راستای پیش‌بینی پذیر کردن اقتصاد و برای حمایت از فعالان تجاری، بخشنامه‌های صادره خود را از ۶ مورد به یک مورد در سال ۱۴۰۲ رسانده که نسبت به سال ۱۴۰۱ کاهش قابل توجهی است و گمرگ نیز این موضوع را دستاورد بزرگی برای کشور می داند.


وی ادامه داد: میانگین پاسخگویی سازمان غذا و دارو از آذر ۱۴۰۱ تا آذر ۱۴۰۲ از هشت روز و ۵۲ دقیقه به سه روز ۶۶ دقیقه کاهش پیدا کرده است که این موضوع نیز موید اقدامات سازمان غذا و دارو برای چابک سازی فعالیتهای این سازمان است.

مهدوی خاطر نشان کرد: پیرو تاکید رئیس سازمان تمام فرآیندها باید به سمت چابک شدن برود و در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری در شعار سال باشد بنابراین هیچ کوتاهی در این خصوص قابل اغماض نخواهد بود.

وی با اشاره به رشد ۳۰ تا ۵۰ درصدی صادرات فرآورده های سلامت محور در سال گذشته، یادآور شد: باتوجه به تکالیف برنامه هفتم توسعه و منویات مقام معظم رهبری، سازمان غذا و دارو در سال ۱۴۰۳ با همفکری فعالان این حوزه، شرایط رشد و جهش صادراتی را فراهم کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بهره برداری از بزرگترین مزرعه خورشیدی برای نمک زدایی در عمان
  • ۹۸ درصد جمعیت روستاهای بوشهر از راه آسفالته بهره مند شدند
  • کوچ بهاره بیش از ۱۱ هزار خانوار عشایری به مناطق ییلاقی لرستان
  • فرزندان این گروه از خدمت سربازی معاف می‌شوند
  • بهره‌مندی ۲۷۸۰۰۰ هزار خانوار چهارمحال و بختیاری از کالابرگ
  • یکی از فرزندان ذکور زنان سرپرست خانوار از سربازی معاف می شوند
  • معافیت یکی از فرزندان ذکور زنان سرپرست خانوار از خدمت سربازی
  • راه‌اندازی نیروگاه خورشیدی تا سطح ۴۰ مگاوات تولید برق در «عین‌الکش»/ بیمارستان سینا را از ما گرفتند!
  • تسهیل صادرات فرآورده های سلامت محور در سال گذشته
  • نیروگاه خورشیدی برای مناطق عشایری ۵۰ خانواری استان نصب می شود