Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون بازآفرینی شهری و مسکن اداره کل راه و شهرسازی استان خراسان رضوی گفت: تا کنون ۹۷ هزار و ۳۷۱ واحد مسکن مهر در استان تحویل متقاضیان شده است.

جواد اسلامی محمدی  در گفتگو با قدس آنلاین اظهار داشت: در پروژه مسکن مهراستان خراسان رضوی  که از سال ۱۳۸۶ آغاز شد ه است یکصد و نوزده هزار و سیصد و نود و هفت واحد مسکن مهر کارساخت آنها برنامه ریزی شده است که تا کنون ۹۷ هزار و ۳۷۱ واحد افتتاح گردیده و تحویل متقاضیان شده است و ۲۲ هزار و ۲۶ واحد نیز باقی مانده است که از این تعداد ۱۰ هزار و ۱۴۶ واحد دارای متقاضی است که ساخت آنها تا پایان شهریور ماه سال آینده به پایان می رسد و ۱۱ هزار و ۸۸۰ واحد نیز فاقد متقاضی هستند و در مورد واگذاری آنها اقدامات مناسبی صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
از طرفی در پروژه مسکن مهراستان خراسان رضوی  ۵۹ پروژه خدمات روبنایی شامل مساجد، مراکز آموزشی، مراکزبهداشتی و درمانی، کلانتری و تجاری  احداث شده است که ۳۷ پروژه آن افتتاح شده است و بقیه آن  نیز در مرحله احداث می باشند .
وی تصریح کرد: در بودجه سال ۹۷ پیش بینی شده بود که پروژه های نیمه تمام مسکن مهر فاقد متقاضی در اختیار کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی قرار گیرد که در این باره  مبلغ ۷ تا ۱۰ میلیارد تومان بابت واگذاری این واحدها به استان خراسان رضوی اختصاص پیدا کرده است که در حال انجام مراحل عقد تفاهم نامه جهت واگذاری واحدهای فاقد متقاضی به کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی استان هستیم.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: مسکن مهر واحدهای مسکن مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۶۸۸۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تربت جام و تایباد بیشترین افراد فاقد مدارک هویتی در خراسان رضوی

        به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،  مدیر کل ثبت احوال خراسان رضوی  روز شنبه در دیدار با فرماندار تایباد گفت: هم اکنون افزون بر ۶۰۰ پرونده برای افراد فاقد مدارک هویتی معتبر در سطح استان خراسان رضوی تشکیل شده که در بازه های زمانی مختلف موضوعات مطرح شده در آنان از سوی نهادهای متولی در حال رسیدگی است.   غلامحسین قنبری افزود: سال گذشته به منظور ارائه خدمات بهتر به این گروه از افراد، شمار زیادی از این نوع پرونده ها با رسیدگی نهایی به آنها مختومه شد و در تایباد نیز هم اکنون ۲۵ پرونده مهم در حال رسیدگی است.   مدیر کل ثبت احوال خراسان رضوی با بیان اینکه هر فرد ایرانی فاقد مدرک معتبر سجلی می تواند با مراجعه به ثبت احوال برای انجام مراحل اداری دریافت مدارک هویتی خود اقدام کند گفت: همه دستگاههای متولی به ویژه اعضای شوراهای اسلامی و دهیاران در مناطق روستایی باید شناسایی افراد فاقد مدرک را مهم تلقی کنند.   فرماندار تایباد هم در این نشست افزود: رسیدگی به پرونده های افراد فاقد مدارک هویتی در این شهرستان از سوی دستگاههای متولی یک دغدغه است که به سرانجام رسیدن آنان همت و تلاش همه را می طلبد.   مهدی شیردل با اشاره به اینکه بیشترین خانواده های فاقد مدارک هویتی تایباد در بخش مرکزی این شهرستان سکونت دارند گفت: هیچ گونه آمار دقیقی از تعداد خانواده های فاقد مدرک سجلی در سطح این شهرستان نمی توان ارائه کرد.   او افزود: در راستای رسیدگی به پرونده های این افراد نشستها و کارگروه های ویژه مستمری برگزار می شود که موانع و مشکلات پیش روی آنان به حداقل رسیده است.   فرماندار تایباد گفت: بدون شک جامعه آماری دقیق این افراد نقش زیادی در ارائه خدمات متوازن در حوزه های تحصیلی، بهداشت و درمان و سایر بخشها دارد.   شیردل افزود: تعیین تکلیف هویت افراد یکی از نیازهای کشور است که براساس آن می توان دولت را برای ارائه خدمات بهتر در زمینه‌های اقتصادی، اجتماعی، رفاه شهروندان و ایجاد عدالت به آحاد جامعه یاری کرد.   شهرستان ۱۴۵ هزار نفری تایباد در فاصله ۲۲۵ کیلومتری جنوب شرقی مشهد قرار دارد.

دیگر خبرها

  • بنگاه داری بانک ها آفت بزرگ بازار مسکن کشور است
  • بهره‌برداری از ۶ پروژه خیران سلامت در خراسان شمالی تا شهریور
  • اختصاص ۵ هزار میلیارد ریال برای کمک به تامین خدمات زیربنایی و روبنایی مسکن در خراسان رضوی
  • پرونده ۳۵۰ هزار متقاضی تسهیلات مسکن روستایی تا یک ماه آینده بسته می‌شود
  • کم‌کاری بانک‌های خراسان شمالی در پرداخت تسهیلات مسکن
  • بهره برداری از هزار واحد نهضت ملی مسکن در خراسان رضوی
  • ساخت بیش از ۱۵۷ هزار واحد نهضت ملی مسکن در خراسان رضوی شروع شده است
  • هزار واحد نهضت ملی مسکن در خراسان رضوی بهره برداری شده است
  • تربت جام و تایباد بیشترین افراد فاقد مدارک هویتی در خراسان رضوی
  • احداث سه هزار و ۱۸۰ واحد مسکونی در شهرک شهید خراسانی اردبیل