Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس فرهنگی ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی سازمان سینمایی حوزه هنری، برنامه فرهنگی سینماپاتوق که زمستان ۹۶ رسما آغاز به کار کرد؛ در اولین سال میزبانی 6 فیلم سینمایی را به طور رسمی عهده دار شد و چند فیلم سینمایی سی و ششمین جشنواره فیلم فجر نیز به نمایش درآمدند که بنا به خواسته صاحبان اثر نام شان اعلام نخواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بانیان این برنامه فرهنگی قصد دارند در دومین سال برگزاری سینماپاتوق به خاطر استقبالی که تا کنون مشاهده شد فضای گسترده‌تری را در اختیار سینماگران قرار دهند.

فیلم سینمایی «نفس‌های آرام» به کارگردانی میثم هاشمی طبا، فیلم سینمایی «دایان» به کارگردانی بهروز نورانی پور، انیمیشن سینمایی «فیلشاه» به کارگردانی هادی محمدیان، فیلم سینمایی «تنگه ابوقریب» به کارگردانی بهرام توکلی، فیلم سینمایی «به وقت شام» به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا و فیلم سینمایی «سرو زیر آب» به کارگردانی محمدعلی باشه آهنگر در اولین سال به نمایش در آمدند.

همچنین فیلم‌ کوتاه «چای جوشیده» به کارگردانی محمد علیزاده، فیلم کوتاه «چرخ» ساخته مهدیه محمدی، فیلم کوتاه «خاطره» به کارگردانی رقیه فتحی ، انیمیشن«آنتراکت» به کارگردانی محمدرضا خردمندان، فیلم کوتاه «نفرس» به کارگردانی سامان غنائمی، فیلم کوتاه«شیرینی» ساخته محمدحسین امانی، فیلم «چشم به راه» ساخته حسین دارابی، فیلم «مادر» به کارگردانی رضا زهتابچیان، فیلم «نفرین شدگان» به کارگردانی مهدی افضل زاده، فیلم «کانتینر» به کارگردانی امید میرزایی، انیمیشن «آقای گوزن» به کارگردانی مجتبی موسوی نیز مهمان برنامه سینماپاتوق بودند.

همزمان با هفته گرامیداشت دفاع مقدس نیز مستند سینمایی «از آزادی تا آبادی» به کارگردانی محمد دیندار اکران شد و مستند «رادکان» ساخته حجت حیدری و احسان ملازهی نیز آخرین اثر اکران شده در سال اول برنامه سینما پاتوق حوزه هنری بود.

گفتنی است برنامه «سینما پاتوق»به منظور توسعه تعامل سینماگران، حمایت از فیلمسازان جوان و گسترش مراودات بین اهالی رسانه و هنرمندان و بسترسازی برای معرفی بهتر محصولات سینمای ایران زیر نظر روابط‌ عمومی و امور محافل سازمان سینمایی حوزه هنری ایجاد شده است.

156 / 156 سازمان سینمایی حوزه هنری سینماپاتوق

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: سازمان سینمایی حوزه هنری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۷۰۴۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پوستر جدید «آپاراتچی» منتشر شد/ جذب بیش از ۸۰ هزار مخاطب

همزمان با ادامه اکران‌های فیلم سینمایی «آپاراتچی»، پوستر جدید این فیلم منتشر شد.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، همزمان با ادامه اکران‌های فیلم سینمایی «آپاراتچی»، به کارگردانی قربانعلی طاهرفر و سجاد نصراللهی نسب، پوستر جدید این فیلم با طرحی از محمد تقی پور منتشر شد.

این فیلم متفاوت که اکران هایش در سینما‌ها و شهر‌های بدون سینما با استقبال مخاطبان همراه است، تاکنون توانسته بیش از ۸۰ هزار مخاطب به خود اختصاص دهد.

آپاراتچی؛ قصه‌ای متفاوت و شیرین از دلبستگی هایِ عجیبِ یک نقاشِ ساختمانِ عاشقِ سینما در بحبوحه دهه ۶۰ است.

بازیگران: تورج الوند، فاطمه مسعودی‌فر، رضا ناجی، حسین عابدینی، وحید مبصری، ولی فروتن، امین گلستانه، پوریا میاندهی، شهرام خزرایی و با حضور بهنام تشکر، امید روحانی، علیرضا استادی و هومن برق نورد.

دیگر خبرها

  • ۴ فیلم کوتاه‌داستانی در سینمای جوان مهاباد تولید شد
  • روایت سینمایی پرونده‌های قضـــایی
  • اضافه شدن ۱۳ فیلم دیگر به بخش‌های مختلف جشنواره کن
  • برگزاری دومین اکران مردمی «آسمان غرب»/ میلاد کی‌مرام: نمی‌توان جلوی سینمای قهرمان محور را گرفت
  • پوستر جدید «آپاراتچی» منتشر شد / جذب بیش از ۸۰ هزار مخاطب
  • پوستر جدید «آپاراتچی» منتشر شد/ جذب بیش از ۸۰ هزار مخاطب
  • صدور پروانه ساخت برای ۴ فیلم کوتاه
  • سریال‌های ایستاده در صف شبکه نمایش خانگی
  • ابهام در عملکرد نوسازی سینما آزادی
  • ۱۳ فیلم در زمستان گذشته روی پرده هنر و تجربه رفتند