Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-19@22:37:31 GMT

درخشش نام HUAWEI MATE 20 PRO در رتبه اول لیست DXOMARK

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۶۸۹۸۷

عمده فعالیت این شرکت نقد و بررسی دوربین تلفن‌های همراه است. این شرکت، کیفیت عکس‌های گرفته شده توسط دوربین گوشی‌های هوشمند متفاوت را بررسی و بر این اساس بهترین دوربین را مشخص می‌کند. این بار DXOMARK نتایج مربوط به آزمایشات انجام شده روی دوربین گوشی HUAWEI MATE 20 PRO و امتیاز سالانه آن را منتشر کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با مشاهده این نتایج متوجه می‌شویم HUAWEI MATE 20 PRO با کسب امتیاز 109 در جایگاه اول لیست DXOMARK و در کنار Huawei P20 Pro قرار گرفته است.

HUAWEI MATE 20 PRO با به کارگیری سیستم دوربین سه گانه خود، لنزهای 40، 20 و 8 مگاپیکسلی را ارائه کرده‌ به گونه‌ای که دوربین اصلی 40 مگاپیکسلی آن با سایز پیکسل 1.7 میکرون و دیافراگم 1.8 است. دوربین‌های 20 و 8 مگاپیکسلی این گوشی نیز به ترتیب به لنزهای زاویه فوق عریض و تله فوتو و دیافراگم 2.2 و 2.4  مجهز شده‌اند. علاوه بر این، به منظور بالا بردن کیفیت عکس‌ها، این دوربین از تکنولوژی فوکوس خودکار phase detection autofocus و laser focus استفاده می‌کند که از طریق ارسال امواجی به سوژه عکاسی، روی آن فوکوس کرده و پس زمینه را به حالت بوکه در می‌آورد. این دوربین همچنین با استفاده از فلاش ال ای دی دوگانه dual color temperature و ارسال هم‌زمان نور سفید و زرد بهترین نورپردازی ممکن در هنگام فیلم برداری را به همراه دارد.

دکسو مارک همچنین برخی از ویژگ‌های مثبت دوربین HUAWEI MATE 20 PRO را نام برده است که از این بین می‌توان به تثبیت کیفیت عکس حتی در نور کم، تنظیم بهینه رنگ‌ها و نور سفید، فوکوس خودکار سریع و پیوسته در شرایط متفاوت عکاسی، زوم با کیفیت و محدوده دینامیکی وسیع در هنگام عکاسی و  کمک به حفظ ثبات تصویر در حین فیلم برداری اشاره کرد.

در نهایت و با توجه به بررسی‌های انجام شده روی پرچم‌دار جدید هوآوی، می‌توان گفت دوربین گوشی هوشمند  Huawei Mate 20 Proبا استفاده از پیکربندی سه دوربینه خود، به کاربران این امکان را می‌دهد تا بهترین تجربه عکاسی و ضبط ویدئو را داشته باشند. علاوه بر این، لنز فوق‌العاده به کار برده شده در این دستگاه در مقایسه با دیگر رقبای این گوشی که از این امکان بهره مند نیستند، تفاوت بسزایی را در نتیجه نهایی عکس‌ها ایجاد می‌کند. نباید این نکته را از قلم انداخت که هوآوی تنها برندی است که در 10 گوشی برتر لیست DXOMARK، 3 جایگاه را با گوشی‌های Huawei mate 20 Pro ، Huawei P20 Pro  وHuawei P20  از آن خود کرده است.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: تلفن دوربین سه گانه عکاسی گوشی هوشمند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۶۸۹۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا نام سردار شهید حجازی در لیست ترور اسرائیل بود؟! + فیلم

سردار سیدمحمد حجازی، جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران ۲۹ فروردین سال ۱۴۰۰ بر اثر عوارض شیمیایی ناشی از جنگ تحمیلی به شهادت رسید.

در دوره فرماندهی شهید حجازی، حزب‌الله لبنان قدرت گرفت و به همین دلیل بود که صهیونیست‌ها او را در لیست ترور گذاشته بودند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • اولین تصاویر واقعی پیکسل ۹ پرو لو رفت
  • درخشش تیکدری روی گل کلاسیک گل‌گهر
  • قیمت گوشی نوکیا مجیک مکس امروز (۳۰ فروردین) + قیمت و تاریخ عرضه
  • قیمت گوشی سامسونگ s24 ultra (۳۰ فروردین) + مشخصات، دوربین گوشی Samsung Galaxy S24 Ultra
  • قیمت گوشی poco x5 pro 5g + بررسی و مشخصات گوشی شیائومی poco x5 pro (۳۰ فروردین)
  • تایم‌لپس دیدنی از درخشش شفق قطبی بر فراز آتشفشان درحال فوران
  • لشکر تک نفره اسماعیل‌نژاد و یک درخشش دیگر
  • چرا نام سردار شهید حجازی در لیست ترور اسرائیل بود؟! + فیلم
  • مهم ترین تفاوت گوشی ردمی 12 و ردمی 13
  • درخشش ورزشکاران مازندران در جام «عبدالله موحد»