Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-20@03:59:10 GMT

استاد پیشکسوت دانشگاه تبریز درگذشت + عکس

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۷۰۳۷۷

استاد پیشکسوت دانشگاه تبریز درگذشت + عکس

رکنا: دکتر«حسن باروقی»،از اولین روسای دانشگاه تبریز بعد از انقلاب اسلامی و استاد بازنشسته دانشکده کشاورزی این دانشگاه بر اثر کهولت سنی دعوت حق را لبیک گفت.

به گزارش رکنا، دکتر حسن باروقی، دکترای خود را در رشته حشره شناسی کشاورزی از کشور فرانسه دریافت کرد و بعد از آن نیز در سال ۱۳۴۴ در دانشگاه تبریز مشغول به کار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی طی سال‌های 59-58، ریاست دانشگاه تبریز را بر عهده داشت، از دیگر سوابق اجرایی و آموزشی این استاد می‌توان به راه اندازی گروه گیاه پزشکی، انتخاب مدیر گروه، معاون اداری و مالی دانشکده کشاورزی اشاره کرد، او در سال ۱۳۷۵ از گروه گیاه پزشکی دانشکده کشاورزی دانشگاه تبریز بازنشسته شد.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

پایان مرگبار مثلث عشقی یک دختر و دو پسر تهرانی +عکس 72 زن و مرد در پارتی مختلط شبانه ساری در هم لولیده بودن که پلیس سر رسید دوست مطلقه زنم زندگی ام را به باد داد / وقتی که حامله شد همه چیز بهم ریخت راز جسد حلق آویز در کلاس مدرسه ای در غرب تهران این شیطان 5 بار زنگ در خانه را می زد / دخترهای پولدار تهرانی را خام می کرد + عکس اکبر عبدی در شمال بستری شد آموزش استفاده از گوگل ترنسلیت و امکانات آن + فیلم آموزشی خودسوزی پسر 17 ساله تبریزی بعد از نجات از میان شعله های آتش مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا دردسر با هم بودن زن 47 ساله مشهدی با پسر 23 ساله / ازدواج با مهران جنجال به پا کرد حمله شبانه به خانه بهاره رهنما !+فیلم قتل مامور مرزبانی در زابل + عکس علت شلیک های وحشت آور در قائمشهر چه بود؟ وحشتناکترین عکس از شکاف خوردن زمین در اراک + جزییات راز مرگ مرد نگهبان مشهدی در صحنه بازسازی لو رفت / قاتل روسری را جا گذاشته بود + عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: پزشکی کشاورزی عکس تبریز پیشکسوت درگذشت عکس فیلم تهران زن مرد ازدواج عاشق پرونده پسر مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۷۰۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرویز داوودی درگذشت

آفتاب‌‌نیوز :

پرویز داوودی در سال ۱۳۳۱ در تهران زاده شد.

وی دکتری اقتصاد را در سال ۱۳۵۹ از دانشگاه ایالتی آیووا دریافت کرد.

او استاد اقتصاد در دانشگاه شهید بهشتی بود.

داوودی پیشتر مشاور و معاون اقتصادی رئیس قوه قضائیه بود.

وی مدتی نیز در دوران ریاست جمهوری اکبر هاشمی رفسنجانی، معاون اقتصادی وزارت امور اقتصادی و دارایی بود.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت رئیس‌کل بانک مرکزی در پی درگذشت دکتر پرویز داوودی
  • معاون اول دولت اول احمدی‌نژاد درگذشت/ پرویز داوودی که بود؟
  • معاون اول دولت احمدی نژاد درگذشت
  • پرویز داوودی درگذشت
  • پرویز داوودی معاون اول دولت اول احمدی‌نژاد درگذشت
  • فوری | معاون اول احمدی نژاد درگذشت
  • فوری/معاون محمود احمدی نژاد درگذشت +جزئیات
  • استاد برجسته و پیشکسوت دانشگاه تهران درگذشت
  • تجلیل از استادکار پیشکسوت حوزه میراث فرهنگی قزوین
  • برگزاری یادبود دهمین سال درگذشت استاد باستانی پاریزی