Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه ایلام گفت: روحانیون وارد عرصه مقابله با شبهات و تفکرات غلط و انحرافی جامعه شوند. ۰۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۹ استانها ایلام نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام، حجت الاسلام الله‌نور‌ کریمی‌تبار صبح امروز در دیدار با روحانیون و کارکنان سازمان تبلیغات اسلامی ایلام اظهار داشت: امروز با وجود دشمنان انقلاب اسلامی در جهان و استفاده دشمنان از قدرت رسانه‌ای شبهاتی برای ایجاد شک و تردید در اعتقادات مردم ایجاد می‌کنند که حضور روحانیت برای مقابله با این شبهات ضروری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بانک جامع پاسخ به شبهات دینی راه‌اندازی می‌شودکارگاه‌های تخصصی پاسخ به شبهات دینی در مدارس مازندران برگزار شودحوزه‌های علمیه با جدیت پاسخ به شبهات دینی را دنبال کنند

امام جمعه ایلام گفت: عرصه ایجاد شبهه و مقابله با آن عرصه میدان نبرد و جنگ تن به تن است و برای پیروزی در این جنگ نیازمند تسلط و آمادگی و احراز توانمندی برای حضور در این نبرد، تسلط آمادگی و برخورداری از دانش و شناخت کامل اسلام است.

وی روحانیون را سربازان نبرد در عرصه ایجاد شبهه در اعتقادات دانست و خاطر نشان کرد: برای دفاع از اسلام، مقابله با شبهات خود را مسلط به دانش دین کنید تا بتوانید در این عرصه پاسخگوی شبهات و تفکرات غلط و انحرافی در جامعه شوید.

امام جمعه ایلام به ضرورت مقابله با شبهات دینی در جامعه اشاره و افزود: مقابله با شبهات اعتقادی نه تنها ضروری است بلکه یک مسئله مهم و حساس امروز جامعه ما است.

نماینده ولی فقیه در استان ایلام  در ادامه گفت: «درک اسلام ناب و متکی بر کتاب و سنت» توام با «ابزار خرد و اندیشه اسلامی» توسط روحانیون راه‌کار مقابله با شبهات استان و شما عزیزان خود را به این مهم مجهز کنید.

وی رصد شبهات و پاسخ به آن را عملی انقلابی دانست و تصریح کرد: با تمام توان و امکانات به پاسخگوی شبهات موجود در جامعه باشید.

انتهای پیام/

 

R7718/P/S6,52/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۶۹۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تثبیت سند مالکیت بیش از ۹۹ درصد از عرصه‌های ملی در خوزستان

رییس کل دادگستری خوزستان از تثبیت سند مالکیت بیش از ۹۹ درصد از عرصه‌های ملی در خوزستان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، علی دهقانی در جلسه مشترک سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و ستاد مستندسازی وزارت نیرو با هدف رونمایی از اسناد مالکیت اراضی بستر رودخانه‌ها و املاک وقفی دولتی خوزستان که شامگاه دوشنبه (3 اردیبهشت‌ماه) در اهواز برگزار شد، گفت: امنیت یک مقوله بسیط و از نیازهای اساسی جامعه است. یکی از مهمترین ابعاد امنیت، امنیت اموال و دارایی مردم جامعه و بیت‌المال است. با توجه به اینکه اموال غیرمنقول سهم قابل توجهی در دارایی جامعه دارد، تامین امنیت مالکیت مردم و جامعه، به عبارتی صیانت از مالکیت اشخاص حقیقی و حقوقی یکی از وظایف بسیار مهم حاکمیت است.

وی ادامه داد: تثبیت مالکیت و صیانت از مالکیت، کاری حاکمیتی است و به این دلیل، سازمان ثبت اسناد و املاک از سازمان‌های وابسته به قوه قضاییه است. اعتبار دادن به معاملات غیررسمی، مالکیت اموال غیرمنقول را به خطر می‌اندازد و این یک تهدید است. اگر اعتبار اسناد عادی باشد، به مالکیت اموال غیرمنقول تزلزل وارد می‌کند بنابراین برای ترویج انجام معاملات به صورت رسمی تلاش می‌شود تا از تزلزل مالکیت مردم و جامعه جلوگیری شود.

رییس کل دادگستری خوزستان گفت: با ترویج معاملات رسمی، مالکیت در جامعه تثبیت پیدا می‌کند و امروز در خوزستان شاهد هستیم که با تلاش همه مدیران استانی و فراهم کردن زمینه تثبیت مالکیت در همه عرصه‌ها، اقدامات بزرگی انجام، اختلافات برطرف و تداخلات رفع شد.

دهقانی با اشاره به تثبیت اراضی در خوزستان عنوان کرد: امروز تثبیت مالکیت اراضی کشاورزی مردم در خوزستان به  70 درصد رسیده که به اندازه چهار استان است. در حوزه صدور اسناد رسمی نیز اختلافات و موانعی در استان وجود داشت که با تلاش انجام‌شده، سند بیش از 66 هزار هکتار اراضی وقفی پس از 100 سال صادر شد.

وی افزود: در عرصه ملی در خوزستان، بیش از 99 درصد یعنی 4 میلیون و 700 هزار هکتار تثبیت شده است. در حریم و بستر رودها نیز اقدامات بزرگی انجام شد که حاصل تلاش مدیران است.

رییس کل دادگستری خوزستان گفت: تالاب‌های استان سرمایه ملی هستند و برای اولین بار در کشور، سند به صورت مستقل برای تالاب‌ها صادر شد. با کمک مدیران، برای اولین بار 3 هزار و 860 هکتار از مساحت تالاب‌ها در خوزستان تثبیت شد. اعمال حق مالکیت با صدور سند مالکیت انجام می‌شود که این کار بزرگ در استان انجام شده است.  

وی بیان کرد: در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری و تحقق شعار سال، تثبیت مالکیت در حوزه سرمایه‌گذاری و تولید اهمیت دارد. اینکه سرمایه‌گذاری تثبیت مالکیت داشته باشد، قطعا موجب تقویت تولید می‌شود. تلاش می‌کنیم تثبیت مالکیت را در حوزه تولید و صنعتی در خوزستان به بهترین وجه به منصه ظهور برسانیم.  

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جلوگیری از وارد آمدن خسارت به استان ایلام را در دستور کار داریم
  • احکام متناسب با جرم در پرونده‌های مرتبط با حجاب صادر شود
  • نگاه دولت در عرصه پیشگیری از اعتیاد حمایتی است
  • تثبیت سند مالکیت بیش از ۹۹ درصد از عرصه‌های ملی خوزستان
  • سه ویژگی نخست تواصی در مسیر «اخوت»
  • فرهنگ‌سازی در حوزه حجاب همراه با برخورد قهری نتیجه عکس می‌دهد
  • مسائل روز جامعه در تولید آثار هنری مورد توجه باشد
  • تثبیت سند مالکیت بیش از ۹۹ درصد از عرصه‌های ملی در خوزستان
  • حوزه های علمیه از اساسی ترین پایگاه های فرهنگی جامعه هستند
  • کارکنان سازمان فرهنگی سربازان مقابله با هجمه فرهنگی هستند