Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-18@23:41:09 GMT

دریافت عوارض از پنج تونل تهران منتفی شد

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۷۰۳۴۳

سخنگوی شورای شهر تهران از متنفی شدن اخذ عوارض در پنج تونل شهری خبر داد و گفت: این موضوع در حد یک پیش نویس در شهرداری بود و حتی شهردار تهران هم با آن موافقت نکرده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی اعطا درباره دریافت عوارض در تونل‌های شهری اظهار کرد: این لایحه به عنوان پیش نویس در کارگروه‌های معاونت برنامه ریزی تنظیم شده و هنوز قطعی نشده و برای شهردار هم ارسال نشده و حتی به شورای شهر تهران هم نیامده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی این موضوع در کمیسیون‌های شورای شهر تهران مورد بحث بوده و وقتی با عکس العمل مردم مواجه شدند شورای شهر آن را منتفی کرده است، درصورتیکه اینگونه نبود و حتی به شهردار هم ارسال نشده تا آن را تأیید کند.

سخنگوی شورای شهر تهران بیان کرد: در صورتی که اگر این لایحه به شورای شهر می آمد قطعاً در چنین شرایط اقتصادی به تصویب نمی رسید و بنابراین این موضوع منتفی است.

منبع: تسنیم

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۷۰۳۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای مستمر طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی در محلات تهران

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد هادی علی احمدی، شهردار منطقه ۱۳ تهران با اشاره به استمرار فعالیت طرح ساماندهی آسیب دیدگان اجتماعی در این منطقه گفت: با دستور شهردار تهران و با هماهنگی اداره آسیب‌های اجتماعی، یگان حفاظت، شهرداران نواحی، معبربانان و رابط قضائی، برنامه ریزی لازم جهت ساماندهی افراد جامعه هدف در سطح منطقه به طور مداوم پیگیری می‌شود

وی با اشاره به تداوم طرح افزود: در این طرح، محل‌های تجمع افراد آسیب دیده اجتماعی شناسایی و ضمن جمع آوری و انتقال این افراد به مراکز ذیصلاح، نقاط مذکور مسدود و از کلونی معتادان متجاهر پاکسازی می‌شود.

کد خبر 6081823

دیگر خبرها

  • سال ۱۴۰۳ سال شکوفایی پروژه‌های محرومیت‌زدایی خواهد بود
  • ۲۲ دستور رئیس قوه قضاییه خطاب به کلیه مقامات و مسئولان قضایی در سراسر کشور/ با مسدودسازی کد ملی، زندگی فرد را فلج می‌کنیم!/ انتقاد از وثیقه‌های سنگینی که با جرم متناسب نیست/ افراد در فرودگاه متوجه نشوند که ممنوع‌الخروج هستند/ به دریافت عوارض آلایندگی اهتم
  • رفع معارضین پروژه شاخه غربی پروژه یادگار امام(ره) در حال اتمام است + فیلم
  • اجرای مستمر طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی در محلات تهران
  • همه سناریوهای روی میز صهیونیست ها | چرا گزینه جنگ منتفی است؟
  • برگزاری نخستین نشست شورای سیاست‌گذاری شهرداری | درخواست احیاء جایگاه مرکز مطالعات از سوی شهردار تهران مطرح شد
  • پله‌های برقی تهران نونوار می‌شود
  • برنامه پشتیبانی شهرداری تهران برای دور دوم انتخابات مجلس
  • تصویب لایحه تخفیف عوارض ۳۲ درصدی شهرداری به شهروندان شیرازی
  • واکنش شورا به توهین یک مدیر زاکانی /خط قرمز ما ادب است