Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار آزمون به دفاع از عملکرد خود پرداخت.

طرفداری- سردار آزمون، مهاجم تیم ملی فوتبال ایران درباره برتری ایران مقابل عمان به صحبت پرداخت. مهاجم تیم ملی فوتبال ایران در این گفت‌وگو اشاره‌ای به انتقادات مطرح شده است از کارلوس کی روش داشت و عنوان کرد متاسفانه در ایران هر کسی که به موفقیت می‌رسد را می‌زنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آزمون حتی عنوان کرد برخی دوست ندارند تیم ملی پیروز شود.

در ادامه گفت‌وگوی سردار آزمون را با ایسنا می‌خوانید:

* با پیروزی برابر عمان حالا باید در یک چهارم نهایی برابر چین به میدان بروید. شرایط این بازی را چطور ارزیابی می‌کنی؟

چین تیم بسیار قدرتمندی است. تیمی که توانسته خود را به جمع هشت تیم نهایی برساند قطعا از کیفت خوبی برخوردار است. ما همه تلاش‌مان را می‌کنیم که این بازی را ببریم و به مرحله بعد صعود کنیم. از الان فقط به بازی با چین فکر می‌کنیم تا به نیمه نهایی برسیم.

* مقابل عمان دو برصفر پیروز شدید اما موقعیت‌های زیادی را ازدست دادید و چند موقعیت هم را خودت از  دست دادی. بازی مقابل عمان چطور بود؟

فرصت‌هایی را از دست دادم اما اگر قرار باشد همه موقعیت‌ها را به گل تبدیل کنم الان در روسیه فوتبال بازی نمی‌کردم بلکه باید در یک تیم معتبر اروپایی توپ می‌زدم. همیشه تلاش می‌کنم بهترین عملکرد را داشته باشم و در زمین مسابقه برای تیم مفید بازی کنم.

* در دیدار برابر عمان زمانی که داور پنالتی اعلام کرد، پشت سر مهاجم حریف ایستادی و با حرکات دست سعی داشتی به بیرانوند بگویی که به کدام سمت حرکت کند. مهاجم عمان را می‌شناختی؟

 نه. پنالتی زن عمان را نمی‌شناختم. اما خوب خودم مهاجم هستم و از نوع ایستادن آن مهاجم فهمیدم که به کدام سمت ضربه را خواهد زد. به همین خاطر به بیرانوند اشاره کردم و گفتم.

* با این شرایط  فکر می‌کنی تیم ملی پتانسیل شکست دادن چین را در مرحله بعد دارد؟

الان همه تمرکزمان را روی بازی با چین گذاشته‌ایم؛ البته تا به الان هم سعی کردیم بازی به بازی پیش برویم. البته خیلی انتقاد می‌شود که کاملا طبیعی است. واقعیت این است که خیلی‌ها دوست دارند ما پیروز نشویم و شکست بخوریم. ما به آن‌ها فکر نمی‌کنیم. ما برای کسانی بازی می‌کنیم که جانانه ایران را دوست دارند. در این شرایط بد ما با پیروزی می‌توانیم مردم را خوشحال کنیم. حیف است که مردم را خوشحال نکنیم. مردم ما واقعا لیاقت خوشحالی را دارند. در این شرایط  کسانی هستند که برای ما با جان و دل دعا می‌کنند و ما هم برای آن‌ها بازی می‌کنیم.

* این روزها صحبت های زیادی مبنی بر جدایی کی‌روش بعد از جام ملت‌های آسیا مطرح می‌شود. برخی حتی از پیشنهاد کلمبیا به او ناراحت شده‌اند و می‌گویند کی‌روش باید برکنار شود. نظرت درباره این مسائل چیست؟

هر بازیکن و هر مربی‌ای پیشنهادات خود را دارد. البته من کی‌روش را می‌شناسم. او زمانی که با تیمی مثل ایران قرارداد دارد با جان دل برای آن تیم تلاش می‌کند چراکه به قراداد خود متعهد است. کی‌روش همیشه حرف حق می‌زند چون دوست دارد تیم ملی فوتبال ایران همیشه بهترین باشد. الان هم مطمئنم همه حواسش به تیم ملی است.

* انتقادها از کی‌روش هم زیاد شده است. این مسائل چقدر روی کار شما تاثیر دارد؟

بله متاسفانه این مسائل را می‌شنویم. در فوتبال ایران همیشه این‌گونه است. اگر کسی به جایی برسد و موفقیتی به دست بیاورد، برخی سعی می کنند او را زمین بزنند. ما بزرگ‌تر از علی دایی در فوتبال آسیا داریم؟ نداریم. اما او را هم زدند . وقتی علی دایی را می‌زنند چه انتظاری دارید کی‌روش را نزنند؟ قطعا برخی هم سعی می‌کنند من و مهدی طارمی و علی‌رضا جهانبخش را بزنند. اگر نزنند که نمی‌شود که... البته در این میان کسانی هم بودند که حمایت کردند. حمایتی که برای ما دلگرمی بود و انرژی ما را بیش‌تر می‌کرد.

