Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام، رضا احمدی مدیر کل منابع طبیعی ایلام گفت : بالغ بر ۲۱ میلیارد تومان در بحث توسعه جنگل در استان هزینه می شود و استان ایلام پیشروترین استان کشور در بحث ایجاد جنگل و توسعه فضای سبز است.

وی افزود: طرح جنگلانه با هدف ترمیم و احیای رویشگاه های جنگلی و مرتعی با مشارکت جوامع محلی و همیاران طبیعت اجرا می شود تا برای آیندگان مورد استفاده قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احمدی اضافه کرد : طبیعت دوستان دهلرانی در اقدامی خودجوش مسیر پیاده روی آب گرم دهلران به طرف ارتفاعات سیاه کوه را نهال کاری و بذر کاشت کرده اند.

وی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۵۰ هکتار از عرصه های جنگلی شهرستان دهلران با اجرای طرح جنگلانه ایجاد شده است.

احمدی اظهار کرد: شهرستان دهلران ۹۶ هزار هکتار عرضه جنگلی دارد که عمدتا در بخش های زرین آباد و سراب میمه واقع شده اند.

مدیر کل منابع طبیعی ایلام افزود: علاوه بر کوهنوردان در شهر دهلران سایر جوامع محلی نیز در بخش های زرین آباد و سراب میمه در قالب طرح جنگلانه به حفظ و احیا عرصه های جنگلی شهرستان کمک می کنند.

احمدی اضافه کرد: ۱۰ هکتار از عرصه های جنگلی بخش زرین آباد با همت مردم طبیعت دوست این بخش غنی سازی شد.

انتهای پیام/اس

توسع جنگل و فضای سبز استان ایلام

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جنگل محیط زیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۶۹۱۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی و دستگیری عامل ایجاد مزاحمت و هتک حیثیت در فضای مجازی

علی عباس‌کسانی رئیس پلیس فتا استان کرمانشاه امروز در جمع خبرنگاران، گفت : با مراجعه یکی از شهروندان به پلیس فتا مبنی بر اینکه شخص یا اشخاص ناشناسی با ارسال پیام‌های حاوی تهدید و توهین برای وی و خانواده‌اش در شبکه‌های اجتماعی ایجاد مزاحمت کرده و موجب سلب آسایش آنها شده است، موضوع در دستور کار کارشناسان قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به اظهارات شاکی و مستندات جمع‌آوری‌شده، اقدامات تخصصی جهت شناسایی هویت متهم توسط کارشناسان این پلیس آغاز و این فرد در کمترین زمان ممکن شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی به پلیس فتا منتقل شد.

رئیس پلیس فتا استان کرمانشاه افزود: متهم دستگیر شده در بازجویی‌ها به جرم خود اعتراف و انگیزه‌اش را از ایجاد مزاحمت اختلافات شخصی و خانوادگی عنوان کرد.

وی با اشاره به ارسال پرونده به مراجع قضائی، تاکید کرد: هرگونه توهین، اهانت و یا هتک حیثیت در فضای مجازی جرم محسوب شده و پیگرد قانونیدارد.

کسانی از شهروندان خواست با رعایت اخلاق در فضای مجازی از هرگونه مزاحمت، توهین و اهانت براثر خشم و یا انتقام‌جویی خودداری و قبل از ارسال هرگونه پیامی برای دیگران به عواقب آن فکر کنند .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • شناسایی و دستگیری عامل ایجاد مزاحمت و هتک حیثیت در فضای مجازی
  • تداوم اجرای طرح مبارزه با آفت جوانه خوار در جنگل های زاگرس
  • طرح تقاطع غیرهمسطح صالح‌آباد طبق زمان‌بندی تکمیل شود
  • جشنواره بازی های بومی محلی در مدارس پارس‌آباد
  • ایجاد پارکینگ با ظرفیت ۱۰ هزار خودرو در مرز مهران
  • طرح تقاطع غیرهمسطح صالح آباد در حال اجراست
  • تکمیل طرح رانش محور ماربره به صالح آباد در گرو تخصیص اعتبار
  • نصب تله های فرمونی در بوستان جنگلی سرخه حصار
  • خداحافظی با پیاده‌رو‌های خاکی در منطقه پردیسان قم
  • نخستین شهرک تخصصی پخش کالا در همدان ایجاد می‌شود