Web Analytics Made Easy - Statcounter

‌بانوی سنگنورد ملی پوش هرمزگانی به دنبال رکوردشکنی و همچنین کسب مدال جهانی است.

کبری لکزایی فرد در گفت و گو با ایسنا، منطقه خلیج فارس، افزود: در حال حاضر خود را برای حضور در مسابقات جام فجر که 18 بهمن ماه در شهر زنجان برگزار می شود، آماده می کنم. امیدوارم این مسابقات به صورت استاندارد بین المللی برگزار شود تا بتوانم عملکرد موفقی قبل از حضور در مسابقات جهانی مسکو داشته باشم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لکزایی فر با اشاره به اینکه تمرکز خود و مربی اش بر روی رقابت های جهانی مسکو است، تصریح کرد: این مسابقات فروردین ماه برگزار می شود و در حال حاضر تمامی تمرکزم حضور در این مسابقات و شکستن رکوردهای قبلی‌ام است.

این سنگورد ملی پوش با بیان اینکه توانایی شکستن رکوردهای کشوری را در مسابقات روسیه دارم، اضافه کرد: اگر شرایط مهیا باشد و اتفاق غیرقابل انتظاری رخ ندهد، با تمریناتی که پشت سر می گذارم به طور حتم رسیدن به این هدف دور از انتظار نیست.

وی با اشاره به اینکه قصد داشتم در مسابقات کشوری آبان ماه نیز این رکوردشکنی را انجام دهم اما به دلیل عدم برگزاری مسابقات در شرایط استانداردهای بین المللی این امر محقق نشد، عنوان کرد: باید به زمانی نزدیک به 8 ثانیه و 40 صدم ثانیه تا 8 ثانیه و 50 دست یابم تا بتوانم این رکوردشکنی را با موفقیت پشت سر بگذارم.

لکزایی فرد با بیان اینکه به دلیل عدم نصب دیوار استاندارد در بندرعباس مجبورم در تهران به تمریناتم ادامه دهم، تصریح کرد: با وجود اینکه دانشگاه خود را به پایان رساندم و دیگر باید به بندرعباس بازگردم اما به دلیل عدم شرایط استاندارد تمرینی در بندرعباس مبجورم با وجود هزینه های گزاف تمرینی مانند استخر، بدنسازی و رفت و آمد باز هم در تهران بمانم وگرنه در صورت ایجاد شرایط مناسب در بندرعباس به تمریناتم می‌پرداختم.

وی با اشاره به اینکه رئیس هیئت کوهنوردی استان هرمزگان در این مدت زحمات زیادی برایم کشیده و قول خرید تجهیزات را به بنده داده است، افزود: برای رفتن به روسیه نیاز به حامی مالی دارم زیرا فدراسیون هزینه های سفر به این مسابقات را متقبل نمی شود.

سنگنورد ایران در بازی های آسیایی جاکارتا، بیان کرد: قرار بود از سوی استانداری هرمزگان مبلغ 10 میلیون تومان پس از حضور در بازیهای آسیایی جاکارتا اهدا شود که این وعده محقق نشد و از سوی استانداری هرمزگان و اداره کل ورزش و جوانان تجلیل صورت نگرفت.

لکزایی فر در پایان با بیان اینکه امیدوارم پاداشی که مسئولان استان هرمزگان قول آن را داده اند، واریز کنند تا بتوانم در مسابقات روسیه حضور پیدا کنم، گفت: این در حالی است که ورزشکاران ملی پوش استان کرمان و حتی زنجان با پاداش های 20 میلیون تومانی و 10 میلیون تومانی پس از بازگشت از جاکارتا رو به رو شدند.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سنگ نوردي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۶۸۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانوی پاراتکواندوکار قمی مسافر رقابت‌های قهرمانی آسیا شد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، تیم ملی پاراتکواندو بانوان کشورمان در حالی آخرین تمرینات خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی زنان آسیا در ویتنام آمده می‌کند که براساس فهرست نهایی این تیم مرضیه عبداللهی ورزشکار وزن بعلاوه ۶۵ کیلوگرم قم قرار است در این رقابت‌ها به روی شیاپ چانگ برود.

مسابقات پاراتکواندو قهرمانی زنان آسیا ۲۹ اردیبهشت تا دوم خرداد به میزبانی ویتنام برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • برگزاری یازدهمین کنفرانس ملی ماهی شناسی ایران در بندرعباس
  • برگزاری مسابقات ورزشی پیشکسوتان سپاه در بندرعباس
  • بلاتکلیفی قهرمان پارالمپیک برای دریافت پاداش توکیو!
  • بانوی پاراتکواندوکار قمی در راه رقابت‌های قهرمانی آسیا
  • بانوی پاراتکواندوکار قمی مسافر رقابت‌های قهرمانی آسیا شد.
  • حضور دو بانوی فوتبالیست همدانی در تاجیکستان
  • برگزاری یادواره شهدای جبهه مقاومت در بندرعباس
  • جا به جایی بیمارتوسط بالگرد هوایی اورژانس ۱۱۵ هرمزگان
  • ارزش بار هوایی ۳۵ درصد بازار حمل و نقل است
  • واریز پاداش سوادآموزان قبول شده در استان همدان