Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24-رسانه‌های فارسی‌زبان بیگانه که معمولا به بازتاب‌های رسانه‌ای جاسوسان غرب واکنش نشان می‌دادند و در مقام وکیل مدافع آنها اقدام می‌کردند، در مواجهه با پخش تصاویر جدید از اعترافات این جاسوس‌ها سکوت پیشه کرده‌اند!

در حالی که از پخش فیلم‌های مستند درباره جاسوسان شناخته‌شده سرویس‌های اطلاعاتی و امنیتی غرب مانند محمدباقر نمازی، سیامک نمازی، نزار زاکا و نازنین زاغری که در مجموعه مستند «خارج از دید 2: نفوذ» از رسانه ملی پخش شد، حدود یک ‌ماه می‌گذرد، هنوز از هیچ‌یک از رسانه‌های زنجیره‌ای بیگانه و حتی همپالگی‌های داخلی‌شان هم صدایی درنیامده و سخنی گفته نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این درحالی است که این گونه رسانه‌های وابسته کوچک‌ترین اخبار درباره وابستگان و جاسوسان خود را که در رسانه‌های داخل کشور به خصوص رسانه ملی پخش می‌شود، انعکاس گسترده‌ای می‌دادند که نمونه‌اش غوغا و جنجال درباره مصاحبه و اعترافات دو تن از اغتشاشگران وابسته بود که تا چند روز در صدر اخبار این مجموعه رسانه‌ای قرار داشتند.

ولی در حالی که تا قبل از پخش فیلم‌های مستند یاد شده بارها و بارها از نمازی‌ها و زاغری و امثال وی گفتند و ضمن تطهیر و بی‌گناه برشمردن آنها، به لجن‌پراکنی علیه جمهوری اسلامی پرداخته و خواستار آزادی این افراد می‌شدند اما شگفت آنکه پس از پخش فیلم‌های مستند فوق‌الذکر در مجموعه «خارج از دید 2: نفوذ»، سکوت مرگباری رسانه‌های فوق را فرا گرفته و حتی سخنی به کذب مثلا درباره اعترافات اجباری هم نگفتند! در فیلم‌های یاد شده، تصاویر پنهان و آشکاری که از امثال نمازی و زاغری برداشته شده که فعالیت‌های انکارناپذیر جاسوسی و نفوذ و شبکه‌سازی آنها را لو می‌دهد، حتی درباره محمدباقر نمازی، شرایط پس از زندانش را به تصویر می‌کشد که برخلاف شایعات و اخبار تحریف‌آمیزی که همان رسانه‌ها درباره فشارها و موقعیت دشوار و سخت وی پخش کردند، مشاهده می‌شود در چه وضعیت مناسب و راحتی قرار داشته، آن هم در برابر دوربین‌هایی که اکثرا پنهان به نظر می‌رسیدند و از حرکات و رفتار و سخنان نمازی در تصاویر نمایش داده شده، مشخص است که وی حضور هیچ دوربینی را در صحنه حس نمی‌کند.

پخش شرایط بسیار مناسب‌ نگهداری این مجرمین، اساسا از جریان دستگیری و بازداشت امثال محمدباقر نمازی، تصویر دیگری ارائه نمود که همه رسانه‌های وابسته به سرویس‌های جاسوسی غرب را منفعل کرد و گویا در یک بخشنامه‌ای همه دستور یافتند که درباره این فیلم‌ها و حتی سوژه‌های مورد نظرشان که قبلا درباره آنها داستان‌سرایی کرده بودند، حتی کلمه‌ای ننویسند!

منبع: کیهان

منبع: ساعت24

کلیدواژه: احمدی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۶۹۰۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استاندار فارس: سعدی، زبان هویت انسان مسلمان ایرانی است

در بخشی از پیام استاندار فارس به مناسبت یادروز سعدی تأکید شده است: یادروز سعدی شیرازی موسم گرامیداشت انسان است؛ چرا که سعدی، زبان هویت انسان مسلمان ایرانی است. 

محمد هادی ایمانیه امشب، ۳۱ فروردین به‌مناسبت یک اردیبهشت روز بزرگداشت سعدی شیرازی پیامی بدین شرح صادر کرد:

«منت خدای را عزّ و جل»

«گویند مگو سعدی، چندین سخن از عشقش
می‌گویم و بعد از من، گویند به دوران.ها»
یادروز سعدی شیرازی موسم گرامیداشت انسان است. چرا که سعدی، زبان هویت انسان مسلمان ایرانی است، شرف انسان را در همراهی و همدردی می‌داند و همه را به عشق، این عنصر وحدت بخش و کیمیای کامیابی فرا می‌خواند.

چه آن‌گاه که عشق معبود ازلی را نغمه ساز می‌شود که «به جهان خرم از آنم که جهان خرم از اوست، عاشقم بر همه عالم که همه عالم از اوست»

چه آن زمان که عشق این جهانی را باز می‌نماید که «یاد دارم که در ایام جوانی گذر داشتم به کویی و نظر با رویی...» و چه آن‌گاه که عشق خود را خلاصه می‌کند در دوستی حضرت محمد مصطفی (ص) و خاندان ایشان که «سعدی اگر عاشقی کنی و جوانی، عشق محمد بس است و آل محمد» و استادی که سخن فارسی را به مصدری نشانده که هر صاحب ذوقی را به هوای برخورداری از شهد کلام و شیوایی گفتار، به فارسی آموزی بر می‌انگیزد.

در آستانه نخستین روزهای اردیبهشتی فارس که به نیکی افتخار گرامی‌داشت ایشان را به جان نشانده است شایسته می‌دانم بهترین تبریک و عرض خجسته باد خود را پیشکش همهٔ فارسی زبانان جهان، خاصه هم وطنان گرانمایهٔ خویش سازم.
باشد که تک تک ما در پاسداشت گنجینهٔ بی‌بدیل زبان و ادب پارسی، سهم خود را بکوشیم و بهرهٔ خود را دریابیم.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: تخت جمشید، پربحث‌ترین جاذبه گردشگری در سال گذشته ۷ پند بزرگ کوروش را برای سال نو به خاطر بسپار رکوردشکنی «شاهنامه» در سایت دیوار

دیگر خبرها

  • وحدت؛ قربان این گشت! /تحلیل کیهان از بازتاب حمله ادعایی به اصفهان/اقدام با ریزپرنده دلخوشی یا مقدمه اقدام اصلی؟!
  • سعدی، زبان هویت انسان مسلمان ایرانی است
  • استاندار فارس: سعدی، زبان هویت انسان مسلمان ایرانی است
  • توجه به هویت ملی رمز موفقیت صداوسیما
  • توجه به هویت ملی، رمز موفقیت صداوسیما
  • آمادگی همکاری سازمان منطقه آزاد کیش با صداوسیما برای جذب سرمایه گذار
  • آماده باش کامل نیروهای مسلح ایران در برابر اسرائیل از زبان فرمانده کل ارتش
  • اما و اگرها برای جامع‌ترین فرهنگ زبان فارسی
  • در راستای حفظ قند پارسی / شکر بودن شرط دارد
  • ادمین اکانت‌های فارسی زبان صهیونیست‌ها چه کسی است؟