Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@07:24:27 GMT

۱۰ گوشی پرطرفدار این هفته (۲۲ ژانویه)

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۶۹۸۴۵

۱۰ گوشی پرطرفدار این هفته (۲۲ ژانویه)

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اکنون که در هفته سوم سال نو میلادی هستیم، تغییرات جالبی در لیست پرطرفدارترین گوشی‌های هفته صورت گرفته است. این بار یکی از گوشی‌های شیائومی در مقام اول حضور دارد. در هفته سوم سال نو میلادی گوشی ردمی نوت ۷ - Redmi Note 7 در جایگاه اول قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این یک پیشرفت بسیار خوب برای سازندگان این شرکت است. به غیر از تغییر گوشی صدرنشین در لیست پرطرفدارترین‌های این هفته گوشی‌های دیگری نیز اضافه شده‌اند.

به نظر می‌رسد که شما روی گوشی‌هایی که در Q1 به عنوان نسخه پرو ردمی نوت ۷ و گلکسی فولد - Galaxy Fold حضور خواهند داشت، تمرکز کرده‌اید و این در حالی است که می‌دانید هیچ کدام از آن‌ها رسمی نشده‌اند.

در واقع در مقام دوم و سوم این هفته گوشی‌های ردمی نوت ۷ پرو - Redmi Note 7 Pro و گلکسی فولد - Galaxy Fold قرار دارند. البته این جایگاه کاملاً برای عضو جدید خانواده کهکشانی‌ها پیش‌بینی می‌شد.

حضور این سه گوشی در ابتدای لیست باعث شده جایگاه یکی دیگر از محصولات شیائومی یعنی ردمی نوت ۶ پرو - Redmi Note 6 Pro به چهارم تنزل پیدا کند. این مسئله در حالی است که با توجه به تمام تغییرات، دو گوشی گلکسی A7 و هوآوی Y9 در جایگاه خود مانده‌اند. این دو گوشی به ترتیب در مقام‌های ۵ و ۶ هستند.

یکی دیگر از تغییرات جالبی که لیست برترین‌های این هفته داشته، پیشرفت جایگاه گوشی شیائومی پوکوفون F1 است که این گوشی در مقام هفتم قرار دارد. نکته عجیب این لیست این است که گوشی سامسونگ گلکسی S8 در مقام هشتم قرار دارد.

در مقام نهم گوشی هوآوی نوآ ۴ قرار دارد که هفته پیش در جایگاه بالاتری قرار داشت. البته تنزل جایگاه برای گوشی گلکسی A8s به مراتب بیشتر از نوآ ۴ است زیرا این گوشی اکنون در مقام دهم است.

بیشتر بخوانید: ۱۰  گوشی پرطرفدار این هفته (۳۱ دسامبر)

انتهای پیام/

 معرفی پرطرفدارترین گوشی‌های این هفته

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فناوری گوشی هوشمند پرطرفدارترین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۶۹۸۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی پنج میز خدمت در نماز جمعه تهران


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، نمازجمعه این هفته تهران (۷ اردیبهشت) به امامت آیت‌الله سیداحمد خاتمی در دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

درب‌های دانشگاه از ساعت ۱۰:۳۰ برای ورود نمازگزاران باز می‌شود و شروع برنامه‌ها از ساعت ۱۱ خواهد بود.

سخنران قبل از خطبه‌های این هفته به مناسبت روز کارگر، سید صولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خواهد بود. همچنین معاونان و مدیران کل این وزارتخانه نیز در محل میز‌های خدمت پاسخگوی نمازگزاران هستند.

مجموعه‌هایی که این هفته در نماز جمعه تهران برای خدمت به نمازگزاران حضور دارند عبارتند از:
• وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی
• ارتباطات مردمی قوه قضائیه
• کمیته امداد امام خمینی (ره)
• شهرداری تهران
• فرمانداری تهران

در بخش معرفی کتاب منتخب هفته، در آستانه هفته گرامیداشت مقام معلم، کتاب «معلم باید در خط مقدم باشد» نوشته سعید ابوالقاضی معرفی می‌شود.
این کتاب را انتشارات شهید کاظمی منتشر کرده است که گلچینی از رهنمود‌های مقام معظم رهبری (مدظله العالی) درباره ارزش و جایگاه معلمان، جایگاه تعلیم و تربیت و نقش اخلاق، تعهد و دانش در معلمان، علم و اهمیت علم‌آموزی، لزوم خودباوری در دانش‌آموزان، تعهد و تخصص، وجدان کاری، فرهنگ و تهاجم فرهنگی در این کتاب گنجانده شده است.

در بخشی از کتاب، موضوعاتی درباره جایگاه والای شهید مطهری به عنوان معلمی برتر، سند تحول آموزش و پرورش و برخی نمودار‌های مهم در رابطه با معلمان و آموزش و پرورش نیز گنجانده شده است.
علاقه مندان می‌توانند کتاب «معلم باید در خط مقدم باشد» را با ۳۰ درصد تخفیف از غرفه کتاب آدینه، جنب مزار شهدای گمنام در دانشگاه تهران، تهیه کنند.

مهد معارفی آدینه و کانون دانش آموزی در نماز جمعه تهران هر هفته میزبان کودکان و نوجوانان دختر و پسر در بخش‌های مختلف، قرآنی، علمی، مهارتی، بازی و سرگرمی هستند.

نمازگزاران مطابق هر هفته می‌توانند از فرصت مشاوره ازدواج، خانواده و کودک متخصصان «مرکز مشاوره عطر زندگی» در حاشیه نماز جمعه تهران استفاده کنند.

دیگر خبرها

  • برپایی پنج میز خدمت در نماز جمعه تهران
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ قیمت نوبرانه سامسونگ چقدر است؟
  • بروزرسانی قوانین اسکار ۲۰۲۵؛ از اهدای جایزه بهترین موسیقی فیلم به ۳ آهنگساز تا تغییر نام برخی از جوایز
  • لژیونر استقلالی در لیست خرید اوسمار ویرا
  • نگاهی به بدترین گوشی های هوشمند جهان؛ از آیفون ۶ تا گلکسی نوت ۷ انفجاری (+عکس)
  • ستاره استقلال در لیست خرید اوسمار ویرا
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ بهترین پرچمدار سامسونگ چند؟
  • لیست غیرممکن اوسمار در پنجره تابستانی
  • فهرست خرید پرسپولیس لو رفت؛ سوپرستاره استقلالی در لیست اوسمار
  • قایدی مغانلو، رضاییان و اسدی در لیست اوسمار