Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@09:48:56 GMT

حریق مرگبار در ۲ کشتی باری در شبه‌ جزیره کریمه

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۶۹۶۷۰

حریق مرگبار در ۲ کشتی باری در شبه‌ جزیره کریمه

حادثه آتش‌سوزی در دو کشتی در تنگه «کرچ» واقع در نزدیکی شبه جزیره کریمه جان دست‌کم ۱۰ تن را گرفت.

به گزارش ایسنا، وزارت راه و ترابری روسیه روز گذشته (دوشنبه) اعلام کرد: در حادثه آتش‌سوزی در این دو کشتی باری دست‌کم ۱۰ تن جان خود را از دست داده و تعداد ۱۴ نفر از سرنشینان آن نجات پیدا کردند و عملیات امداد و نجات همچنان در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حریق زمانی اتفاق افتاده که یک کشتی در حال انتقال سوخت به کشتی دیگر بوده‌ است. یکی از دو کشتی تانکر حامل گاز است و بنابه گزارش‌ها آتش سوزی ناشی از یک انفجار بود که کشتی دیگر را هم به آتش کشید.

وزارت راه و ترابری روسیه پیش‌تر اعلام کرده‌ بود که خدمه این کشتی‌ها برای نجات جان خود و فرار از شعله‌های آتش خود را داخل دریا پرتاب کردند.

هر دو کشتی باری متعلق به تانزانیا بوده و در مجموع ۳۱ سرنشین داشته‌اند که از میان آن‌ها ۱۶ نفر شهروند ترکیه و ۱۵ نفر از هند بوده‌اند. همچنین عملیات جستجو برای یافتن هفت مفقود این حادثه در جریان است.

به گزارش روزنامه گاردین، برخی گزارش‌ها حاکی از آن است که وضعیت جوی در زمان وقوع این حادثه نامساعد و دریا طوفانی بوده‌ است.

انتهای پیام    

ترجم: نسرین صادقی / دبیر خبر: معصومه انصاری

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شبه جزیره کریمه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۶۹۶۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حریق منزل مسکونی در سبزواربا ۲ مصدوم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، سرپرست سازمان آتش‌نشانی سبزوار اعلام کرد: حادثه آتش سوزی در یک منزل مسکونی حدود ساعت ۱۸ دیروز با تماس اهالی محله بهاران سبزوار به مرکز فرماندهی آتش‌نشانی گزارش شد که آتش نشانان  بلافاصله از ۲ ایستگاه به محل اعزام شدند.

عباس معصومی به خبرنگاران افزود: آتش نشانان پس از رسیدن به محل با آتش سوزی گسترده و حجم بسیار زیاد دود در منزل روبه رو شدند و با توجه با حضور اهالی در منزل، بلافاصله کار جست و جو، تهویه و اطفای حریق را بطور همزمان آغاز کردند.

وی گفت: با خاموش کردن آتش و تحویل مصدومان به عوامل اورژانس، این عملیات پایان یافت.

سرپرست سازمان آتش‌نشانی سبزوار گفت: کارشناسان در حال بررسی علت بروز این حادثه هستند  که خسارات زیادی را به این منزل مسونی وارد کرد.

هم اکنون پنج ایستگاه آتش نشانی و خدمات ایمنی با ۱۱۰ آتش نشان در سبزوار فعال و ایستگاه ششم این شهر نیز در حال اجرا است.

سبزوار در  غرب خراسان رضوی  قرار دارد.

دیگر خبرها

  • انبار داروی بیمارستان امام حسین دچار حریق شد
  • جزییات حادثه حریق در انبار دارویی بیمارستان امام حسین (ع) تهران
  • آتش سوزی بزرگ انبار گوگرد در مشهد 
  • آتش سوزی بزرگ انبار گوگرد در شهرستان مشهد مقدس
  • مهار آتش‌سوزی مهیب یک مجتمع مسکونی در کرمان
  • آتش‌سوزی در پامنار
  • حریق منزل مسکونی در سبزواربا ۲ مصدوم
  • اطفای یک حریق پس از ۲ ساعت
  • آتش سوزی و انفجار در اصفهان
  • سقوط مرگبار مرد جوان در چاه‌ عمیق تهرانسر