Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مارکار آقاجانیان مربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: شاید اگر بیشتر تمرکز می‌کردیم گل‌های بیشتری به عمان می‌زدیم، چون تمرکز بالا درخواست سرمربی از بازیکنان است.

مارکار آقاجانیان در گفت‌وگو با خبرنگار اعزامی خبرگزاری میزان به امارات، در خصوص دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و عمان در مرحله یک‌هشتم نهایی جام ملت‌های آسیا که با پیروزی و صعود شاگردان کی‌روش به پایان رسید، اظهار داشت: جا دارد به بازیکنان و هواداران خسته نباشید بگویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مردم به خوبی ما را تا اینجا حمایت کردند و امیدواریم که حمایت‌ها تا پایان جام ادامه داشته باشد. انگیزه بازیکنان با دیدن هواداران دو چندان می‌شود و امیدوارم این حمایت‌ها هیچ‌وقت از ما دریغ نشود.

وی افزود: بازی سختی مقابل عمان داشتیم و همیشه بازی در مراحل حذفی بسیار دشوار است. عمان یکی از تیم‌های خوب این جام بوده و آنها جلوی ژاپن هم بازی خوبی ارائه دادند. شاید اگر در آن بازی پنالتی برای عمان گرفته می‌شد اتفاقات دیگری برای‌شان در بازی با ژاپن رخ می‌داد. بازی راحتی در جام ملت‌ها وجود ندارد به همین دلیل ما با تمرکز بالا پیش می‌رویم تا به موفقیت برسیم.

مربی تیم ملی فوتبال ایران در مورد اینکه کی‌روش کنار زمین به شدت جنب و جوش داشت، تصریح کرد: به هر حال تقاضای سرمربی تیم ملی از بازیکنان درست پیاده کردن برنامه‌ها و داشتن تمرکز بالا است. شاید اگر بیشتر تمرکز می‌کردیم گل‌های بیشتری به عمان می‌زدیم.

آقاجانیان در خصوص اینکه مقابل عمان، تیم ملی چند موقعیت خوب را از دست داد و اینکه آیا این مسئله می‌تواند در بازی‌های آینده برای تیم ملی مشکل‌ساز شود، گفت: ایجاد موقعیت زیاد نشان دهنده قدرت بالای تیم ما و بخش دیگر آن تمرکز بالا است تا این موقعیت‌ها را از دست ندهیم که هر دو مورد باید رعایت شود.

وی در مورد اینکه کادرفنی با تغییرات زیاد در ترکیب همه حریفان را گیج کرده است، اظهار داشت: همانطوری که کی‌روش هم گفت ما ۲۳ بازیکن آماده در اختیار داریم و این نکته بسیار مثبتی است. اینکه ما می‌توانیم تغییرات در ترکیبمان بدهیم می‌تواند فشار بازی‌ها را برای بازیکنان کمتر کند.

مربی تیم ملی فوتبال ایران در پایان در مورد اولین بازی مسعود شجاعی در جام ملت‌ها مقابل عمان خاطرنشان کرد: شجاعی یکی از بازیکنان مهم و کاپیتان تیم ما است. او به عنوان یک لیدر چه داخل و چه بیرون از زمین می‌تواند به تیم کمک کند و مطمئن باشید باز هم در ادامه جام از تجربه و بازی او بیشتر استفاده خواهیم کرد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: تیم ملی ایران عمان جام ملت های آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۶۸۸۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهارمحالی‌ها در سال ۱۴۰۲ تخلفات رانندگی بیشتری را انجام دادند

رئیس پلیس راهنمایی رانندگی چهارمحال‌وبختیاری با بیان که نصب دوربین‌های کنترل سرعت در سه ماهه اول سال‌جاری انجام خواهند شد، گفت: آمارها نشان می‌دهد مردم استان در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال ۱۴۰۱ تخلفات بیشتری داشتند.

ایرج حسین‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در چهارمحال و بختیاری با اشاره به علت بیشتر تصادفات اظهار کرد: علت بیشتر تصادفات در معابر شهری توجه نکردن به جلو و اطراف است که ناشی از بی‌احتیاطی راننده، استفاده از تلفن همراه، صحبت با سرنشین، عجله داشتن، خستگی، نامتناسب بودن سرعت با محل رانندگی و رعایت نکردن فاصله طولی با ماشین جلویی است.

وی با اشاره به اینکه رانندگان باید به این باور برسند که در معابر شهری سرعت بالای ۵۰ کیلومتر بسیار خطرناک است، افزود: ۱۰ درصد رانندگان قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت نمی‌کنند و حدود پنج هزار تصادف شهری را در سال رقم می‌زنند.

رئیس پلیس راهنمایی رانندگی چهارمحال‌وبختیاری تصریح کرد: عمده تصادفات شهری استان در شهرکرد، بروجن، لردگان و فارسان اتفاق رخ می‌دهند و بیش از نیمی از تصادفات و جان باختگان عابران پیاده استان مربوط به این چهار شهر است.

حسین‌پور با بیان این‌که استفاده از کمربند ایمنی فقط مختص به جاده نیست و در شهر هم باید رعایت شود، افزود: بیشتر مصدومان مربوط به سرنشینان خودرو و ترک‌نشینان موتور سیکلت بودند.

وی با بیان که نصب دوربین‌های کنترل سرعت در سه ماهه اول سال‌جاری انجام خواهند شد، عنوان کرد: آمارها نشان می‌دهد مردم استان در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال ۱۴۰۱ تخلفات بیشتری داشتند.

کد خبر 737439

دیگر خبرها

  • چهارمحالی‌ها در سال ۱۴۰۲ تخلفات رانندگی بیشتری را انجام دادند
  • فاضلی: اخراجی دادیم و 2 گل زدیم
  • رابطه شگفت‌ انگیز استراحت ضربان قلب با طول عمر
  • آیا رنگ ادرار نشان‌دهنده سلامتی است؟
  • روبرتو مارتینز: پرتغال حالا برای یورو آماده‌تر است
  • ناگلسمان: زمین بازی فاجعه بود
  • رنگ ادرار نشان‌دهنده بیماری است؟
  • طارمی جای خالی سردار را پر کرد!
  • جمعیت صدهزار نفری‌ امروز آزادی نشان دهنده هویت مردم ایران است
  • چرا پاسپورت فنلاند 5.5 میلیون نفری قدرتمند است؟/ از کیفیت بالای تحصیل تا قدرت فناوری