* البته گاهی انتقادات از خودت هم زیاد می‌شود.

مطمئن باشید اگر بخواهند از من انتقاد کنند، جواب‌شان را در زمین می‌دهم. آن‌هایی که انتقاد می‌کنند را بی‌پاسخ نمی‌گذارم. اگر هم نتوانم گلی بزنم بالاخره کارم را درست انجام می‌دهم که فرصت گلزنی برایم ایجاد می‌شود و با دروازه‌بان حریف تک به تک می‌شوم. این را بدانید آن‌هایی که از من انتقاد می‌کنند بعدا خودشان شرمنده می‌شوند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۷۰۴۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مس به ۱/۴ نهایی صعود کرد/ شکست ناپذیری شاگردان نویدکیا حفظ شد

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال مس رفسنجان و پیکان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی از ساعت ۱۷:۴۵ و در ورزشگاه شهدای مس رو در روی هم قرار گرفتند که این بازی در پایان دو نیمه با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید تا کار به ضربات پنالتی کشیده شود و مس موفق شد در ضربات پنالتی با نتیجه ۵ بر ۴ به سود شاگردان نویدکیا به پایان رسید.

ترکیب مس: حامد لک، محمد نژاد مهدی، رامتین سلیمان زاده، میثم تیموری، حسن جعفری، جلال‌الدین علی محمدی، فرشید باقری، مهدی ترکمان (۷۳ - عرفان شهریاری)، سعید واسعی، محمدمهدی محبی (۱۰۷ - محمد اکبری) و سجاد شهباززاده.

ترکیب پیکان: محمدرضا دیناروند، مبین دهقان، نیما احمدی (۷۵- امیرحسین صدقی)، ایمان اکبری، علی‌اصغر صادقی، ابوالفضل زمانی، علی‌اکبر رنجبر، امیرحسین غلامی، آرش هاشمی، مجتبی حقدوست و امیر شهیم.

تیم فوتبال مس بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه ۴ سجاد شهباززاده در موقعیت گلزنی قرار گرفت اما دیناروند به خوبی مانع از باز شدن دروازه پیکان شد. پس از آن بازیکنان هر دو تیم بیشتر در میانه‌های زمین توپ را به گردش در می‌آوردند.

جلال‌الدین علی محمدی روی پاس سعید واسعی در دقیقه ۳۲ با ضربه پای راست دروازه دیناروند را باز کرد و گل اول بازی به نام او و تیم مس به ثبت رسید.

در نهایت این بازی در نیمه اول با یک گل خاتمه یافت.

در شروع نیمه دوم تیم پیکان خیلی زود به بازی برگشت و ابوالفضل زمانی موفق شد روی پاس در عرض احمدی و روی غفلت مدافعان مس توپ را وارد دروازه کند تا حساب کار یک بر یک شود. تیم مس موقعیت‌های زیادی را در نیمه دوم از دست داد و هیچکدام از توپ‌های شاگردان محرم نویدکیا به تور دروازه پیکان نچسبید تا برنده بازی در وقت‌های اضافه شناخته شود.

در وقت‌های اضافه موقعیت‌های دو تیم به خصوص مس رفسنجان حاصلی به همراه نداشت و کار به ضربات پنالتی کشیده شد و تیم مس رفسنجان موفق شد با نتیجه ۵ بر ۴ پیکان را شکست دهد و به مرحله یک چهارم نهایی صعود کند. همچنین با این پیروزی، روند شکست ناپذیری محرم نویدکیا همراه با تیم مس حفظ شد.

کد خبر 6088703

دیگر خبرها

  • مس صعود کرد/ شکست ناپذیری شاگردان نویدکیا حفظ شد
  • مس به ۱/۴ نهایی صعود کرد/ شکست ناپذیری شاگردان نویدکیا حفظ شد
  • حیرت نیمار از عجیب‌ترین موقعیت‌سوزی سال!
  • طاهری در بازی تیم‌های سابق سردار آزمون
  • مقاومت سنگربان بولونیا مقابل سردار آزمون شکست
  • تمجید ویژه دروسی‌ از سردار آزمون
  • اظهارات جالب دانیله دروسی درباره سردار آزمون
  • واکنش سردار بعد از گلزنی و شکست رم
  • آزمون: با وجود شکست به راه‌مان ادامه می‌دهیم
  • سردار آزمون گل زد، رم شکست خورد