Web Analytics Made Easy - Statcounter

جلسه شورای اداری دنا به ریاست فرماندار سرکار خانم نادیا صداقت،باحضور حجت الاسلام مصباح نژادامام جمعه شهر سی سخت، ایلخانی بخشدار مرکزی و اعضای شورای اداری درسالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیردنا؛ جلسه شورای اداری دنا به ریاست فرماندار سرکار خانم نادیا صداقت، باحضور حجت الاسلام مصباح نژادامام جمعه شهر سی سخت، ایلخانی بخشدار مرکزی و اعضای شورای اداری درسالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در این جلسه بر بیان هرچه بهتر دستاوردهای چهل ساله انقلاب و تلاش ادارات در برگزاری جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تاکید ویژه شد.

 

 سرپرست فرمانداری دنا در این جلسه به نقش و جایگاه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی امام راحل و رهبری مدبرانه مقام معظم رهبری در هدایت و سکان داری انقلاب اسلامی در مقابله با توطئه های و نقشه های پلید کشورهای استکباری و دشمنان نظام اشاره کرد و  ثبات، امنیت، عظمت و اقتدار ایران اسلامی را مدیون خون شهدا و فداکاری ایثارگران و جانبازان و حمایت های مستمر مردم از اهداف و آرمانهای نظام دانست.

 

 

نادیا صداقت گفت: بیان پیشرفت ها و موفقیتهای علمی و آموزشی و اقتصادی و همچنین ذکر دستاوردهای نظام در ایام الله دهه فجر فرصتی است برای نشان دادن کارآمدی نظام مقدس اسلامی در نمایش اقتدار و عظمت به استکبار جهانی.

 

 

وی با تاکید بر تلاش همه مدیران در نمایش دستاوردهای انقلاب گفت: آنچه امروز برای ما در اولویت هست برگزاری مراسم چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است و هر دستگاه به‌اندازه‌ای که توان دارد باید هزینه کند و در انتظار بودجه مجزا نباشد زیرا در بحث انقلاب باید از همه ظرفیت‌ها استفاده کرد.

 

 

حجت الاسلام مصباح نژاد امام جمعه شهر سی سخت به لزوم برگزاری هرچه بهتر جشن های پیروزی انقلاب اشاره کرد و گفت: نسل جدید باید از رشادت ها و دلیری های جوانان دوران انقلاب آگاهی پیدا کنند و دشمن بداند که فشار های اقتصادی نمی تواند بر روحیه انقلابی و عزم مردم ایران تاثیر بگذارد.

 

 

وی با اشاره به تاثیر انتشار گسترده دستاوردهای انقلاب بر خنثی کردن حربه های دشمن گفت: دشمنان ایران از بدو انقلاب به دنبال ضربه زدن به این نظام بوده و از هر فرصتی برای افزایش فشار بر مردم ایران استفاده می کنند.

 

 

وی عنوان کرد به منظور بیان دستاوردهای چهل ساله انقلاب و برگزاری جشن های پیروزی جمهوری اسلامی با حضور ریش سفیدان روستاها و جمعی از مسوولان شهرستانی در روستاهای بخش پاتاوه شهرستان دنا، متاسب با اعیاد و مناسبت های مختلف نشست های روشنگری برگزار می شود که به همت حوزه مقاومت بسیج پاتاوه بوده، به گونه ای که هر شب در یک روستا از بخش پاتاوه نشست چله انقلاب برگزار می شود.

 

 

مصباح نژاد افزود: نشست های چله انقلاب در روستاهای شهرستان دنا حرکتی ارزشی و موثر در بیان دستاوردهای انقلاب است که به مدت چهل شب ادامه دارد و تا کنون بیست جلسه از آن نیز برگزار شده است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۶۹۷۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهپیمایی همبستگی با مردم غزه فردا در هرمزگان برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خلیج فارس، سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان گفت: این راهپیمایی در سراسر هرمزگان همزمان با دیگر استان‌های کشور فردا پس از نماز جمعه از جلو مصلی‌های استان برگزار می‌شود.

حجت الاسلام ایمانی افزود: مردم بندرعباس با راهپیمایی از مسجد جامع تا میدان انقلاب، همبستگی و حمایت خود را از مردم مظلوم غزه و حملات مقتدرانه موشکی و پهپادی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تنبیه رژیم جنایتکار صهیونیستی اعلام می‌کنند.

بیشتر بخوانید؛ برگزاری رژه اقتدار بسیج دریایی مردم پایه حمایت از انتفاضه فلسطین در هرمزگان

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی بندرعباس هم گفت: برای برگزاری باشکوه این راهپیمایی در بندرعباس، از سه راه گمرک محور شرق به غرب و از هتل هرمز محور غرب به شرق از بعد از نماز جمعه تا پایان راهپیمایی مسدود می‌شود.

سرهنگ نقی حیدری افزود: بولوار شهید مطهری بندرعباس نیز از هر دو طرف مسدود می‌شود.

دیگر خبرها

  • برگزاری جلسه باشگاه کتابخوانی جوانی جمعیت خانه نسا
  • راهپیمایی همبستگی با مردم غزه فردا در هرمزگان برگزار می‌شود
  • دور دوم انتخابات مجلس در پردیس برگزار می‌شود
  • برگزاری اولین جلسه شورای اداری شهرستان تبریز
  • اعتبار حوزه هنری فقط نیم درصد بودجه فرهنگی است
  • برگزاری تظاهرات حمایت از سپاه بعد از نماز جمعه
  • دوره آموزشی ویژه شورا‌ها در استان اردبیل برگزار می‌شود
  • برگزاری نخستین جلسه شورای اداری شهرستان تبریز
  • راه‌اندازی موزه تئاتر و اختصاص بودجه ویژه برای بخش موسیقی
  • وزیر ارشاد از راه‌اندازی موزه تئاتر و اختصاص بودجه ویژه برای بخش موسیقی خبر داد