Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@15:28:48 GMT

اردوی اصلی آزادکاران بعد از جام تختی برپا می‌شود

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۶۹۰۱۲

اردوی اصلی آزادکاران بعد از جام تختی برپا می‌شود

عباس حاج کناری در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه روند آماده سازی تیم ملی کشتی آزاد به خوبی طی می شود، گفت: خوشبختانه کادر فنی تیم ملی از نخستین اردویی که با حضور برخی از چهره های قدیمی و دور از میدان آغاز شد بدنبال این بود که از تمامی پتانسیل موجود بهره ببرد. این روند در اردوهای بعدی هم ادامه یافت تا اینکه هم اکنون به یک داشته مشخص و امیدوارکننده دست یافتیم که می توان برای میادین مهم پیش رو برنامه ریزی بهتری انجام دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ما به زودی رقابتهای بین المللی جام تختی را پیش رو داریم که این مسابقات اهمیت فراوانی برای کادر فنی دارد و می تواند برخی از چهره های اردونشین را به خوبی در برابر رقبای داخلی و خارجی محک بزند. در نتیجه نگاه ویژه ای روی این تورنمنت بین المللی داخلی داریم و آزادکاران باید به خوبی از این فرصت استفاده کنند.

مربی تیم ملی کشتی آزاد در خصوص برپایی اردوهای مقطعی نیز گفت: کادر فنی در نظر دارد بزودی یک اردوی کوتاه با حضور نفراتی مشخص تا قبل از جام تختی برگزار کند که نفرات شرکت کننده در جام تختی از این اردو معاف هستند. بدین ترتیب ما سعی خواهیم کرد تا در اردوی کوتاه کنونی از نفراتی که در جام تختی حضور ندارند و همچنین آزادکاران تیم جوانان و نفرات برتر جام شهید هاشمی نژاد دعوت بعمل آوریم.

حاج کناری در پایان ادامه داد: البته اردوی اصلی ما بعد از رقابتهای جام تختی است که باید با نفرات بیشتری پیگیری شود و تیم منتخبی را مهیای حضور در تورنمنت بین المللی دانکلوف بلغارستان کنیم که طی روزهای ۹ تا ۱۲ اسفندماه برگزار می شود و اهمیت فراوانی برای کادر فنی دارد.

سی و نهمین دوره رقابت های بین المللی کشتی آزاد جام تختی روزهای ۱۸ و ۱۹ بهمن ماه در کرمانشاه برگزار می شود که کادر فنی، اردوی بعدی را با توجه به پایان این رقابتها و با دعوت از نفرات برتر آغاز خواهد کرد.

کد خبر 4519284

منبع: مهر

کلیدواژه: اردوی تدارکاتی جام تختی کشتی آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۶۹۰۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوی تیم ملی بوکس نونهالان کشور در شهرکرد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، رئیس هیئت بوکس استان گفت: در این اردوی ملی ۳۵ نفر از بوکسور‌های رده سنی نونهالان تا ۳۱ فروردین‌ماه در سالن شهدای دانش‌آموز شهرکرد حضور دارند.
صیادی افزود: تیم ملی بوکس نونهالان کشور خود را برای شرکت در مسابقات آسیایی که مردادماه در ابوظبی برگزار می‌شود، آماده می‌کنند.
به گفته وی، در این اردوی ملی ۲ نفر از ورزشکاران بوکسور چهارمحال و بختیاری کیانوش احمدی و علی رحیمی هم حضور دارند.
صیادی افزود: پس ازبرگزاری سه مرحله اردوی تمرین تیم ملی بوکس نونهالان ۱۴ نفر برای اعزام به مسابقات آسیایی انتخاب خواهند شد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • معرفی نفرات برتر رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی در مریوان
  • مختاری حضور در جام تختی را هم از دست داد
  • مریوان ، مسابقات بین المللی کشتی جوانان جام شاهد یادواره شهدای غزه
  • دعوت والیبالیست های آذربایجان شرقی به اردوی انتخابی تیم ملی
  • دعوت اسکواش باز خوزستانی به اردوی تیم ملی
  • دلیل خط خوردن شهاب زاهدی مشخص شد
  • آغاز اردوی المپیکی شاگردان رنگرز بعد از جام تختی
  • معرفی نفرات برتر کاراته قهرمانی کشور در غیاب چهره‌های مطرح!
  • اردوی تیم گلبال در اردبیل برپا شد
  • اردوی تیم ملی بوکس نونهالان کشور در شهرکرد