Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدرضا پورمحمدی با بیان اینکه تاکنون یک‌هزار میلیارد تومان تسهیلات اشتغال در استان پرداخت شده است، افزود: ۹۰ درصد از اقتصاد استان آذربایجان شرقی در اختیار بخش خصوصی است و بخش دولتی نیز در خدمت سرمایه‌گذاران است تا بتوانیم از این مرحله سخت اقتصادی با موفقیت عبور کنیم.

وی اضافه کرد: تحریم‌ها هم اگرچه باعث فشار و سختی شده است، اما از طرف دیگر سبب خیر بوده و باعث می‌شود ما به قابلیت‌ها و توانمندی‌هایی که تا امروز از آنها عفلت شده است روی بیاوریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه فعالیت صنایع و استفاده بهینه از ظرفیت‌ها نیازمند زیرساخت‌ها به‌ویژه زیرساخت‌های ارتباطی است، افزود: در حال حاضر بیش از ۲۰ پروژه کلان زیرساختی داریم که بخش عمده آنها پیشرفت فیزیکی خوبی دارند.

وی افزود: پروژه خط‌آهن میانه- تبریز تا بستان‌آباد تکمیل شده و امیدواریم تا اردیبهشت سال آینده به بهره‌برداری برسد؛ از بستان‌آباد تا تبریز هم حدود ۶۰ تا ۷۰ درصد ابنیه احداث شده و برای تسریع در انجام کار نیاز به تأمین مالی داریم.

پورمحمدی با بیان اینکه بزرگراه تبریز- سهند نیز ۸۰ درصد پیشرفت دارد و تا شهریور سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد، افزود: ۲۲ کیلومتر از بزرگراه تبریز- اهر نیز در دهه فجر امسال افتتاح می‌شود و تنها ۱۰ کیلومتر از این مسیر باقی می‌ماند.

وی با بیان اینکه بخشی از پروژه انتقال آب ارس از محل اعتبارات آب‌های مرزی انجام شده و برای ادامه آن به دنبال تأمین اعتباری هستیم، افزود: انتقال آب از رودخانه زاب به دریاچه ارومیه نیز تا یک سال آینده به اتمام می‌رسد.

کد خبر 4520225

منبع: مهر

کلیدواژه: تبریز راه آهن میانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۶۸۸۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلاتوی بوستان خانواده مرداد ماه به بهره برداری می رسد

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا رحیمی ظهر دوشنبه در بازدید از پروژه‌های پلاتو و ساختمان استاد شهریار و مصلای بزرگ امام خمینی (ره) که با همراهی رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر و معاونت فنی و عمرانی شهرداری کرج انجام شد، توجه به توسعه زیرساخت‌های اماکن فرهنگی و هنری را از جمله رویکردهای شورای ششم دانست.

وی عنوان کرد: احداث گالری، پلاتو، تکمیل و توسعه ساختمان استاد شهریار و تکمیل فرهنگسرای غدیر از جمله پروژه‌هایی است که به توسعه زیرساخت‌ها و افزایش سرانه‌های فرهنگی و اجتماعی کمک می‌کند. عملیات احداث ساختمان پلاتوی بوستان خانواده با ۷۰ درصد پیشرفت در حال اجراست که امیدواریم در مرداد سال جاری به بهره برداری برسد.

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به تکمیل شبستان مصلای امام خمینی (ره) و ساختمان فرهنگی استاد شهریار در جهت افزایش سرانه‌ها و زیرساخت‌های فرهنگی شهر اظهار کرد: ساختمان استاد شهریار به مساحت یک هزار و ۸۰۰ متر مربع در چهار طبقه تا پایان سال جاری تکمیل می‌شود و به بهره برداری می‌رسد.

رحیمی در پایان ضمن یادآوری این موضوع که تمرکز اصلی پروژه ساخت مصلی بزرگ امام خمینی (ره) بر روی شبستان آن است، مطرح کرد: فاز اول این پروژه با مساحت حدود هفت هزار مترمربع مسقف شده و زیرساخت‌های دیگر آن نیز در حال انجام است و به زودی تکمیل می‌شود و به بهره برداری می‌رسد.

کد خبر 6085542

دیگر خبرها

  • نبود رینگ آبی در اطراف تبریز و معضل تامین آب
  • بهره برداری از ۱۱ جایگاه سوخت تا پایان تابستان امسال
  • بهره برداری از ۱۱ جایگاه سوخت کوچک مقیاس تا پایان تابستان امسال
  • بهره‌برداری از ۱۱ جایگاه سوخت تا پایان تابستان امسال در تهران
  • پروژه خط ۱۴ اینچ تبریز _ ارومیه در آستانه بهره‌برداری
  • پلاتوی بوستان خانواده مرداد ماه به بهره برداری می رسد
  • خط لوله فرآورده تبریز - خوی - ارومیه به بهره‌برداری می‌رسد
  • بهره‌برداری از ۶ پروژه خیران سلامت در خراسان شمالی تا شهریور
  • بهره برداری از فاز اول پایانه شرق تا پایان خرداد ۱۴۰۳
  • بهره‌برداری از طرح‌های عمرانی محله خلجان تا پایان نیمه نخست ۱۴۰۳