Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@07:02:36 GMT

نرخ جدید بنزین هواپیما اعلام شد + جدول

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۶۹۷۱۰

نرخ جدید بنزین هواپیما اعلام شد + جدول

جدیدترین نرخ سوخت هوایی بر اساس اطلاعیه مدیریت بازرگانی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران اعلام شد. ۰۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۲ اقتصادی نفت و انرژی راه و مسکن نظرات - اخبار اقتصادی -

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری تسنیم، مدیریت بازرگانی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران با انتشار اطلاعیه‌ای نرخ جدید سوخت هوایی را اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در متن این اطلاعیه آمده است: «نرخ فروش سوخت هوایی (ATK) از ساعت صفر یکم بهمن ماه امسال برای فروش به هواپیماهای خارجی و دیگر بخش‌ها (به جز مصارف شرکت‌های هواپیمایی مسافری ایرانی، نیروهای مسلح و هلی‌کوپترهای امداد و نجات هلال احمر و وزارت بهداشت) تا اطلاع بعدی به شرح جدول زیر است:

** شرکت‌های هواپیمایی خارجی دارای نمایندگی در ایران می‌توانند بهای سوخت مصرفی را به صورت ارزی (دلار/یورو) مطابق ردیف‌های 1 و 2 یا به صورت ریالی مطابق ردیف 3 جدول فوق پرداخت کنند. بدیهی است همه شرکت‌های هواپیمایی خارجی فاقد نمایندگی در ایران باید نرخ سوخت خود را به صورت ارزی پرداخت کنند.

نرخ سوخت ردیف 3 برای دیگر شرکت‌های هلی‌کوپتری دولتی و خصوصی، آموزشی، شرکت‌های هواپیمایی باری ایرانی نیز معتبر است.»

جدیدترین قیمت FOB بنزین و فرآورده‌های نفتی اصلی اعلام شد+جدول

انتهای پیام/

R32317/P/S7,80,81/CT11 واژه های کاربردی مرتبط قیمت بنزین

منبع: تسنیم

کلیدواژه: قیمت بنزین قیمت بنزین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۶۹۷۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه سازمان هواپیمایی درباره خرید جت شخصی

آفتاب‌‌نیوز :

اطلاعیه سازمان هواپیمایی کشوری به‌شرح زیر است؛

سال 1382 به‌پیشنهاد وزارت راه و ترابری و به‌استناد اصل یکصد و سی و هشتم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران‌، آیین‌نامه مالکیت و بهره‌برداری‌ هواپیمای شخصی به تصویب رسید.

براساس این آیین‌نامه هر شخص حقیقی یا حقوقی دارای تابعیت جمهوری اسلامی ایران‌، مجاز است با رعایت قوانین و مقررات‌ مربوط‌، اقدام به خرید و مالکیت هواپیمای شخصی غیرنظامی کند.

همچنین بهره‌برداری از هواپیمای شخصی منوط به اخذ مجوز صلاحیت پرواز هواپیما و بهره‌بردار، مطابق‌ استانداردهای پرواز و قوانین و مقررات سازمان هواپیمایی کشوری است.

در این راستا خبرنگاری سال گذشته در مصاحبه‌ای با رئیس سازمان هواپیمایی کشوری به پرسش در خصوص مالکیت خصوصی هواپیماهای خصوصی می‌پردازد.

پس از انتشار مطالبی در این خصوص این پرسش مطرح شد که خرید جت‌های شخصی به‌تازگی برای عموم آزاد شده است این در حالی است که این موضوع نه‌تنها اتفاق جدیدی نبوده است بلکه آیین‌نامه مالکیت و بهره‌برداری ‌هواپیمای شخصی در سال 1382 به تصویب رسیده است.

لذا رویکرد سازمان هواپیمایی کشوری از ابتدا ترغیب و تشویق بخش خصوصی برای ورود به صنعت هوایی در چارچوب قوانین و مقررات موضوعه کشور بوده است.

دیگر خبرها

  • بیش از پنج هزار خودرو در استان اردبیل دو گانه سوز شد
  • گام اساسی دولت سیزدهم برای اجرای طرح‌های کیفی‌سازی سوخت در پالایشگاه‌ها
  • ◄ تـامـلی بر موضوع آزاد سـازی نرخ بلیت هواپیما باتوجه به تـجربه دیگر کشـورها
  • در هنگام سوخت گیری از کارت سوخت شخصی استفاده کنید
  • معرفی انواع خطوط هوایی و مسیرهای پروازی به ترکیه
  • قیمت جت شخصی چند؟
  • خرید جت؛ جنجال بر سر یک قانون ۲۰ ساله!
  • حذف واسطه‌های فروش بلیت هواپیما؟
  • واسطه‌های فروش بلیت هواپیما در شرکت هواپیمایی ایران حذف شده‌اند
  • اطلاعیه سازمان هواپیمایی درباره خرید جت شخصی