Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی پرتغالی گرگ‌ها، نتوانست شور و شوق خود را پس از گل دیر هنگام ژوتا کنترل کند.

طرفداری- نونو اسپیریتو (سرمربی وولورهپتون) به دلیل ورود به زمین مسابقه در جریان بازی با لسترسیتی، از سوی اتحادیه فوتبال به ارتکاب سو رفتار متهم شد.

به گزارش FFT، پس از شرکت کردن در شادی گل دقیقه ۹۳ دیوگو ژوتا، داور بازی یعنی کریس کاوانا، اسپیریتو سانتو را از کنار زمین اخراج کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی گرگ‌ها هم اکنون تا روز پنجشنبه فرصت دارد تا از خود دفاع کند و در غیر این صورت، احتمالا یک جلسه از حضور کنار زمین محروم خواهد شد. سرمربی وولورهمپتون پس از بازی یاد شده گفت که داور همه چیز را برای او توضیح داده و گفته است که برای شادی گل، حتی اجازه خروج از محوطه مختص به مربیان را ندارد، چه برسد به ورود به زمین بازی.

لحظه ورود نونو به زمین بازی پس از گل وولوز

گفتنی است که اتحادیه فوتبال چندی پیش یورگن کلوپ را به دلیل ورود به زمین بازی برای در آغوش کشیدن آلیسون بکر پس از گل دیر هنگام دیووک اوریگی مقابل اورتون، ۸ هزار پوند جریمه کرد. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۷۰۵۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فینال جام حذفی هلند: آتش‌سوزی و توقف بازی (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، فینال جام حذفی فوتبال هلند بین تیم‌های فاینورد و نایمخن امشب برگزار شد. در نیمه دوم اتفاقی رخ داد که باعث شد داور بازی را متوقف کند و بازیکنان به رختکن بروند.

در دقیقه ۵۹ تماشاگران فاینورد که بارها از مواد آتش‌زا استفاده کرده بودند، با پرتاب بمب دودزا باعث شدند که آتش کوچکی در بین آنها شکل بگیرد. دود آتش که استادیوم را فرا گرفته بود، باعث نگرانی افراد حاضر در استادیوم شد و به همین دلیل آتش‌نشانان وارد عمل شدند.

داور هم بر اساس قوانین بازی را تا زمان رفع مشکلات به حالت تعویق درآورد. پس از حدود ۱۵ دقیقه مسئول آتش‌نشانی حاضر در ورزشگاه خبر از مهار آتش داد و بازیکنان برای ادامه بازی وارد زمین شدند.

استفاده هواداران از مواد آتش‌زا در استادیوم‌ها بارها باعث بروز مشکلاتی شده و گفته می‌شود ممکن است هواداران فاینورد هم به دلیل اتفاقی که امروز رخ داد، با محرومیت‌هایی مواجه شوند.

 

دیگر خبرها

  • تصاویر گلزنی سردار ۷ دقیقه پس از ورود به زمین مقابل بولونیا + فیلم
  • ایران ۳ - ۰ کویت/ گزارش زنده
  • حرف‌های خشن سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان: مسئولان ورود کنند!
  • برزخ دانشجویان هنگام ورود به دانشگاه ها
  • ال‌کلاسیکو سوپرجنجالی: برای لالیگا آبرو نماند!
  • شب داغ فوتبال آرژانتین: کامبک بوکا و حذف ریور
  • حرفهای خشن اشکش به پورموسوی: مسئولان ورود کنند!
  • فینال جام حذفی هلند: آتش‌سوزی و توقف بازی (عکس)
  • اعتراض تند ذوبی‌ها: پنالتی بود آقای داور!
  • دو اتفاق مهم در سیرجان؛ حالا دیگر فوتبال ۹۰ دقیقه نیست!