Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-20@01:33:31 GMT

انقلاب ایران آغازگر مبارزه علیه آمریکا در دنیا شد

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۷۰۲۷۹

انقلاب ایران آغازگر مبارزه علیه آمریکا در دنیا شد

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: انقلاب اسلامی ایران نخستین ضربه عظیم را به آمریکا وارد کرد و آغازگر مبارزه علیه آمریکا در تمام دنیا شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امیر خجسته در گفت‌و‌گو با نافع با بیان اینکه نظام ستمشاهی کشور را به هم ریخته  و اقدامات آنان غارت بیت‌المال بود، اظهار کرد: شاه از مزدوران امریکا بود و به آنان حق توحش می‌داد که دیگر برای مردم قابل تحمل نبود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه به جای استقلال و آزادی، خفقان وجود داشت و هیچ فردی اجازه اظهار عقیده نداشت، تصریح کرد: آزادی به معنای بی بندباری، ترویج بی بند و باری و غارت بیت‌المال برای عده خاصی بود.

نماینده مردم همدان در مجلس ادامه داد: مردم پس از ظلم‌های بسیار به رهبری امام وارد میدان شدند و بر علیه رژیم پهلوی مبارزه کردند.

وی با اشاره به اینکه ایران اسلامی چندین بار کمر امریکا را شکسته است، خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی نخستین ضربه عظیم را به آمریکا وارد کرد و آغاز گر مبارزه علیه آمریکا در دنیا بوده است.

خجسته تحمیل هشت سال جنگ به ملت ایران، ساماندهی انواع کودتاها، تحریم‌ها، راه‌اندازی فتنه‌ها و مشکلات دیگر را از مانع‌تراشی امریکا بر سر ر اه  پیشرفت ایران اسلامی عنوان کرد و گفت: با این وجود درخت تنومند انقلاب اسلامی اکنون چهلمین سال پیروزی خود را جشن می‌گیرد.

خجسته با بیان اینکه جمهوری اسلامی کشوری قدرتمند در جهان و یکی از نقاط امن دنیا است، تصریح کرد: امنیت میوه درخت انقلاب است و نه تنها نصیب ملت ایران شد بلکه در کشورهایی چون سوریه، عراق، یمن، افغانستان امنیت ایجاد شد.

وی ادامه داد: اگر مسؤولان کشور اختلافات  را کنار بگذارند و در راستای منافع مردم حرکت کنند، قدرتمندترین کشور دنیا خواهیم شد چون مردم پشتیبان آن هستند.

نماینده مردم همدان در خانه ملت تأکید کرد: دشمنان به ویژه آمریکا و متحدانشان امروز شکست را لمس کرده‌اند و خود به هر آب و آتشی می‌زنند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۷۰۲۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران به محور مقاومت و مبارزه با اسرائیل تبدیل شده است

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله عبدالکریم عابدینی در مراسم رژه روز ارتش اظهار کرد: خداوند وعده داده که حامی اصلی کسانی است که برای اقامه عدل و قسط قیام می‌کنند و به پا می‌خیزند.

وی با بیان اینکه امروز اسرائیل به محور ظلم و نماد نسل کشی و فساد در عالم تبدیل شده است، عنوان کرد: مقابله با اسرائیل به رسالتی انسانی برای تمام آزادگان دنیا تبدیل شده است.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین بیان کرد: شکست مفسدان و ظالمان مورد تاکید و رضایت خداوند است و بدون شک اتفاقات چند روز اخیر رضایت الهی را برای مردم این خاک و سربازان اسلام فراهم خواهد کرد.

وی تصریح کرد: سرنوشت رژیم اسرائیل با جنایت‌هایی که انجام داده و نسل کشی که صورت داده چیزی جز نابودی و ذلت نیست و این وعده حق الهی است که محقق خواهد شد.

امام جمعه قزوین با تبریک روز ارتش، تصریح کرد: ارتش از ابتدای انقلاب تا به امروز در کنار مردم بوده و افتخار مردم محسوب می‌شود.

وی با بیان ارتش مکتبی همیشه آماده خدمت به نظام و مردم بوده است، اضافه کرد: ارتش به مایه اتکای جمهوری اسلامی و ملت تبدیل شده است.

آیت الله عابدینی پاسخ به اسرائیل را تنها یک تنبیه محدود و کوچک دانست و عنوان کرد: پاسخ قاطع جمهوری اسلامی باعث تقویت گروه‌های مقاومت و امیدواری جهان اسلام به مبارزه با اسرائیل شد.

وی با بیان اینکه این پاسخ اقتدار ایران را افزایش داد تاکید کرد: امروز ایران اسلامی به محور مقاومت و مبارزه با اسرائیل و نقطه اتکای ملت‌های مظلوم جهان تبدیل شده است.

کد خبر 6080656

دیگر خبرها

  • فرمانده بلندپایه سپاه: پنج ساعت قبل از شروع عملیات علیه اسرائیل از خاک ایران، به کشورها خبر دادیم / ایران در زمین نتانیاهو بازی نکرد
  • رژیم صهیونیستی توان مقابله با ایران را ندارد
  • آمریکا به دنبال ترمیم چهره کتک‌خورده اسرائیل در جریان عملیات «وعده صادق» است
  • عملیات اصفهان نوعی فرافکنی آمریکا بود
  • علاقه مردم آذربایجان به مرحوم حسنی بی حد و اندازه است
  • دنیا مات و مبهوت حمله ایران اسلامی به اسرائیل مانده‌است
  • ایران به محور مقاومت و مبارزه با اسرائیل تبدیل شده است
  • چشم دنیا مبهوت اقتدار جمهوری اسلامی است
  • ملت ایران ‌از حمله سپاه به اسرائیل خوشحال شدند
  • مراسم رژه روز ارتش در سراسر کشور/ رییسی: عملیات وعده صادق هیمنه رژیم صهیونیستی را فروریخت/ ارتش ما ارتش مجهز به فناوری‌های روز است و در کنار آن ارتشی مجهز به ایمان است/ امروز دیگر سخن از گزینه نظامی علیه ملت ایران نیست