Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-23@14:02:28 GMT

نامه پاپ به شاه‌عباس

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۶۹۶۶۲

نامه پاپ به شاه‌عباس

دولت عثمانی در اروپا برای کشورهای مسیحی یک خطر بزرگ بود. پاسخ شاه‌عباس به پیام پاپ، به‌دست گریگوری پانزدهم رسید زیرا که هنگام بازگشت فرستاده واتیکان به رم، پاپ پل پنجم فوت شده بود. فرستاده ویژه در گزارش خود به پاپ از این ماموریت، که در آرشیو واتیکان محفوظ است نوشته است که شاه‌عباس پس از دریافت پیام و اطلاع از مفاد آن گفته بود که از پاپ انتظار دارد که کشورهای مسیحی را از ورود خودسرانه و با نیت بد به خلیج‌فارس نهی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۶۹۶۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هجمه محمود عباس به آمریکا

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، رییس تشکیلات خودگردان فلسطین گفت آمریکا با وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل، حق ملت فلسطین را ضایع کرد.

«محمود عباس» رییس تشکیلات خودگردان فلسطین روز شنبه اعلام کرد پس از وتوی درخواست فلسطین برای عضویت کامل در سازمان ملل از سوی آمریکا، تشکیلات خودگردان فلسطین سیاست خود در قبال آمریکا را بررسی خواهد کرد.

رییس تشکیلات خودگردان فلسطین به خبرگزاری فلسطینی وفا اعلام کرد که تشکیلات خودگردان فلسطین روابط دوجانبه با آمریکا را برای حفظ منافع مردم، آرمان و حقوق ما بررسی خواهد کرد.

عباس تاکید کرد که وتوی درخواست فلسطین در سازمان ملل، تجاوز آشکار به حقوق، تاریخ، سرزمین و مقدسات مردم فلسطین است واراده جامعه بین‌المللی را به چالش می‌کشد.

رییس تشکیلات خودگردان فلسطین گفت در حالی که جهان موافق اجرای قوانین بین‌المللی است و در کنار حق فلسطینی‌ها می‌ایستد، آمریکا همچنان از اشغالگری حمایت می‌کند و از مجبور کردن اسرائیل به توقف نسل‌کشی امتناع می‌کند. آمریکا سلاح و بودجه‌ای را در اختیار اسرائیل قرار می‌دهد تا فرزندان ما را بکشد و خانه‌های ما را ویران کند.

آمریکا در تازه‌ترین اقدام ضدفلسطینی خود، قطعنامه ارائه شده به شورای امنیت برای قبول عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل را وتو کرد.

۱۲ کشور به این قطعنامه رأی موافق و دو کشور رأی ممتنع دادند.

کد خبر 6083683

دیگر خبرها

  • علی رشیدی دبیرکل فدراسیون کبدی شد
  • رونمایی از کتاب آقا داماد در سمنان
  • اسلام چطور این دختر مسیحی را متحول کرد؟ | ویدئو
  • اسلام به زودی بزرگترین دین در فرانکفورت می‌شود
  • ابهام بر سر طراح چینی‌خانه/ آیا شیخ بهایی در اردبیل یادگاری دارد؟
  • ارز آوری حدود ۷ میلیون دلاری صادرات کیوی عباس آباد
  • عباس عبدی: شاخص‌های ۳ سال اول دولت رئیسی عقب‌تر از ۳ سال اول دولت روحانی است
  • حمله محمود عباس به آمریکا
  • ماجرای مسلمان شدن یک دختر مسیحی + فیلم
  • هجمه محمود عباس به آمریکا