Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، دکتر محمد رضا دارابی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد در نشست با اعضای هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی مشهد به کمبود فضای فیزیکی در حوزه آموزش بعنوان یکی از عمده‌ترین مشکلات اشاره کرد و گفت: مقدمات کار و طراحی نقشه‌های بهداشت، پیراپزشکی، طب سنتی و مکمل و پرستاری و مامایی در پردیس دانشگاه انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: با اجرای این پروژه تلاش می‌شود در مدت یک سال و نیم فضا‌های آموزشی به بهره برداری برسد که در صورت تحقق آن نیاز دانشگاه تا ۲۰ سال آینده تامین خواهد شد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه این دانشگاه با دارا بودن ۹ هزار و۵۰۰ دانشجو و ۹۵۰ عضو هیأت علمی، بزرگترین دانشگاه علوم پزشکی شرق کشور محسوب می‌شود، ادامه داد: در حال حاضر دانشگاه علوم پزشکی مشهد جایگاه مطلوبی را با تلاش تمامی گروه‌های فعال دانشگاه در رتبه بندی‌های ملی و بین المللی کسب نموده است.
دارابی با بیان اینکه امروز هرم سنی اعضای هیأت علمی دانشگاه جوان است گفت: از نظر تعداد اعضا هیأت علمی دانشگاه نسبت به دانشگاه‌های هم تراز در شرایط مناسبی قرار داریم، ولی جذب و توزیع اعضای هیأت علمی به شکل متناسبی در دانشکده‌ها صورت نگرفته است.
وی افزود: این آمادگی در دانشگاه وجود دارد که در صورت کمبود اعضای هیأت علمی براساس سند آمایش سرزمین و شاخص‌های استاندارد، نسبت به جذب اعضای هیأت علمی اقدام شود.
انتهای پیام//ف. ش   وجود هرم سنی جوان در هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی مشهد 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: علوم پزشکی اخبار دانشگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۶۹۰۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سه بیمار شیرازی با اهدای عضو دختر ۱۸ ساله تربت جامی جان دوباره گرفتند

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛  مسئول واحد فراهم آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت:  در هزار و چهارصد و هشتاد و پنجمین عمل اهدای عضو از اهدا کننده مرگ مغزی، آرزو شجاعی ۱۸ ساله از تربت جام، پس از دریافت رضایت از خانواده اش، تحت عمل جراحی اهدای عضو قرار گرفت.

دکتر ابراهیم خالقی افزود: کلیه ها و کبد زنده یاد آرزو شجاعی برای پیوند به شیراز منتقل شد.

واحد پیوند اعضا از بیماران مرگ مغزی دانشگاه علوم پزشکی مشهد که شمال‌شرق کشور را زیر پوشش دارد، از سال ۱۳۸۰ فعالیت خود را آغاز کرده است.

 
 

دیگر خبرها

  • افتتاح دفتر همکاری‌های وزارت تندرستی جمهوری تاجیکستان و دانشگاه علوم‌ پزشکی شیراز
  • بیش از سه هزار و ۵۰۰ دوز واکسن سرخک در خراسان رضوی تزریق شد
  • نیاز جدی جامعه به نظریات بومی و کاربردی حوزه علوم انسانی
  • دیدار طهرانچی با رئیس، مدیران و کارکنان مرکز جذب و امور هیئت‌علمی
  • ثبت بیش از ۲۰ هزار حیوان گزیدگی در خراسان رضوی
  • واگذاری دیپلماسی علمی محور مقاومت به دانشگاه شاهد
  • سه بیمار شیرازی با اهدای عضو دختر ۱۸ ساله تربت جامی جان دوباره گرفتند
  • اعضای بیمار مرگ مغزی در مشهد جان ۴ را نفر را نجات داد
  • خوابگاه دانشجویان بین الملل دانشگاه علوم پزشکی مشهد در مرحله تکمیل
  • همایش ملی روانپزشکی کودک و نوجوان در مشهد آغاز به کار کرد