Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@09:40:57 GMT

دژاگه برای عبور از بازیکن ژاپنی رای می‌خواهد!

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۶۹۴۹۴

دژاگه برای عبور از بازیکن ژاپنی رای می‌خواهد!

کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران در نظر سنجی بهترین بازیکن دور گروهی جام ملت های آسیا فعلا در رده دوم قرار دارد.

به گزارش "ورزش‌سه"، سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا از چند روز پیش نظرسنجی ای در خصوص انتخاب بهترین بازیکن دور گروهی جام ملت های آسیا روی خروجی خود قرار داد. بر این اساس 10 بازیکن از تیم های مختلف آسیایی انتخاب شدند تا هواداران فوتبال در قاره کهن با مراجعه به سایت ای اف سی به آنها رای بدهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این بین اشکان دژاگه کاپیتان تیم ملی هم حضور دارد که فعلا درنظرسنجی انجام شده در رتبه دوم قرار گرفته است. دژاگه تا این لحظه حدود 120 هزار رای کمتر از «کوانگ های» بازیکن ژاپنی به دست آورده و در رتبه دوم قرار دارد. این اتفاق در حالی رخ داده که معمولا در نظر سنجی های اینچنینی ایرانی ها بیشترین رای را می آورنداما حالا که به روزهای پایانی نظرسنجی نزدیک می شویم بازیکن ژاپنی گوی سبقت را از دژاگه ربوده است.


در این شرایط دژاگه امیدوار است در مدت زمان باقیمانده تا پایان نظرسنجی هواداران فوتبال ایران به سایت AFC بروند و به او رای بدهند تا بتواند نظر مردم را به خود اختصاص دهد و عنوان بهترین بازیکن دور گروهی را از آن خود کند.


علاقه مندان برای رای دادن به دژاگه می توانند به آدرس اینترنتی سایت ای اف سی بروند و روی نام کاپیتان تیم ملی ایران کلیک کنند.

 

 

تیم ملی ایران جام ملتهای آسیا 2019 اشکان دژاگه

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی ایران جام ملتهای آسیا 2019 اشکان دژاگه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۶۹۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشنهاد قطری برای ۳ بازیکن تاثیرگذار پرسپولیس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ رقابت‌های فوتبال باشگاهی در کشورهای عربی به هفته‌های پایانی خود نزدیک می‌شود تا مدیران این باشگاه‌ها به فکر تقویت تیم‌های خود باشند.

به نقل از مهر از این رو بار دیگر پیشنهادهایی از سوی مدیر برنامه‌های ایرانی به دست بازیکنان شاغل در لیگ برتر فوتبال کشور رسیده است.

در این بین یکی از باشگاه‌های کشور قطر با بررسی عملکرد سه بازیکن پرسپولیس خواستار مذاکره با هر سه بازیکن شده است تا آنها را که در پایان فصل هم قراردادشان با پرسپولیس به اتمام می‌رسد را جذب کنند.

دو بازیکن ملی پوش پرسپولیس و یکی از هافبک‌های این تیم که از زمان روی کار آمدن اوسمار ویه‌را یکی از بازیکنان اصلی این تیم است پیشنهاد قطری‌ها را به پایان فصل موکول کرده‌اند تا تمرکز خود را روی بازی‌های پیش روی این تیم در لیگ برتر و جام حذفی بگذارند.

سروش رفیعی، فرشاد فرجی، مهدی ترابی، دانیال اسماعیلی‌فر، گئورگی گولسیانی، وحید امیری، وحدت هنانوف و مرتضی پورعلی‌گنجی نفراتی هستند که در پایان فصل دیگر قراردادی با پرسپولیس ندارند.

رضا درویش مدیرعامل باشگاه هم موضوع تمدید قرارداد آنها را به پایان فصل پس از مذاکره با اوسمار ویه‌را موکول کرده است تا تمرکز آنها در هفته‌های پایانی و در رقابت قهرمانی با استقلال تهران بر هم نخورد.

حالا باید دید بازیکنانی که پیشنهاد لیگ‌های عربی را دریافت می‌کنند با وجود مشکلات مالی که امسال تجربه کردند حاضر به تمدید خواهند شد یا فوتبال خود را به عنوان لژیونر ادامه دهند.

۲۵۷ ۲۵۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898619

دیگر خبرها

  • پیشنهاد قطری برای ۳ بازیکن تاثیرگذار پرسپولیس
  • قطری‌ها ۳ بازیکن پرسپولیس را می‌خواهند
  • با 6 تکنیک کهن ژاپنی زندگی و روابط تان را متحول کنید
  • تیم ملی فوتسال ایران متحول شد/ ژاپنی‌ها چوب غرورشان را خوردند
  • لقب جالب رسانه ژاپنی برای شهاب زاهدی
  • لقب رسانه ژاپنی برای شهاب زاهدی؛ معجزه گر!
  • پل ژاپنی که به خاطر برج هایش معروف است(عکس)
  • دعوت ۵ فولادی به اردوی تیم فوتبال جوانان کشور
  • محافظت‌کار: تیم‌های قوی‌تر از ذوب‌آهن را برده‌ایم
  • ضرر سنگین ستاره لژیونر پس از طلاق از همسرش