Web Analytics Made Easy - Statcounter

پول‌نیوز - با بازو (بات) ثبت نام آزمون استخدامی سال 97 در پیام رسان مالی بله که توسط مرکز آزمون جهاد دانشگاهی ارائه شده است، می توانید آخرین و به روزترین اطلاعات پیرامون ششمین امتحان مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور را دریافت کنید.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، داوطلبان شرکت در این آزمون می توانند از طریق آدرس https://ble.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

im/estekhdam97_bot در پیام رسان بله به اطلاعات زمانبندی آزمون، دفترچه راهنمای آزمون، مشاغل مورد درخواست و... دسترسی داشته باشند.

همچنین دسترسی به لینک ثبت نام در آزمون، پرداخت هزینه ثبت نام، بازیابی کد رهگیری و توکن برای داوطلبان و کاربران از طریق این بازو فراهم شده است.

کانال اطلاع رسانی آزمون نیز به آدرس https://ble.im/hrtcir توسط مرکز آزمون جهاد دانشگاهی در پیام رسان بله ایجاد شده است و داوطلبان می توانند آخرین اخبار و اطلاعیه ها را از این طریق دنبال کنند.

همچنین بازوی پشتیبانی و پاسخگویی به سوالات داوطلبان نیز به آدرس  https://ble.im/hrtc_support_botتوسط این مرکز در پیام رسان بله ایجاد شده است.

لازم به ذکر است، ثبت نام در ششمین آزمون مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور از روز یکشنبه 30 دی‌ماه 1397 آغاز شده و تا پایان روز سه شنبه 9 بهمن‌ماه 1397 ادامه خواهد داشت. این آزمون روز جمعه 17 اسفندماه 1397 برگزار می شود.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: بانک ملی ایران پیام رسان بله آزمون استخدامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۶۸۹۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتایج آزمون استخدامی آموزگاری اعلام شد

این اطلاعیه برای حضور داوطلب در فرایند ارزیابی تکمیلی و گزینش ( بررسی مدارک و مستندات خوداظهاری ثبت‌نام- معاینات پزشکی- بررسی صلاحیت‌های عمومی گزینش- سنجش و ارزیابی تکمیلی) صادر شده است.

داوطلبان برای اطلاع از نتایج و توضیحات در این خصوص به این لینک مراجعه کنند.

منبع: قدس آنلاین

دیگر خبرها

  • درخواست موزیلا برای اتخاذ تدابیر واتس‌اپ در انتخابات‌های جهانی
  • همدستی این پیام رسان با اسرائیل برای کشتار مردم فلسطین + جزئیات
  • چرا ماشین ترورهای شخصیتی از کار نمی‌افتد؟ / راه‌اندازی کانال معدوم اکبر گودرزی در یک پیام‌رسان!
  • مدیر عامل تلگرام : اپل با حذف تلگرام از اپ استور، گل به‌خودی زد
  • معلمان ایلامی در انتظار اجرای طرح مهرآفرین
  • پاول دورف: اپل با حذف تلگرام از اپ استور، گل به‌خودی زد
  • اپل مجبور به حذف اپلیکیشن‌های محبوب در چین شد
  • اعلام برگزیدگان مرحله نخست آزمون استخدامی آموزگاری
  • نتایج آزمون استخدامی آموزگاری اعلام شد
  • آموزش: چگونه مانع افزایش حافظه مصرفی پیام‌رسان‌ها شویم؟