Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادستان مرکز مازندران از دستگیری 72 نفر در پارتی شبانه در ساری خبر داد. به گزارش بلاغ، سیدیونس حسینی‌عالمی از دستگیری 72 نفر در پارتی شبانه در مرکز استان مازندران خبر داد.

وی با اعلام اینکه در گزارش مردمی دریافت شده اطلاعات سپاه مبنی بر برگزاری جشن مختلط در شهر ساری، نیروهای سپاه و نیروی انتظامی وارد عمل شدند، تصریح کرد: پس از هماهنگی با دادستانی اقدامات لازم قانونی انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



دادستان مرکز استان مازندران بیان کرد: این افراد در حین سرو مشروب بودند، میزبان این مراسم در بحث قمار سابقه محکومیت 60 میلیارد تومانی در دادگاه بدوی دارد.

این مسئول اضافه کرد: با دستور دادستانی ماموران وارد شدند که 72 نفر به صورت غیر شرعی در حال لهو لعب بودند دستگیر شده و به مراجع انتظامی هدایت شدند.

حسینی‌عالمی خاطرنشان کرد: میزبان اهل ساری نبوده و یکی از شهرهای نزدیک ساری و در خانه خودش این جشن را برگزار کرده بود.

وی با اعلام اینکه بیشتر این افراد مشروب خوردند و باید به جرائم متعدد باید رسیدگی شود، گفت: خانواده‌ها مراقب فرزندان خودشان باشند.

انتهای پیام/

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۶۹۳۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت هزار میلیاردی یک کارخانه قند و شکر

به گزارش خبرگزاری مهر، غلامرضا سالاری مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس گفت: پرونده نگهداری و فروش ۲ هزار و ۵۶۰ کیلوگرم شکر خارج از ضوابط تعیینی دولت به ارزش ۶۵۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال برای یک کارخانه قند در شعبه سوم بدوی تعزیرات حکومتی فارس رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده و رعایت نشدن ضوابط اختصاصی کالاهای اساسی، تخلف انتسابی را محرز و با توجه به موجود نبودن شکرها، متهم را به پرداخت هزار و ۳۰۵ میلیارد ریال جزای نقدی محکوم کرد.

سالاری گفت: بازرسان سازمان جهاد کشاورزی در بررسی از این کارخانه، گزارش تخلف را کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

کد خبر 6081144

دیگر خبرها

  • فیلم دستگیری بانوی تبریزی مربوط به اغتشاشات ۱۴۰۱ است
  • محکومیت هزار میلیاردی یک کارخانه قند در استان فارس
  • محکومیت هزار میلیاردی یک کارخانه قند و شکر
  • محکومیت میلیاردی ذوب‌آهن با آرمان
  •  کشف خودروهای ۱۵۰ میلیاردی قاچاق در البرز
  • دستگیری اوباش سابقه دار به اتهام حمله به یک آرایشگاه در اسلامشهر
  • هنرمندان؛ مشکلات خود را با استاندار در میان گذاشتند
  • تاکید استاندار مازندران بر رفع مشکلات و تسهیل فعالیت هنرمندان
  • محدوديت‌های ترافيکی مسیر اجرای مراسم روز ارتش در ساری اعلام شد
  • ساری در زمینه های مختلف باید الگوی دیگر مراکز استان ها باشد