Web Analytics Made Easy - Statcounter

رسانه‌های عربستانی به حذف تیم ملی این کشور از جام ملت‌های آسیا واکنش نشان دادند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، عربستان در دیداری که به لحاظ آماری کاملا برتر از ژاپن بود، نتوانست به گل برسد تا در پایان با شکست یک بر صفر از یک هشتم نهایی جام ملت‌ها حذف شود.

روزنامه‌های عربستانی از جمله الریاضیه در چاپ امروز خود به وداع سعودی‌ها از جام با اشتباهات تکراری در خط دفاع اشاره کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: روزنامه عربستانی جام ملتهای آسیا تیم ملی فوتبال عربستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۷۰۲۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناکامی دوباره یاران صیادمنش در بلژیک

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب رقابت‌های هفته سی و چهارم ژوپیر لیگ بلژیک و چهارمین بازی از دور انتخابی برای سهمیه لیگ کنفرانس اروپا، تیم فوتبال وسترلو که برای دومین بازی پیاپی اللهیار صیادمنش را در ترکیب نداشت و روی نیمکت می‌دید، از ساعت 19:45 امشب (به وقت ایران) در استادیوم هت کویپیه مقابل استاندارد لیژ، تیم پنجم در مرحله گروهی پلی‌آف قرار گرفت.

یاران صیادمنش پس از سه شکست پیاپی در مرحله پلی آف ژوپیر لیگ بلژیک، در مسابقه امشب هم نتوانستند مقابل استاندارد لیژ نتیجه بگیرند و صاحب پیروزی شوند و در نهایت به تساوی رضایت دادند.

تیم فوتبال وسترلو که قبل از ورود صیادمنش به زمین با نتیجه 3 بر یک پیش بود، در نهایت به تساوی سه بر سه در بازی خانگی مقابل استاندارد لیژ رضایت داد تا 16 امتیازی شود و در رتبه ششم جدول مرحله پلی‌آف ژوپیر لیگ بلژیک بماند.

اللهیار صیادمنش، مهاجم ایرانی وسترلو که شرایط خوبی در این تیم نداشته و در فصل جاری موفق به گلزنی یا پاس گل نشده، در دیدار امشب مقابل استاندارد لیژ از دقیقه 69 به زمین آمد و یازدهمین بازی خود در ژوپیر لیگ بلژیک را انجام داد.

دیگر خبرها

  • ۴۴ سال ناکامی و شکست برای استکبار جهانی
  • ۴۴ سال ناکامی و شکست برای اسکتبار جهانی
  • ابرپروژه لاین عربستان به مشکل خورد
  • واکنش‌ها به ال‌کلاسیکو: همه چیز تمام شد (عکس)
  • ناکامی پالایش نفت آبادان در لیگ بسکتبال
  • گزارش تلویزیون سعودی از زرادخانه موشکی ایران
  • ناکامی دوباره یاران صیادمنش در بلژیک
  • واکنش کاربران فضای مجازی به ادعای روزنامه صهیونیستی جروزالم پست
  • افزایش تولید نفت اوپک پلاس از ماه جولای
  • بن سلمان ولیعهد عربستان سعودی در دفتر کارش (عکس)