Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-03-28@08:27:53 GMT

صعود فروش در بازار ژانویه سینماهای جهان

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۶۹۴۸۰

صعود فروش در بازار ژانویه سینماهای جهان

این فیلم که با بازی ساموئل ال‌جکسون، بروس ویلیس و جیمز مک‌اووی وبودجه ۲۳میلیون دلاری ساخته شده، قسمت نهایی از سه‌گانه شیامالان است که فیلم نخست آن ۱۹ سال پیش ساخته شد و با عنوان «نشکن» بابازی ویلیس و جکسون روی پرده رفت و ۳۰میلیون دلار فروخت. دومین فیلم با عنوان «شکاف» در سال ۲۰۰۰ در نخستین اکرانش ۴۰ میلیون دلارفروخت و در مجموع در آمریکا فروشی ۱۳۸میلیون دلاری را ثبت کرد و در سراسر جهان ۵/ ۲۷۸ میلیون دلار فروخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال «شیشه» با اقبال منتقدان روبه رو نشده و در سایت راتن تومیتوز تنها ۳۶درصد امتیاز آورده که در مقایسه با امتیاز ۷۶ درصدی «شکاف» و ۶۹ درصد «نشکن» خیلی پایین‌تر است. در همین حال «قسمت بالا» هم به فروش خود ادامه داده و با فروش ۵/ ۱۹ میلیون دلاری در ۴ روز آخر هفته، جایگاه دوم را در اختیار دارد. این فیلم با احتساب فروش دیروز در نهایت فروشش را به ۵۰ میلیون دلار در دو هفته می‌رساند.

«آکوامن» ‌هم در جایگاه سوم با فروش ۱/ ۱۲ میلیون دلار جای گرفته و در مجموع فروشش را از ۳۰۰ میلیون دلار در بازار داخلی آمریکا فراتر برده است. این فیلم در بازار بین‌المللی ۳/ ۱۴ میلیون دلار دیگر فروخت و مجموع فروشش را به ۰۶/ ۱ میلیارد دلار رساند. در مکان چهارم انیمه ژاپنی «دراگون بال سوپر: برولی» قرار گرفته که از چهارشنبه اکرانش را شروع کرد و ۷ میلیون دلار فروخت و در مجموع فروشش در چهار روز آخر هفته را به ۱۲ میلیون رسانده است. این انیمیشن با همکاری فاکس قرن بیستم بین‌المللی با همکار ژاپنی «تویی» ساخته شده و تاکنون با فروش ۳۲ میلیون دلاری در ژاپن موفق به فروشی ۵۰ میلیون دلاری در بازار جهانی شده است.

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۶۹۴۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش سه میلیارد دلاری ثروت ترامپ با یک حرکت استراتژیک

تروث سوشال، شبکه‌ی اجتماعی دونالد ترامپ، با پنج میلیون عضو به بیش از پنج میلیارد دلار ارزش خواهد رسید.

شبکه‌ی اجتماعی تروث سوشال که توسط دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا، با هدف رقابت با برخی از شبکه‌های اجتماعی محبوب مانند فیسبوک و ایکس راه‌اندازی شده بود، متحمل ضرر مالی زیادی شده است؛ اما این پلتفرم اجتماعی می‌تواند با وجود تمام ضرر و زیان‌ها به ارزش بیش از پنج میلیارد دلار دست یابد.

بر اساس گزارش زومیت، به‌نقل از مؤسسه‌ی تحقیقاتی SimilarWeb، تروث سوشال در فوریه‌ی ۲۰۲۴ (بهمن و اسفند ۱۴۰۲) حدود پنج میلیون کاربر فعال داشت که شامل کاربران نسخه‌ی گوشی و نسخه‌ی وب می‌شود.

دونالد ترامپ شرکت تروث سوشال را در سال ۲۰۲۱ تاسیس کرد؛ درست بعد از اینکه حسابش در ایکس که آن زمان با نام توییتر شناخته می‌شد،‌ مسدود شده بود. این شرکت از اوایل سال ۲۰۲۲ تا اواسط سال ۲۰۲۳ حدود ۳۱٫۶ میلیون دلار ضرر کرد.

تروث سوشال قرار است به‌عنوان بخشی از یک شرکت سهامی عام فعالیت کند؛ این تصمیم زمانی گرفته شد که یک شرکت صوری برای خرید شرکت‌ مادر تروث سوشال یعنی Trump Media & Technology Group ایجاد شد و اکنون قرار است با تروث سوشال ادغام شود. Trump Media در ۹ ماه آغازین سال ۲۰۲۳ با وجود درآمد ۳٫۴ میلیون دلاری، ۴۹ میلیون دلار ضرر کرد.

ارزش ادغام آن شرکت صوری با تروث سوشال به حدود ۵٫۷ میلیارد دلار خواهد رسید. این قرارداد احتمالا باعث افزایش سه میلیارد دلاری ثروت ترامپ خواهد شد.

تروث سوشال قصد داشت با شبکه‌های اجتماعی بزرگ رقابت کند؛ اما به‌نظر می‌رسد فاصله‌ی بسیار زیادی با آن‌ها داشته باشد.

تیک‌تاک بیش از یک میلیارد کاربر فعال ماهانه، فیسبوک حدود ۳٫۰۴۹ میلیارد کاربر فعال و شبکه‌ی اجتماعی ایکس بیش از ۳۵۰ میلیون کاربر دارند. این آمار نشان می‌دهند که تروث سوشال راه بسیار طولانی برای رسیدن به رقبا در پیش دارد.

دیگر خبرها

  • صرفه جویی ۵ میلیارد دلاری ارز با توسعه طرح زراعت چوب
  • «تمساح خونی» در یک روز ٧ میلیارد تومان فروخت
  • پاندای کونگ‌فوکار در گیشه جهانی رکوردشکنی کرد
  • ۶۰۰ تن برنج و شکر تنظیم بازار سمنان ویژه ماه رمضان در حال توزیع است
  • بازار رمزارز‌ها / صعود دوباره بیت‌کوین به ۷۰ هزار دلار
  • فوری؛ خرید و فروش مسکن متوقف شد/ ترکش دلار ۶۰ هزار تومانی، بازار مسکن را فلج کرد
  • بسته 50 میلیارد دلاری برای نجات از بحران اقتصادی در مصر/ مصری ها برای تامین خوراک  مبارزه می کنند 
  • صادرات ۱۳ میلیون دلاری فرآورده‌های سنتی در سال ۱۴۰۲
  • افزایش سه میلیارد دلاری ثروت ترامپ با یک حرکت استراتژیک
  • سرقت ۴ هزار دلاری در شرق تهران